Storebilleder reviews

Storebilleder reviews

8.6

Lækker Kvalitet og kvik kundeservice

Da jeg i anledningen af vores tvillingers 5 års fødselsdag, fik vi taget nogle gode kvalitets foto, og fik herefter storebilleder.dk til at printe dem.
Disse billeder er virkelig af en lækker kvalitet og vi er meget glade for dem!
Vi havde ingen problemer med indpakningen.

Flot kvalitet og hurtig, kompetent service

Jeg havde et par spørgmål ang. produkterne og fik svar mindre end en halv time efter. Det fik mig til at bestille en række tryk hvilket jeg bestemt ikke fortryder. God kvalitet og hurtig levering - ikke sidste gang jeg handler hos dem.

Hurtigt og Kvalitet

Modtog varerne meget hurtigt, og det hele var nemt og smertefrit. Kan klart anbefales

Meget nemt

Bestillingen var dejlig nem og havde de valgmuligheder jeg behøvede. Fik billedet 2 dage efter bestillingen og er meget tilfreds =)

Super service og kanont produkt

Bestilte et billede derfra, skrev en mail kl 16 og havde svar inden for 2 timer...
Produkter er super lækkert og unikt, og til prisen er det jo et røverkøb

Super service og kvalitet

Super service - både via mail, tlf. og "live". Billedet kunne afhentes et par timer efter bestilling. Super kvalitet. Kan kun anbefale det!

Sort/hvid billede

Jeg skannede et 100 år gammelt sort/hvid billede og rettede fejl og fjernede ridser. Sendte den digitale fil til storebilleder.dk og ventede spændt på resultatet. Og jeg må sige at jeg blev meget posetivt overrasket da jeg modtog billedet på lærred. Billedet er trods alt forstørret ca. 5 gange og alligevel står det knivskarpt og nærmest tredimensionelt. Det er bestemt et firma jeg vil benytte igen.

Jeg oploadede mit digitale billede på storebilleder.dk for at bestille et panorama billede jeg havde taget af Manhatten skyline. Beskærings værktøjet på hjemmesiden er genial, og man kan hele tiden se hvad man laver og hvad det koster. Blev ringet op af en medarbejder fra firmaet som spurgte om han måtte forbedre billedet, blandt andet rette horizonten. Modtog billedet dagen efter. Perfekt resultat. Kan varmt anbefale dette firma.

Storebilleder Details

Foto på lærred er vores speciale.

Visit Storebilleder

We live here: Marielundvej 30, 2. sal