Stofa reviews

Stofa reviews

4.2

At betale mere for mindre --> Stofa

Hvis man vil smide penge ud af vinduet, så skal man sgu bare være med i stofa's vanvittige skodtilbud.
Kan desværre ikke afmelde, da jeg har brug for nettet, og kan ikke få lov til BARE at få bredbånd (så kan jeg satme finde nok film og tv på Netflix og Viaplay).
Synes det er fuldstændig uoverskueligt med alle de regninger, og gebyrer osv. Og synes det er fuldstændig åndsvagt, at man skal BETALE for at OPGRADERE til en større pakke?? (Ja, tanken har strejfet mig, men den kom jeg sgu hurtigt fra).

Bare fordi en lille tekniker skal trykke på en knap? De penge er da tjent ind, fordi i får mig til at betale mere for kanalerne, så hvad fanden skal de 199 kr til for?

Jeg er så utilfreds, at jeg ikke kan udtrykke det med ord. Og ville VIRKELIG gerne skifte til Yousee, hvis jeg kunne.

Dårlig service !!

Jeg havde tidligere Syd Energi og efter SE har fusioneret med Stofa, er det gået galt!
Har ca. 2 gange om dagen nedbrud på mit internet, hvorved jeg er nød til at tænde og slukke mit modem, før det virker igen.
Da jeg er ret afhængig af mit internet, da jeg har en server der kører 24-7.
Er dette en kæmpe problem for mig.

Jeg kontakter så Stofa, og de lover at en tekniker vil ringe til mig... 1 uge senere!!
ingen teknikker har ringet til mig og problemet er der stadig.!

Kontakter så Stofa igen, og efter at have siddet i kø i 15 min, for at fortælle om mit problem, bliver jeg bedt om at vente.

Efter 22 min. venten, har jeg så endelig fået en ny teknikker tid (håber jeg) men først om 8 dage!!

Dog skal det siges at jeg for 2 mdr. kompensation for ulejligheden, men hvad kan jeg bruge det til når jeg skal bruge internet der virker her og nu!!

Såfremt kundeservice besvare denne klage, bør i ikke spilde jeres tid medmindre i kan gøre det bedre end hvad jeg allerede har fået oplyst !!!

Meget useriøs firma, har aldrig oplevet et firma med så ueseriøs kunde service .

Jeg håber hvis du er en kunde i STOFA , så skift selsskab ,
jo før jo bedre,

Manglende kommunikation mellem medarbejerer

ventetid og for mange personer på en gang.
da jeg overgik til stofa lovede man, at mit fastnet nr. kom med i pakken, men dette er ikke sket.
nu siger i jeg skal underskrive en fuldmagt, hvorfor havde jeres tekniker ikke denne med ved besøget?

Magen til ravelse skal man lede længe efter...

Er endnu en der er "tvunget" på stofa pga SE. Har ellers før altid været super glad for SE, men har nu valgt og flytte udbyder pga Stofa. Meget lang vente tid når man ringer til kunde service, kunne man måske leve lidt med her i startet, vis ikke det så var fordi dem der sidder i den anden ende er ufattelig ubehøvlet, og skubber alle deres problemer over på dig (kunden). Jeg kan både læse mig frem til og har hørt fra utallige andre sider, at jeg er ikke den eneste der har det problem. Mit råd er, HOLD JER LANGT VÆK FRA STOFA

telefon service alt for dårlig

Vi skiftede til Stofanet, da vi ikke var helt tilfredse med TDC. I Starten var I rigtig gode til at komme tilbage med det samme, men nu kan vi kun sige at I er på samme niveau som TDC.

Men nu har min mor forgæves forsøgt at få fat i jer op til flere gange, men vente tiden er så lang, dette var en af grundene til at vi flyttede fra TDC.

Hun har ingen tlf forbindelse kun sin mobil.

Dette mener jeg virkelig ikke er ok. Den ene gang hun ringede op blev hun spurgt om hun ville svarer på nogle spørgsmål, for så ville i ringe hende op. Hun sagde ja, og sørme om I ikke ringede op lige efter, det har i mandskab til.

Når I først har fået kunden i hus, så er i lige som alle de andre teleselskaber, hvilket er under alt kritik.

Jeg vil derfor gerne bede jer ringe min mor op på 25 36 84 97, så snart I ser denne besked.

På vegne af Bodil Paulsen

Dorte Holm Egeskov

ELENDIG behandling + timer i kø

Har været "tvunget" til Stofa i vores lejlighed, grundet en antenneforening + andre leverandører ikke kunne levere på adressen. Det gav lidt i starten, men kom da op at køre. efter 6måneder var der pludeligt lukket for signalet til TV + Internet da vi kom hjem fra job.
Efter 65min i kø får vi fat i en ubehøvlet medarbejder som blot kan oplyse at der et sted i kontrakten er noget der giver dem lov til at lukke for forbindelsen uden varsel. men ellers ikke kan hjælpe med noget, så vi skal ringe tilbage dagen efter..(hmmm)
Her får vi efter 45min kø fat en en anden ubehøvlet medarbejder, som dog kan oplyse at aftalen åbenbart er blevet oprettet forkert, og de derfor har lukket for forbindelsen. Ikke noget med at varsle os om fejlen, så det kan blive rettet, nej de lukker blot forbindelsen. Det er sku ikke i orden

Mit råd undgå Stofa hvis muligt, da har mega lange ventetider typisk 40- 70min. og deres medarbejdere virker ikke til at have forståelse for ens situation

Stofas interne systemer har taget magten og ingen kan finde rede i det

Jeg skiftede til Stofa og abonnerede på bredbånd, Smart TV. Dette var i dec 2013 og jeg har endnu ikke kunne rede trådene ud. Totalt kaos i fakturering, fejl i fakturaer, forkert info i fakturaer, forkert produkt i forhold til det bestilte. Hastigheden passer ingen steder på bredbåndet - på papiret købte jeg dobbelt hastighed i forhold til det jeg havde, men det er langsommere. Stofa lagde kabel og havde selv ved en opmålingsfejl lagt for kort et kabel. De kom igen og rettede fejlen, men fakturerede begge besøg. Jeg modtager jævnligt e-mails med info om tekniske fejl, af og til fungerer det andre gange kan jeg ikke spole eller optage. I selvbetjeningen på hjemmesiden virker funktionerne ikke og det er helt umuligt at relatere mine produkter til fakturaer. Faktureringen er delt op på produkter, nogle faktureres kvartalsvist andre halvårligt og der er alle mulige elementer. Alt i alt en meget, meget dårlig oplevelse, som ender med jeg skifter inden jeg er kommet igang.

Mage til ragelse, og dårlig service

Efter at SE har købt Stofa, er vi blevet pålagt at skulle have "Smart-TV" fra det firma, det har da ikke givet andet end bøvl og ærgelser. TV billedet fryser fast og hakker i det. En lørdag var både internet og TV signal helt væk, endelig langt om længe kom internettet igen, men TV signalet var der noget kludder med, for det eneste vi kunne se var oversigten over de film som man kan leje hos Stofa. Mens internettet var nede prøvede jeg at komme igennem til Stofa's kundeservice, over en halv time sad jeg med dødsygt musik i ørerne, uden at komme igennem. Da kom internette så da heldigvis igen, så jeg skrev en mail til kundeservice. Den mail, og de efterfølgende som jeg har sendt til dem, har jeg ikke fået svar på, den første mail sendte jeg for næste 14 dage side. Jeg synes Stofa udviser en meget overlegen og arrogant holdning over for deres kunder. De skal ikke regne med at se en rød reje fra mig, inden jeg dels har fået svar på mine mail, dels at både internet og TV virker optimalt. De der har mulighed for at vælge selv, vil jeg gerne advare mod at lade sig forblænde af Stofa og deres reklamer og løfter, som de slet ikke kan leve op til. Til Stofa har jer kun en meldning: DET ER BARE IKKE GODT NOK - STRAM OP!!!!!!!!!

For dårligt

Jeg synes, at det er for dårligt, at man ikke kan få internet ved Stofa uden også at købe en tv-pakke. Det vil altså sige, at jeg betaler for en tv-pakke, som jeg ikke bruger, fordi jeg ellers ikke kan få internet - med mindre jeg selvfølgelig liiiige betaler 1.000 kr. for at få dem til at lukke forbindelsen, så jeg kan få internet et andet sted fra, plus 1.000 for at få forbindelsen åbnet igen, når jeg engang flytter. Det er, hvad jeg vil betegne som bondefangeri!

Håb forude.

Nu har vi fået tv, fik hjælp fra uventet kant. Men nu er vi lidt mere glad. Så jeg har givet en ekstra stjerne til Stofa. fortsætter dette kan det hænde at vi får fuld hus på stjerne rækken.
Gert Thinggaard

Mega dårlig

Har haft SE i flere år, nu overtaget af STOFA, og så er besværlighederne begyndt, for 14 dage siden ringede jeg til Stofa for at få min trådløse internetkode da den ikke stod på "min side", medarbejderen kunne heller ikke finde den, men lovede at han ville sørge for at jeg hurtigst muligt ville få den, men senest om 1 dage. Da den ikke er kommet endnu, ringede jeg i dag, ventede og ventede på en medarbejder, endelig gik samtalen igennem, og jeg fik en medarbejder i røret, hun kunne heller ikke finde koden til mig, men ville fejlmelde igen, og kunne ikke sige, hvornår jeg kunne forvente koden.
Stofa er totalt ubekendt med kundeservice, gider åbenbart ikke servicere deres kunder. Jeg kan ikke anbefale Stofa til nogen

Total useriøst firma - det lukker sig selv med den ringe service.

Fiberboksen kortsluttede ved en strømafbrydelse i bydelen for 6 dage siden d. 2. April. Det tog 1,5 døgn før jeg kom igennem til kundeservice. Den unge mand ville bestille en tekniker og samtidig give os 1 måneds gratis internet som kompensation. Flink mand. 4 dage efter kommer der en mail - (Hi hi, vi har jo ingen internet) som jeg åbnede på min arbejdsplads. Der stod, at der ville komme en tekniker 9 dage senere. Jeg ringede igen til kundeservice, da vi ikke er i DK på det tidspunkt og derfor havde brug for at få aftalen lavet om. Det kunne naturligvis godt lade sig gøre, men den nye aftale ville så blive i maj måned. Fedt nok med en måneds gratis internet, når man ikke har en boks der virker. Der var ikke noget at gøre som helst at gøre for at den nye aftale blev i løbet af april måned. SE blev kontaktet, da jeg ikke mente at der var rimelighed i denne sagsbehandling og ventetid - jeg føler mig total til grin ved Stofa. SE kunne godt se problematikken og sørgede for, at der dagen efter ville komme en tekniker med en anden fiberboks. Som aftalt kom teknikeren kl. 14.00 med fiberboksen, som han satte til. Der skulle efter hans udsagn lige gå en times tid før jeg kunne være helt sikker på at der var internet, da det skulle tilsluttes ved Stofa. Kl 15.30 var der stadig ikke internet og Stofas kundeservice blev kontaktet. Alt burde efter den venlige kvindes udsagn være i orden og jeg skulle bare lige vente endnu et par timer, så skulle alt nok være i orden - Sådan noget teknik fungerer jo ikke altid lige hurtigt. En computer bliver jo i følge kvinden også somme tider helt vildt langsom - helt af sig selv??? Kl.20.00 er der stadig ingen netforbindelse og kundeservice er lukket for i dag. Tak for et par billige grin og fornemmelsen af, at finanskrisen ikke har været i stand til at få lukket alle useriøse firmaer ned - desværre.

utrolig dårlig service

jeg har haft Stofa siden de kom til Dk i Helsingør , har de sidste par år kun haft problemer , jeg har haft 3 stofa mænd her ude efter jeg fik nyt B&O , de havde 3 forskelig tek. info hvad der var galt , efter jeg fik B&O her hjem fand han ud af der var noget galt med et kabel et sted , så kom stofa igen ??? hjalp ikke , nu har de skiftet alle kanaler i dag , har sidet og ventet på kundeservice i 40 min og er ikke kommet i gennem ?? den dag der kommer fiber her , eller noget andet er jeg den der ikke har stofa mere ,
ps. var på en messe for 14 dage side hvor der var en KAM fra Stofa ,
hun høret på alt det jeg har været igennem , vi aftale jeg skulle skrive til hende hvis jeg ikke havde hørt noget om en uge , , efter 12 dag skrev jeg til hende , nu 15 dage sener ikke hørt noget ????

helt total useriøs firma.

har nu ventet en md på tv og bredbånd, hvergang man riner siger de at min boks ikke er registeret, tror de snakker med kunden, og så lægger røret på uden at noter hvad kundens problem er, de siger de ringer tilbage men som forventet intet opkald, mage til dårlig service troede jeg ikke fandtes i danmark,æ, er lige nu ved at finde en seriøs udbyder der magter opgaven, alle ANDRE MÅ KUNNE GØRE DET BEDRE.

Skift ikke til SE/Stofa ;-(

Forlod en fortræffelig bredbåndsudbyder Fullrate og skiftede til SE/Stofa den 14. marts. Siden har jeg ikke haft noget signal og STOFA evner stadig ikke at få signalet frem.

Skift ikke til STOFA.

ps 1 stjerne af 1 for meget

Rigtig god og prof.behandling

Virkelig god og behagelig behandling .Eneste minus er den lange ventetid ved
telefonen for at komme til tale med en medarbejder.

Umuligt at komme igennem til Kundeservice

Det udleverede modem kan overhovedet ikke generere den hastighed jeg har bestilt. Leverer cirka 50%

Laaaaanngggg ventetid

Leverer en lang ventetid op mod en time, hvorefter man bliver kastet fra teknisk support til kundeservice. Men problemet dog løst, men utroligt man ikke kan håndtere sine kunder bedre. Et stort MINUS er også, at man ved TS ikke får at vide hvad nummer i køen man er. Skulle være det mindste at få indført ?
Bare glad for jeg sjældent har kontakt med dette tunge system.

Tidligere tilfreds SE kunde. Nu ualmindeligt utilfreds fanget STOFA kunde

Minus stjerner er desværre ikke muligt. Har både erhverv og privat ved Stofa og har haft problemer begge steder.
Erhverv: Skulle flytte nr. til nyt lejemål men pga. overgang til Stofa kunne deres system ikke håndtere dette. Efter utallige opkald og ventetider i support fik vi viderstilling oprettet til en mobiltlf. Desuden var der også problemer med bredbånd.
Privat: Har nu siden 3/3-14 ikke haft fastnet tlf. Internet har kun delvist virket med mange udfald. Har haft teknikerbesøg 2 gange og venter nu på 3 gang d. 24/4.
Kundeservice - Den største joke der findes. 1. Min ventetid på 30-40 min. Mit sidste opkald tog 1,05t.
Stofa's hjemmeside bekræfter blot at de kæmper med noget som de ikke er i nærheden af at have styr på. Mail til kundeservice har de opgivet (de svarer heller ikke) STOFA her må i til lommerne og ikke kun tilbyde kompensation for den tid man har været uden det ene eller andet. Hvad men de mange timer som vi alle bruger på at vente på en kundeservice som kun har vikarer uden viden.
Info til alle. Skriv til avisen eller ledelsen. Mail adresse finder i på se.dk

www.stofa.dk Details

Du er meget velkommen til at kontakte Stofas kundeservice eller tekniske support

Åbningstider: Kundeservice

Helligdage08 - 22
Juleaften & nytårsaften08 - 18
  Tlf.: 88 30 30 20

Kære Stofa-kunde

Stofa og SE har i den seneste tid flyttet intet mindre end 75.000 private tv- og bredbåndskunder fra Waoo! til Stofa. Men vi har været udfordret af uforudsete tekniske problemer, der har skabt alt for mange dårlige kundeoplevelser. Hos Stofa og SE betyder kunderne alt. Derfor vil Niels Duedahl, koncernchef i SE, gerne give en uforbeholden undskyldning: Se video med Niels her

Visit Stofa

Electronics