Storstil reviews

Storstil reviews

7.6

Formidabel Service og express levering

5 XL stjerner for en formidabel service, super kvalitet og express levering.

Rigtig god kundeservice

Jeg er rigtig tilfreds med storstil. Min kæreste og jeg har handlet der flere gange,og er meget tilfredse.. De hjælper meget gerne med størrelserne og kommer gerne med en ekstra, større eller mindre str.. De mangler dog nogle smarte t-shirts med print til mænd/drenge og billederne på siden er meget små.. men ellers kun ros fra mig..

Lang leveringstid

Alt for lang leveringstid. Bestilte mine vare 27/10, har først modtaget varerne nu.
Simpelthen ikke i orden!

*Update*
Valgte dog at bestille noget mere, men efter 5 dage, valgte jeg at skrive til dem, da jeg ønskede andet på min ordre. Den "gamle" ordre blev så slettet og jeg valgte det jeg skulle have i stedet. Nu er der gået 2 dage, og jeg har stadigvæk intet hørt fra firmaet.

Bestilte hos et andet firma, og de leverede efter blot en dag, og vælger så at annullere min ordre fuldstændig, da jeg simpelthen ikke gider vente mere.
Får så en suveræn latterlig mail fra firmaet:

"Hej Jesper

Vi sletter hermed din ordre. Skulle en anden gang bestille i vores butik, er du nød til at kontakte os, da vi hermed sætter dig på vores "ønsker ikke at sælge til ".

Nis Nissen
StorStil "

Arh mine kære venner, nej her ønsker jeg sgu ikke og handle igen, når man bliver smidt på black list.
Super dårlig holdning til kunder, pga i ikke kan finde ud af at være leveringsdygtige.

Fraråder alle at handle i denne butik!

fed service

Det er sgu fedt. Det er søndag og han havde lovet at jeg havde det INDEN tirsdag da jeg skulle bruge det tøj meget. Da han alligevel skulle ud og køre og var i mit område kommer han med bukserne en søndag eftermiddag. Man glor godt nok meget når der står en person med en pakke en søndag. Det er sgu service.
Hjemmesiden er også dejlig overskuelig. Det er nemt at se hvad livvidde det dækker over når man siger 10 XL f.eks. Det bedste af det hele er udvalget. Mange har KUN op til 8 XL. Her har de en særskilt sektion for 9-15xl. Det er bare så fedt. jeg har set flere butikker hvor de siger de har op til 8 xl men så er udvalget op mange varer i restordre eller kun lige 2-3xl tilbage. Det har jeg ikke set hos storstil. Det er ikke sidste gang jeg har handlet hos dem. Det er måske længere sendetid. Men man får tingene og de har et ganske okay udvalg i forhold til mange andre butikker. jeg er godt tilfreds

Manglende information om lang leveringstid

I den ordrebekræftelse man modtager står der at varerne bliver fremsendt i løbet af 3-6 dage (lædervarer og seler dog 1-1½ uge). Det er en lang generel leveringstid når det ikke oplyses på hjemmeside og før købet.

Modtager mail søndag om at varen er afsendt, det må betyde at Storstil.dk pakker i weekenden og ikke i hverdagen, for tøjet der er bestilt må de have fået på lager i hverdagene, hvis de ikke havde det på lager i forvejen.

Is Storstil your company?

Storstil Details

Hos storstil kan du købe et bredt udvalg af herre- og dametøj i op til størrelse 12XL.

Visit Storstil

We live here: H. C. Lumbyes Vej 39