Stoffersautoshop reviews

Stoffersautoshop reviews

6.8

En uforskammet go' kundeservice ;0)

Jeg har købt en fantastisk lille Suzuki Alto hos Stoffers Auto og jeg har fået den allerbedste betjening ;0)
Henrik som er en af ejerne af Stoffers Auto, kom ud og fremviste bilen på min adresse og indenfor få dage var bilen klar til afhentning ;0)
Jeg har i den grad fået en fantastisk betjening og kan på det varmeste anbefale Stoffers Auto, som også laver et flot stykke arbejde - det er uden tvivl det sted min bil skal til service tjek mm. ;0)
Endvidere har de verdens bedste bolcher og der ligger altid et marcipanbrød i bilen, når man henter den ;0)
Det eneste minus er, at Henrik er Fck'er ;0))))

ikke til at stole på

de var flinke indtil vi havet købt bilen der efter tænke de kun på at får så mange penge som muligt

Fantastisk Kundeservice :-)

Jeg skulle bruge en billig bil og fandt tilfældigvis en på bilbasen fra Stoffers Auto. Da jeg ringede derud tilbød sælgeren at køre forbi mig dagen efter og vise bilen frem, da jeg ikke selv havde mulighed for at komme forbi. Det skal lige siges at jeg bor i samme område, men det er helt sikkert en bedre service, end jeg havde forventet.

Jeg købte bilen, den var klar inden for et par dage og ingen problemer overhovedet. Flinke folk og god værkstedshumor og meget hjælpsomme.

En tilfreds kunde

For 3 mdr. siden købte jeg en 16 år gl. Mazda hos Stoffers Autoshop. Jeg fik en god betjening og behandling samt efterfølgende service. Efter at have kørt i bilen i et par uger, var der et par ting som jeg ønskede justeret, og det blev gjort uden beregning. Det er jo også praktiskt, at de har eget værksted med flere lifte.

Behagelige mennesker, god service og god pris

Jeg købte for 6 mdr. siden en ældre passat til en god pris i forhold til hvad jeg havde undersøgt andre steder. Nu er det jo sådan med ældre biler, at der løbende kommer reparationer og det tror jeg mange folk glemmer, for de har jo købt "ny" bil... men af ældre dato. Efter en måneds tid, var det som om servostyringen ikke rigtig virkede mere og jeg kørte derfor ud til forhandleren. De sagde det sandsynligvis skyldes, at "remmen" var blevet slap og skulle strammes op. De åbnede forklappen og viste mig hvad det var de mente, så jeg også fik en forståelse af det. De havde ikke tid til at lave det lige med det samme, men sagde at de kunne nå det i løbet af et par timer, hvis jeg kunne undvære bilen imens. Da jeg kom tilbage var det lavet, men de havde været nødt til at skifte "remmen". De viste mig den gamle rem, som var begyndt at revne. Det eneste jeg skulle betale, var prisen for selve "remmen" og ikke for den tid de havde brugt. God service, med en god forklaring og hurtig udbedring... Og så var det rigtig behagelige mennesker.

Sælger biler fyldt med fejl!

Jeg købte en peugeot 406 hos dem, og allerede få dage efter - var der problemer med den. Tankdækslet kunne ikke åbne, koblingen var nedslidt, den dryppede olie, motorlampel lyste periodisk, 1. gear virkede ikke ordentligt. Ja kort sagt, masser af fejl!!
De ville ikke yde nogen form for garanti, selvom de burde gøre det ifølge lovgivningen.
Jeg havde bare ikke overskud til at skulle igennem en større retslig mølle, så jeg fik tingene lavet et andet sted. Men jeg handler der aldrig igen!

Ulykkesbil

Min mand købte en bil i januar 2012 - en gammel Vento. Efter kort tid oplevede han, at der var problemer med styretøjet. Han gik til en anden forhandler for at få gennemgået bilen. Han fik en spiseseddel med, som han viste til Stoffers Auto. Blandt andet gjorde han opmærksom på, at han var utryg ved styretøjet. Stoffers Auto forsikrede ham om, at der ikke var noget alvorligt galt - at de gerne ville udbedre det senere - men, at det sagtens kunne vente.....

Igår kørte han så på motorvejen med 3 ud af 4 børn, da stangen, der forbandt de to forhjul spontant knækkede midt over !!!

Heldigvis var han næsten alene på motorvejen og, der skete ikke noget med ham eller børnene - udover en kæmpe forskrækkelse.

Men havde det været i myldretrafikken - eller havde min mand været en mindre god billist - så kunne vi have snakket potentielt dødsfald her.

Ikke alvorligt min bare R.... Jeg tror ikke på noget som helst, der kommer ud af deres mund fra nu af!!

Jeg vil anbefale ALLE at holde sig langt væk fra denne forhandler - I modsatte tilfælde, så kan I risikere at købe en bil med livet som indsats - i bogstaveligste forstand!

en anden oplevelse end de 2 andre

jeg har så fået et anden oplevelse ved henrik og hans bror, købte en gammel citroen (kundesalg) reel besked om handlen og ingen slinger i valsen.

Dårlig kunde service

Dårlig service

Kan ikke betale sig.
Jeg var der en gang og det sagde det hele. jeg fik godt nok lavet det jeg skulle. men syntes at jeg betalte meget mere end hvad aftale var på.
og servicen var dårlig.. men det kan godt gøres bedre, jeg er sikker på at tingene kan gøre bedre end den service jeg fik.

men det er ikke et sted jeg vil anbefale til andre.

Ku man give minus fik de det!

Købte for 1 år siden bil hos dem og har ikke haft andet en bøvl med den. Første opstod 1 uge efter hvor de meget modvilligt ordnede det selvom det jo var en brugt bil så man måtte forvente fejl ville opstå. 1 måned senere var den gal igen og her var der ingen hjælp måtte selv betale 5000 for at få lavet en fejl som producenten og forbrugerstyrelsen ellers gav mig ret i de burde betale for. Siden hen er der kommet fejl efter fejl men har opgivet dem da der intet godt komemr ud af det så kan kun oplyse folk om den måde de kører biksen på. Sætter aldrig mine ben der igen og har da også fået sagt det til alle i omkredsen endda frarådet 3 om at købe en bil de havde kig på derude.

Is Stoffersautoshop your company?

Stoffersautoshop Details

Stoffers Auto Shop