Storebaeltferiecenter reviews

Storebaeltferiecenter reviews

5.5

Madhuset Bælt'stedet ved Storebælt Camping

Ja hvor herre bevares. Tror aldrig jeg har haft så dårlig en mad oplevelse. Frokost "lun ret" var så dårlig at jeg egentlig heller ville have haft en klam burger hos McDonald.
Her komme vi aldrig igen, uanset om vi så er ved at dø af sult.

En rimelig weekend.

Var ikke helt tilfreds med oplevelsen af kundeservice/venlighed fra personalets side, under opholdet.

Det blev dog udbedret ved endt ophold, og ejerne gjorde sit, til at oplevelsen endte okay. Cadeau for det!

Campingpladsen har en super beliggenhed, i skønne omgivelser.

Mit råd: Noget du er utilfreds med, så tag fat i ejeren og få løst eventuelle problemer med det samme.

Næste gang bliver garanteret bedre.

Fantastisk på Storebælt Camping

Jeg har besøgt Storebælt Camping og Feriecenter masser af gange og har kun fået meget positiv og venlig betjening lige meget om det er i reception, restaurant eller øvrige folk på pladsen.
Mit indtryk er at gæsterne kommer igen og igen.....og synes her er helt fantastisk. Efter at have læst "Lotte's" ekstremt dårlige og meget uretfærdige anmeldelse, er jeg simpelthen nødt til at sige det ikke kan passe.
Den uheldige oplevelse i reception kan, efter datoen af Lotte's anmeldelse skyldes, pladsens indlæring af nyt trådløst internet....idet deres gl. udbyder uden varsel gik konkurs og pladsens ejere satte alt i værk for at få et nyt op at køre. Som gæste på pladsen sætter jeg utrolig stor pris på dette. Synd at nogle ikke kan acceptere at vente 2 min. - er sikker på at der er blevet sagt velkommen lige så snart Lotte samt familie er trådt indenfor i receptionen :o)
Anmeldelsen af restauranten vedr. privat selskab kan jeg kun sige.....ville du selv ønske, at udefrakommende gæster deltog i dit private arrangement, når nu man har bestilt lokale til sit arrangement.....nej vel..!!!
Til sidst vil jeg rose maden i restauranten som varierer dagligt og altid utrolig velsmagende og lavet af meget dygtige uddannede kokke. Bestemt et eller mange besøg værd.
Jeg har altså kun positive ting at sige om Storebælt Camping - besøg dem.....det er helt igennem fantastisk.

Ekstrem dårlig kundeservice

Jeg har været gæst på pladsen - og det var noget af det mest negative jeg nogensinde har oplevet på en campinplads. I receptionen havde de ikke "tid" til at tage imod os, men havde travlt med at sætte en, åbenbart ny, medarbejder ind i hvordan computeren fungerede! Vi ventede i omkring 2 minutter, blev først betjent da den ene medarbejds telefon ringede! Valgte pladsens cafeteria som aftenens spisetsted - surt show. Ejeren stod vagt i døren til et privat selskab, et lokale vi gerne ville have indtaget vores mad i. Da maden endelig kom var den mildest talt, godt, gammelsdags kedelig. Der var ikke nogen former for pynt, grøntsager og/eller farver. "Dagnes kartoffel" havde ligget længe på opvarmining, og var udkogt og med ingen smag. Om muligt var der ingen stjerner på!! Men det mindste er jo desværre 1 *. Skal lige siges at vores værtsfolk rejser tidligere fra pladsen end først angivet - dårlig og ikke eksisterende kundeservicce, helt igennem en dårlig oplevelse.

Is Storebaeltferiecenter your company?

Storebaeltferiecenter Details

Velkommen til Storebælt Camping- og Feriecenter En ny campingplads med helt nye faciliteter, beliggende med vand på 3 sider og med udsigt til et af verdens mest imponerenede bygningsværker - STOREBÆLTSBROEN.

Visit Storebaeltferiecenter