Stofledning reviews

Stofledning reviews

7.0

Egen uvidenhed mødte stor forståelse - og service!

Jeg bestilte fatning, ledning og pære.
Straks efter blev jeg ringet op fra butikken, fordi de ville gøre opmærksom på at den størrelse fatning jeg havde bestilt, ikke matchede størrelsen på de bestilte pærer.

Da jeg afhentede bestillingen spurgte jeg ind til lyskvaliteten af de bestilte pærer og jeg fik lovning på at kunne returnere dem hvis jeg ikke var tilfreds. Jeg testede dem - og byttede dem til en anden model. Super god og personlig service!

Leveringsfristen overholdes ikke

Jeg bestilte 4 meter ledning søndag d. 31 juli og produkterne have en leveringstid på 1-3 dage. Idag fredag har jeg stadig intet set og når jeg prøver at kontakte virksomheden får jeg blot en telefonsvare.

Jeg står og skal bruge det bestilt allerede imorgen lørdag og havde derfor håbet at stofledning.dk var i stand til at overholde tidsfristen, men jeg er da blevet slemt skuffet over virksomheden indtil nu.
Stofledning

Reply from Stofledning

Kære Christian
Vi beklager meget forsinkelsen. Grundet sommerferien har vi haft lidt længere leveringstid. Normalt sender vi samme dag eller dagen efter, at vi får ordren.
mvh
Lisbeth May

Fremragende

Bestilte stofledning kl 12, en time efter var det faktureret og sendt - lå i postkassen dagen efter. Prisen var dog lidt høj - 4 meter ledning 267,-

Dette inkulderer så 59,- i fragt på trods af at portoen var på 24,-

Jeg havde dagen inden købt en pakke med 3 meter tilsvarende ledning for 50 kr i silvan - den viste sig bare at være for kort.

Fint udvalg

Bestilte ledning og fatning hos butikken uden problemer. Svarer hurtigt pr. mail.

Visit Stofledning