Stofa reviews

Stofa reviews

4.2

Ualmindelig dårlig servise - umuligt at komme i kontakt med firmaet

Har flere gange forsøgt at komme i kontakt med Stofa, såvel via tlf. som chat/mail.
Men det er simpelthen umuligt at få forbindelse med dem pr tlf. og ej heller via chat der var kø for at komme til. Det er simpelthen så dårligt af dette firma. Firmaet burde kunne straffes for dårlig service - Kan kun anbefale så vidt muligt at undgå dette firma.

godt tilfreds

Her i Århus Syd er vi godt tilfredse med produktet, der var lidt opstarts problemer med vores bredbånd, men efter god service fra support virkede det som det skulle. Så alt i alt er vi godt tilfredse.

stofa som tv udbyder er en hån

Du skal aldrig købe noget fra stofa. Intet virke. Ingen kundeservice. Og umulige at se et helt program uden probleme. Vi siger tusind tak for et år og tre måneder hvor stofa ikke har leveret det de har lovet.Men hvad kan man forvente for 13000 kr. ???

hold jer fra stofa

Kunne desværre ikke give 0 stjerner så i skal være glade for en.
Er gået fra 89 kanaler ved waoo til 64 ved stofa.
Har mistet gratis viaplay.
Har fået en tv boks med harddisk som ikke virkede før den blev formatet og nu kan den ikke optage.
Men i kan rolig vælge stofa vis i er ligeglade med hvad i betaler for.
Held og lykke.

Mistet håb og tillid til STOFA.

Nu har jeg ikke haft tv i fem uger, 3/3 mistede vi signalet, efter flere kontakter, blev vi lovet en teknikker i uge tretten. Denne afdeling har vi ikke hørt eller set noget til, Stofa har vist glemt at service er en del af det at sælge et produkt,. du skal i hvert fald ikke vælge STOFA, de har slet ikke styr på noget.
Gert Thinggaard Larsen.
6893 Hemmet

sfofa

det værste der nogensinde er sket for kunderne , hos se virkede det da i det mindste , desværre skal man give en stjerne som aldeles ikke er fortjent :-(

Desværre kan jeg ikke skrive sandheden. Så meget må man vist ikke bande her!!!

Jeg havde internet, telefon og kabel-TV da det det var analoge kanaler. Det virkede egentligt rimeligt godt, men ved overgangen til digitalt TV er det blevet det rene mareridt. Teknikken er nok det ringeste man kan forestille sig. Det er ufatteligt at et stort firma som Stofa kan bringe sådan en gang hø og hakkelse på banen. Deres support team er totalt uvidende om Købeloven og tror de kan bare skyde skylden på deres leverandører. Desuden kommer de op med en masse gang vrøvl om hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan.
At de er fyldt med løgn kan klart ses når man endeligt får TDC ud og installere deres da mange af de "umulige" virker udmærket på TDC.
Aldrig mere STOFA i mit hjem, hvilket egentligt er synd da det jo er en fiberoptisk løsning, hvilket burde være TDC's kobberbaserede, langt overlegent..

Ingen service.

Aldeles umulig at komme i kontakt til Stofa " kundeservice".
Det lykkes mig , efter lang ventetid , at fejlmelde fibernet forbindelse for 4 dage siden
( den 2. April ) Der er intet sket siden. Regningen for forbindelsen fejler til gengæld ikke noget.
Har brugt min Teledanmark til kommunikation. Den virker fint.

God betjening.

Flinke og imødekommende medarbejdere, hurtig levering og gode valgmuligheder på TV pakkerne.

Det sejler hos Stofa

Jeg har tidligere bedømt Stofa som et godt og seriøst firma med gode produkter og en god service, men det æder jeg i mig igen !!!

Stofa har udviklet sig til at være et mareridt for deres kunder og det er ikke muligt at komme igennem til kundeservice mere, for at få ændret en forkert faktureret regning.
Og dog, jeg kom igennem til deres kundeservice efter utallige forsøg og efter at have siddet i kø i over 1 time og man kunne godt se, at man havde faktureret for meget på fakturaen og ville øjeblikkeligt sende en ny, som jeg havde dagen efter.
Her 10 dage efter har jeg intet hørt fra Stofa og jeg orker ikke at bruge mere tid på det firma, hvor al ting åbenbart sejler og det tvinger mig til at betale en faktura til forfaldsdato, en faktura som er forkert og penge jeg kaster ud af vinduet !!!

Sig dog til kunderne hvis I er ved at afvikle Stofa, men gør ALDRIG grin med kunderne som I gør det Stofa, for så afvikler de Jer som fortjent!

Kan bestemt IKKE anbefale Stofa til nogle mere !!!!!

Er yderst tilfreds

Jeg klager ikke over det indtil videre er jeg tilfreds med det

Altid Online og fungerende Internet + Godt TV / Århus V!

Noget af det Bedste Internet of TV selskab som jeg har haft med at gør de 6-7 år jeg har været kunde hos stofa. Servicen måsle ikke lige så godt. Vente tiden har været lidt forfærdeligt. Men Produktet er helt fint, I mit tilfælde fra Århus V, har jeg ALDRIG haft problemer med mit Internet eller TV. Meget sjældent går Internettet ud. Har oplevet det måske 2-3 gange om året. Men det også kun for et par Minutter. Jeg er udddannet PC Teknikker og Webudvikler/Designer. Mit Internet forbrug og online tidspunkter taler for sig selv. Så i alle de år har jeg været mere tilfreds med Stofa end de andre 4 selskaber som jeg har haft med at gøre. F'eks TDC /YouSee eller Telia har været super ring med Internet og TV.

Jeg er her helt sikkert for Stofa! Vi er mere end tilfreds med Stofa og håber på de forbedre sig i de byer hvor der sku være nogle problemer Thumbs up Stofa, fra Århus, v!

super good

Efter 6 måneder så er det lettere med vores bredbånd og TV

Dårlig kundeservice - dårligt udbytte!

Det er umuligt at komme igennem til kundeservice, og når man så endelig kommer igennem, ja så er hjælpen ikke særlig stor eller høflig. Herudover er forbindelsen stort set altid ringe til internet!

Godt

Masse tid at vente på kundeservice på telefonen :(

EN TOTAL KATASTROFE.

Det er umuligt at komme igennem til Stofa.....først efter en time kom vi igennem.
De havde lukket for forbindelsen en måned FØR tid. Det var selvfølgelig en fejl indrømmede de. De ville lukke op i løbet af et par timer....meeen det er fredag....så det kunne de ikke nå inden weekenden, åbenbart. Og kundeservice er selvfølgelig lukket i weekenden. Teknisk support er en åben forbindelse som har døgnåbent, også i weekenden. De kunne ikke åbne forbindelsen , de har ikke det program til det, så hvad skal man bruge teknisk support til?????????????????????.

STOFA er det mest elendige forbindelse vi har oplevet......HOLD JER LANGT VÆK FRA STOFA. Bare en advarsel.

Bedømmelse: Minus 10 stjerner

Nr. 14 i køen

Hvis du er nr. 14 i køen hos Stofa kan du godt glemme om nogensinde at få fat i nogen i det firma der kalder sig til at være en "gave" til forbrugeren. Det er at holde folk for nar!!

Flinke og behagelig at snakke med , god pris

Ja jeg er meget tilfreds

Hurtig levering men skuffende udbytte

Har netop købt trådløst bredbånd 40/5 mbit hos stofa, leveringen og opsætningen gik som en leg, min skuffelse over hastigheden er til at få øje på, min ydelse, som skulle ligge på et gennemsnit der hedder 40/5, ligger på 6/5.
Og trøsten hos den meget flinke stofa medarbejder, som jeg ventede 63 minutter på at få forbindelse med, ja 63 minutter!! ,med at computeren skulle være kablet for at nå max ydelse, svare SLET ikke til min forventning når jeg har købt trådløst bredbånd med en hastighed jvf deres hjemmeside på 40/5 mbit.

www.stofa.dk Details

Du er meget velkommen til at kontakte Stofas kundeservice eller tekniske support

Åbningstider: Kundeservice

Helligdage08 - 22
Juleaften & nytårsaften08 - 18
  Tlf.: 88 30 30 20

Kære Stofa-kunde

Stofa og SE har i den seneste tid flyttet intet mindre end 75.000 private tv- og bredbåndskunder fra Waoo! til Stofa. Men vi har været udfordret af uforudsete tekniske problemer, der har skabt alt for mange dårlige kundeoplevelser. Hos Stofa og SE betyder kunderne alt. Derfor vil Niels Duedahl, koncernchef i SE, gerne give en uforbeholden undskyldning: Se video med Niels her

Visit Stofa

Electronics