Stofa reviewed by

Horsens, DK

Ekseptionel dårlig behandling

Vores forhold med Stofa har nogle ridser i lakken allerede efter kun at have været kunde i lidt over en måned. Vores "forhold" startede sidst i december hvor vi bestilte en samlede pakke, med smart tv, og bredbånd ved Stofa. Det startede med at jeg ringede ind og bestilte, hvor sælgeren sagde jeg skulle skrive under på nogle papire, som han ville sende til mig inden han kunne gøre noget. det virkede i første omgang meget logisk, og jeg gjorde som han havde forklaret. da jeg havde sendt det retur gik der lang tid før vi hørte noget fra dem, så jeg tog kontakt til stofa for at høre om de havde modtaget de papire, hvilkede de havde. Nu sagde den "sælger" jeg snakkede med den her gang, at det godt nok var en mærkelig måde det var blevet sat i stand, men nu skulle han sørge for at der skete noget. det gjorde der også. og 2 dage efter modtog jeg pakken med router og smartbox, næste problem var at da stofas teknikkere havde været ude og trække antennestik ind i lejligheden, havde han afleveret et styk ledning som var for kort til at tilslutte noget. Så jeg kontaktede igen stofa, som sagde de nok skulle sende en ud for at ordne det. Han kom og en måned efter vi bestilte pakken ved stofa, kunne vi for første gang logge på internet og se fjernsyn LUKSUS. men glæden varede ikke længe vores smarte smartbox var efter en uges tid lige pludselig ikke så smart længere, vi kunne ikke bruge det smarte længere. At sætte på pause, starte forfra og optage og den slags. Jeg ringede igen til stofa og fik fat person i kundeservice som ikke kunne forstå min frustration overhovedet over vores stofa produkter, men det endte med at der skulle en teknikker ud for at kigge på boxen, hvilkede var super, lige indtil han nævnte at der skulle gå 5 arbejdsdage, begyndte mit blodtryk stille roligt at stige, men han kunne så lige pludselig finde en tid før. Men så lige for at trumfe har vi lige modtaget en regning på 1500 for at stofa sendte en teknikker ud for at trække den kabel som de ikke trak ordenligt første gang.
    Stofa
    TrustScore 4.2 / 10
    3,411 Reviews

Reply from Stofa

Hej Janus

Jeg beklager, at du har fået en kedelig start på det at være kunde hos Stofa.

Jeg har gravet lidt i, hvad årsagen er til, at du har fået en regning på udskiftning af en stikdåse, og det er en fejl. Det var en gammel stikdåse der var monteret i din lejlighed, som ikke kan køre bredbånd og derfor skulle stikdåsen skiftes.

Det skulle du selvfølgelig aldrig have fået en regning på, for det er jo ikke din fejl, at der sidder en gammel stikdåse i lejligheden.

Vi krediterer derfor faktura 16629216.

Venlig hilsen
    Rikke