Stov reviews

Stov reviews

8.4

hurtig bestilling og levering - uden problemer

jeg bestilte en vinduesvasker, og alt forløb uden problemer. Jeg fik varen indenfor få dage.

Fuldt ud tilfreds

Bestilte ny støvsuger og efter 4 dage modtog jeg.

OK i butikkerne

har for det meste handlet i butikken i 2800 Lyngby

Butikken og hjælp i denne = * * * * (4 stjerner)
Udvalg af produkter = * * * * (4 stjerner)
Pris / kvalitet = * * * * (4 stjerner)

Support = ikke bedømt
Reklamation = ikke bedømt

Laaaangsomt

Bestilte en vare der var på lager midt i december, fik den 11. januar. Sendte den direkte retur med fragtmanden fordi jeg havde købt en anden allerede.

Sendte fire (!) mails til kundeservice, bogholderi osv. men der gik to måneder før jeg fik svar og pengene overført til min konto.

Ah, og så havde de ikke refunderet min fragt, men jeg har ikke tid til at ligge og ringe til dem i to måneder for at få mine 45 kr. Brug dem på en bedre kundeservice.

Varen udgået og ordren annulleret

Ja øv bøv... ærgeligt varen så ikke var fjernet fra butikken. Sjusk! og nu fik de en skuffet kunde der må ud til konkurrenten og shoppe.

super service

Ug til stov.dk de erstatter mit tørrestativ, selvom det er gls der har ødelagt det.

Perfekt Handen og perfekt service..

Fandt dem på dysons hjemmeside som forhandler af dem og opdagede hurtigt at de var 1000 kr billigere end den andre med den model jeg ville have.. bestilte den klokken 19.00 en mandag aften næste morgen klokken 9 ringede de til mig og spurgte om jeg var hjemme for de hade aligevel en bil som skulle den vej ud til en af deres butikker så 9.30 hade jeg min støvsuger.

Jeg er ovenud tilfreds med min handel og deres service. alt hvad de har lovet har de holdt og leveringen var helt i top.

Vil klart anbefale andre at handle der.

Glimrende netbutik, med simpelt e-butiksystem

Jeg købte en Miele S 4211 til ca. 200-300 kr. under prisen hos de andre netbutikker. Hjemmeside er meget simpel, men med nogle små fejl i menuen i toppen. Men selve købet forløb smertefrit og modtog en ordrebekræftelse pr. e-mail. De lovede ca. 8 dages leveringstid blev til kun 5 dage, så det var fint. Som distributør benyttes GLS. Det er fint nok. Modtog dog ikke e-mail om afsendelse, men fik blot pakken en dag.

Men alt i alt et godt forløb, men savner lige mere produktinformation på hjemmesiden, bedre mulighed for fx at se sin ordrestatus og til sidst e-mail om afsendelse før der gives fem stjerner.

Is Stov your company?

Visit Stov