SToFSTEDET reviews

SToFSTEDET reviews

9.6

Dejlig hjemmeside og hurtig levering

Jeg skulle bare have knapper, men mange steder kan man knapt (no pun intended) se, hvad det er man er ifærd med at kigge på. Her var både gode beskrivelser og billeder. Levering var fra dag til dag. De plukkede mine varer den ene og jeg havde dem den næste. Dejligt :)

Hurtig, høflig og personlig service

Købte en lille mængde knapper og sytråd, og blev overrasket over den venlige respons jeg fik. Varerne var mig i hænde hurtigt efter og til næsten ingen penge.
Rigtig dejlig købsoplevelse!

Det bedste service jeg nogensinde har fået.

Varerne kommer altid hurtigt, endda hurtigt til grønland. Den bedste gode service for mig nogensinde, men mangler lidt forslag fra hjemmesiden til de dejlige mønstre man bestiller da det tog mig langt tid til at finde ud af hvilke stoffer og småting jeg kan bruge.

Ønske om bedre beskrivelse av fabric

Har kjøp flere ganger fra den buttiken, den siste gangen var bilde og beskrvelsen av støff ikke nok bra, og jeg ble skuffet.
Deres gammel side med støre bilder var mer informativ, gjerne at dere beskriver støff tykkelse og størrelsen på fabricf mønster.

problemfrit

Bestilte en vare som jeg havde ledt med lys og lygte efter et utal af steder så det var super og prisen var ikke til at klage på. Forsendelsen blev modtaget lidt medtaget af fragten men det tog ikke glæden fra den som jeg faktisk skulle give den til som gave. godt udvalg, hurtig fragt, ikke værst:-)

Hurtig levering og lav fragt.

Bestilte min hæklenål igår eftermiddags og fik den idag! Og så var det helt fantastisk at jeg kun skulle betale 10,50 kr i fragt. Endelig et sted der tager kundeservice seriøst!

Hurtig levering, fint udvalg

Ja, som overskriften siger - hurtig levering, og fint udvalg.

Åh ja, og forsendelses-omkostningerne er tilmed lave - ikke noget med det "Standard 49,- for levering"-pladder, når man blot bestiller en lille vare. Dejligt! :)

super service

Bestilt i går, det er her i dag. Det er super service

Harriet

Hurtigt og velinformeret

Hurtig behandling og man kan følge med i hvor langt de er i ekspeditionen gennem de mails man får. Rigtig godt! Gnidningsløst!

SUPER

God service og hurtig levering, under en ugen for en tur på over 4000 km.
Vil helt sikker bruge butikken igen.hvis jeg har brug for det de handler med

John

Har handlet hos stofstedet 2 gange ind til videre. Hurtig levering, billige priser og god service. Så bliver det vist ikke bedre :)

Perfekt !
På jysk: Det kør' bare.

Hurtig leveringen

Du kan roligt handle ved stofstedet.dk, du får de vare du har bestilt og de kommer indenfor nogle få dage. Jeg vil gerne handle med stofstedet en anden gang.

Hurtig og billig!

Jeg bestilte lynlås om eftermiddagen og havde den dagen efter. God webshop med stort udvalg til billige priser samt billig forsendelse. Det er ikke sidste gang jeg handler her.

O.K. forretning

Hurtig ekspedition, men manglede lidt info om stofbredde på varen

Fine varer - hurtig levering. Super!

Alt er bare i orden. Varerne var fine og blev leveret meget hurtigt.

Super:))

Ringede til Stofstedet efter deres svar på min anmeldelse. Ugen efter modtog jeg en ny pompom med øje.. Tusind tak.
Stofstedet

Reply from Stofstedet

Vi er meget kede af du har fået en vare med fejl.
Vi håber altid at kunderne vil ringe os hvis der skulle være en fejl i det leverede, få så får man selvfølgelig en ny tilsendt...

Fantastisk sted at handle

Stofstedet levere hurtigt din vare, og til forskel fra mange
andre butikker, tager de kun det i fragt som passer til varens vægt. Så mangler man lige nogle specielle knapper eller sytråd, er det billigt at bestille ved stofstedet.

Super service og fede stoffer

Stort udvalg af fede stoffer, som også var det i virkeligheden, da de meget hurtigt ankom her på hjemmeadressen. Alle er glade og fremover er det hos Stofstedet at jeg køber mine stoffer....

Stofstedet Details

Stor specialforretning i tekstiler, garn og sytilbehør, altid mellem 2000 og 5000 varer i vores webbutik. Stort online udvalg med masser af tilbud.

Visit SToFSTEDET

We live here: Hobrovej 18, Rold