Stovsugerposer reviews

Stovsugerposer reviews

9.4

Super.

Fik de poser jeg skulle bruge. Alt gik fint - bortset lige fra at post danmark mistede forsendelsen i et døgns tid, det skal dog ikke ligge stovsugerposer.dk‏ til last da de ikke kunne havde ydet en bedre service end de gjorde :)

Så 5/5 stjerne herfra.

Lyn hurtig

Og go' kundeservice. Kan kun anbefales.

hurtigste levering ever

bestilte torsdag kl 17 og havde nye poser da jeg kom hjem fra arbejde fredag kl 15,30.
det er sku iorden service :)

Hurtigt og nemt

Hurtig levering og GRATIS fragt - skønt! Jeg er super tilfreds og handler også her næste gang.

Præcis og hurtig levering

Præcis og hurtig levering, alt som lovet.

Jeg er tilfreds.

Jeg har altid haft besvær med at finde poser til min Melissa Gran Voyager 1600W.

Så jeg valgte for ca et år siden at prøve stovsugerposer.dk
og må sige jeg har været meget glad for de poser jeg fik.

De poser har passet bedre end de papposer, jeg normalt har fået fat i.
Og så tror jeg også de "stof/Microfiberposer" jeg får,
er bedre da jeg stort set ikke har nogen lugt mere efter støvsugning.
Det hjælper nok også at der er gummiring i poserne.

Et godt råd:

Hvis låsemekanismen er blevet løs, så papstykket på posen ikke sidder helt tæt, så kan 2 metalclips( 15 mm kan købes i tiger til ca. 10 kr) bruges til at sætte det tæt.

Rettelse 15 jan 2014: De poser jeg lige har fået har et plastikstykke fremfor et papstykke. Det ser også ud til de har en form for stof ring frem for en gummiring. Om det er bedre ved jeg ikke endnu.

Super service!

Bestilte en pak med støvsugerposer halvanden uger før jul. Fik en mail at den var sendt og forventede den midt i uge 51. Gav pakken lige nogle ekstra dage, du ved, tiden før jul og Post Danmark`s leveringstider, da kan det jo sagtens tage flere dage... Da pakken slut uge 51 stadigvæk ikke var kommet, henvendte jeg mig til stovsugerposer. De skrev en venlig mail tilbage, at de ville kontakte posten. Skrev til dem at det ikke hastede, så det blev efter jul og efter endnu to venlige mails d. 23. og d. 27., fik beskeden, at de godt nok ikke havde fundet pakken eller hørt fra Post Danmark, men at de vil sende en ny pakke. Den kom allerede dagen efter så alt i bedste orden.

Normalt ville jeg sige at det tog alt for langt tid, men siden jeg selv skrev til butikken, at det ikke hastede og med juledagene i mellen, var det i det her tilfælde helt ok at vente lidt. Fik super service, så dem kan jeg anbefale!

Aldrig oplevet noget lignende......STORT

Var inde på jeres hjemmeside og købe 3 pk støvsugerposer til en Kärcher T15/1, og fik mine poser med posten - ganske hurtigt.
Det viste sig desværre at det var de forkerte og jeg mailede og fik fat i Janne som skrev tilbage - desværre vi har ikke dine ønskede poser, så jeg returnerer dine penge og poserne må du godt beholde u/b.
For fan... da (må ikke bruge grimt sprog), aldrig har fået så god en service og så uden beregning - stort plus til jer, hvilket gør at jeg privat nu også vil handle der.
KÆMPE KNUS og glædelig jul!

Kanon service

Vi har en ældgammel støvsuger, som vi søgte poser til.
Hos Stovsugerposer.dk fik vi en kanon service. Hyggelig mail-korrespondance, mens de lagde sig rigtigt i selerne og kom frem med poser til en 30 år gammel sluger. Fantastisk flot. Vi fik dem oven i købet sendt med "Passer de ikke" tager vi dem bare retur."
Så er de endda lækrere end den sidste gamle vi havde.
Bedste hilsner
Helle

Hurtigt og effektivt

Bestilte et sæt støvsugerposer til min gamle mosters støvsuger af ældre model og skrev hendes adresse i Vestjylland som leveringsadresse. Allerede næste dag med posten modtog hun pakken endda med et ekstra filter i. Rimelig pris.

Super hurtig levering

Bestilte mandag eftermiddag og modtog pakken tirsdag, det kan da ikke være hurtigere, og så var de næsten halv pris, af hvad jeg før har givet. :-)

Lige som det skal være

Jeg var inde på hjemmesiden og bestille tirsdag aften, og jeg modtog pakken torsdag med posten.
Det var nemt at finde de rigtige støvsugerposer, og prisen var fin.
Og selvfølgelig ville jeg anbefale denne hjemmeside.

Superhurtig levering og billige priser

Jeg havde gennem længere tid ledt efter støvsugerposer til en gammel støvsuger og fandt dem her. Ordren blev lagt en sen mandag aften og onsdag lå de i postkassen.

Super Service

Blev først lettere irriteret over, at de fem pakker poser, jeg havde bestilt til min Nilfisk støvsuger ikke passede i faconen. Kunne ikke finde noget telefonnummer at ringe til men heldigvis fik jeg lynhurtigt svar på mailen og hurtig hjælp til at finde et andet produkt, som jeg havde forespurgt på, og de havde allerede tilbageført difference beløbet, inden de havde modtaget de returnerede varer.

I øvrigt tilbyder virksomheden fri fragt på alle varer :-)

Jeg skal også have en internet virksomhed..

For det må godt nok være nemt at sælge en masse produkter til under 100kr, sende noget forkert ud til folk og tjene penge på det, ingen vil jo bruge penge på frimærker for at sende skidtet tilbage..
www.stovsugerposer.dk

Reply from www.stovsugerposer.dk

Hej Jannik

Tak for dit indlæg.

Jeg kan se du ikke har kontaktet os på mail, så jeg vil opfordre dig til at skrive til vores kundeservice info@stovsugerposer.dk for at få løst problemet.
Husk på at hvis vi har sendt dig noget forkert er det os der skal betale for en evt. returnering af varen. Men skriv endelig så vi kan få problemet løst.

Wow-oplevelse!

Helt vildt.
Bestilte kl. 13 den ene dag og havde mine støvsugerposer den næste dag. Nærmest indenfor 24 timer. SÅDAN!

Tilfreds!

Billigste sted på nettet og hurtig levering. Vil klart købe her igen.

Lynhurtig levering og fair priser

Fantastisk hurtig levering. Fair priser og velfungerende hjemmeside. Køber kun støvsugerposer her.

Super hurtig levering og virkelig billigt!

www.stovsugerposer.dk Details

Støvsugerposer sendes fragtfrit i Danmark, Kæmpe udvalg til Lave priser og det er nemt at bestille. Vi har helt sikkert posen til din støvsuger model ellers spørg os.

Visit Stovsugerposer

We live here: Denmark