Stovsugerposer reviews

Stovsugerposer reviews

9.4

God side 10 +

Bestilte støvsugerposer om lørdagen og om søndagen fik jeg en mail med at de var sendt med posten hvor jeg modtog dem om mandagen, det kan man sige god service og her køber jeg helt sikkert igen. Det var de rigtige poser jeg fik og kan kun give 10 + og mange tak.

Super hurtig og god betjening

Bestilte kl 16.20 og havde min pakke dagen efter kl 10. Det var dog den forkerte vare, skrev til dem og fik samme dag afsendt en ny forsendelse med korrekt varer. Det er sørme god og hurtig betjening.

Har bestilt fem gange - alle gange med levering dagen efter

Jeg har bestilt fem gange fra stovsugerposer.dk - alle fem gange er varen kommet absolut senest to postdage efter, som regel dagen efter bestillingen. Butikkerne kan ikke kmatche priserne på det produkt jeg køber, og gratis fragt er bare et ekstra plus!
De bedste anbefalinger herfra!

Perfekt købsoplevelse

Jeg bestilte en reservedel til min Braun-shaver.
Alle løfter blev opfyldt og varen leveret til tiden.

dyre poser

MIELE HYCLEAN FJM - koster hos Nypose.dk 120 kr
i forretninger køber jeg den til 99 kr.

Så det må kunne gøres billigere..
www.stovsugerposer.dk

Reply from www.stovsugerposer.dk

Hej Per

Tak for dit indlæg. Vores pris på 120 kr. er inkl. fragt. Det koster desværre 32 kr. at sende denne pakke. Til sammenligning ville du kunne afhente pakken hos os for 88 kr. Benyt evt. vores tilbudspakker, hvor du kan købe 5 pakker for 429,95 inkl. levering (85,99 kr. pr. pakke)

Perfekt handel

Bestilte mine varer fredag og modtog dem mandag på mit arbejde. Fik en mail da ordren var afsendt. Lige efter bogen - sådan skal det være.

Utrolig hurtig og god pris

Min barbermaskine gik i stykker kristi himmelfartsdag, og jeg bestilte nye dele hos www.støvsugerposer.dk lige over middag. (stadigvæk kristi himmelfartsdag)
Dem kom posten med dagen efter kl. 8:30!

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte et filter til min støvsuger som var fremme næste dag med min lørdagspost - dejligt at det kan gå så hurtigt når det nu trods alt var meget akut den manglede.

4 nu. Mulighed for 5.

Ordren på ekspederet og fremme dagen efter - helt i orden. Det var dog lidt af et detektivarbejde at finde de rigtige poser til en 25 år gammel, velfungerende Electrolux. Hvis stovsugerposer.dk tog sig sammen og fik billeder af papstykket med på siden, kunne man identificere den rette pose langt hurtigere, og så ville det have været til 5 stjerner.

Lynhurtig betjening og forsendelse :o)

Bestilte en morgen og dagen efter var pakken i postkassen., og så samtidigt til billige penge.

Super duper handel

Bestilte varer søndag eftermiddag og mandag formiddag blev de leveret - det kalder jeg godt nok hurtig service. Der kunne andre webshops lære noget - istedet for at der går op til xx antal dage

Bestilte mine varer lørdag og modtog dem den efterfølgende tirsdag, og de levede fuldt ud op til mine forventninger.

Hurtig levering og gode priser

Bestilte 1 pakke poser mandag og modtog dem onsdag. Derudover passer poserne rent faktisk til min støvsuger - noget som har vist sig at være svært at opnå med billige poser fra div. discountforretninger. Priserne er fine og leveringstiden lige så. Kan derfor kun anbefale stovsugerposer.dk og vil absolut bruge dem fremover.

Hurtigt og effektivt

Købte et værdibevis, så jeg kunne købe til halv pris. Bestilte med det samme og fik dem hurtigt. Klart anbefalelsesværdigt og fint at kunne købe med få klik, da støvsugerposer ikke lige er noget jeg har i tankerne, når jeg er nede i byen.

Perfekt.

Bestilte lørdag eftermiddag (før kl.16), fik pakken mandag. Poserne er ikke originale, men efter at have læst anmeldelserne her på siden vovede jeg at bestille 5 pk. og de er fin kvalitet.
Hurtigt, nemt, holder hvad de lover. Afgjort anbefalelsesværdige.

Hutigt og nemt.

Bestilte en ting jeg skulle bruge, alletiders side, billigt, og det bedste gratis fragt, det er der ikke mange der har, jeg vil helt sikkert anbefale siden til andre, og selv vende tilbage igen..
Dejligt at ting bare fungerer, og er billigt og godt.

S.Hartvich

Nu er min støvsuger igen klar

Købte et downtown-tilbud her for lidt tid siden, hvor man fik 50 % rabat inkl. levering. Da jeg længe har skullet købe støvsugeposer, var det meget passende at gøre det nu.
Købte deres tilbud med 5 pakker af 4 poser, uoriginale + duftkugler (for at få brugt hele beløbet) hos www.stovsugerposer.dk.
Levering var hurtig og nu dufter min støvsuger dejligt.

Hurtig levering - valuta for pengene!

Hurtigere kan det ikke gøres - hurtigt svar på mail. Gode priser!

Ultra hurtig levering!
5 stjerner herfra.

www.stovsugerposer.dk Details

Støvsugerposer sendes fragtfrit i Danmark, Kæmpe udvalg til Lave priser og det er nemt at bestille. Vi har helt sikkert posen til din støvsuger model ellers spørg os.

Visit Stovsugerposer

We live here: Denmark