Stratek reviews

Stratek reviews

8.7

Helt klart anbefalelsesværdig.

Jeg finder i går formiddag varen jeg ønsker at købe, ser at lager status siger: (2 på fjernlager) - Jeg tager så telefonen og ringer til firmaet, og han tjekker lager statussen med det samme, samt reserverede dem ved fjernlager/leverandøren.

I dag kl 09:09 står pakkeposten med tingene til mig.

//Torben Jørgensen

Sløv service, dårlig kommunikation

OPDATERING:

Stratek har efter en del kommunikation valgt at tage varen tilbage og refundere pengene. Øvrig del af anmeldelsen står jeg dog ved.

ORIGINAL ANMELDELSE:

Noget så simpelt som en ombytning af en defekt tv-boks har vist sig at være meget vanskeligt hos Stratek.
Boksen var defekt ud af kassen - men trods hurtig henvendelse fra mig blev der i to dage hverken svaret på telefon eller mail.
Da jeg kom igennem blev jeg behandlet som om jeg aldrig havde rørt ved et stykke elektronik før og blev bedt om at gentage de nulstillinger og genstarter, som jeg selvfølgelig allerede havde lavet.
Samtidig fik jeg besked på, at det nok ville blive et langvarigt projekt at få lavet en ombytning, for "den skal jo testes før vi kan bytte den", lød den noget besynderlige melding.
Jeg ventede derefter tre dage på at få et returlabel via mail, men måtte rykke telefonisk for det. Og da mailen, der skulle forestille at indeholde returlabel så ankom for lidt siden, var den tom.
Telefonisk har Stratek undskyldt ventetiden med både ferieafholdelse og en defekt mailserver, men det kan jeg ikke rigtig se hvad jeg skal bruge til som kunde.
Det er en underdrivelse at sige, at jeg ikke handler hos Stratek igen.

Køber alt mit udstyr hos dem

Jeg har været kunde hos Stratek siden tidernes morgen, og kan kun anbefale dem, da det er en seriøs og professionel butik. Jeg har købt flere store maskiner hos dem, og aldrig oplevet bøvl. Det vil sige, sidste gang jeg købte en maskine hos dem, var der et eller andet galt. Den frøs hele tiden. Jeg tog ned til dem, kom med ind i baglokalet hvor jeg kunne følge med i, at de tjekkede maskinen på kryds og tværs, hvorefter problemet blev løst. Det var grafikkortet den var gal med. Det blev udskiftet pronto uden beregning og jeg fik tilmed en fed mus med som et plaster på såret (ret besværligt at transportere en pc frem og tilbage på cykel skal jeg hilse og sige). DET er service!

Super god service

Jeg kan simpelthen ikke finde noget at sætte fingeren på, jeg bestilte en vare, hjemmesiden gjorde mig opmærksom på at denne vare skulle sendes fra fjernlager, og at det derfor ville tage op til 3 hverdage.
Det var mandag aften, tirsdag modtog jeg en mail. med ordrebekræftigelse, onsdag modtog jeg en mail om at varen var sendt, og så har jeg hentet den på posthuset i dag torsdag, intet mindre end super service.

Effektiv

Hurtig mail-besvarelse på spørgsmål til varen og hurtig levering fra Kbh. til Aarhus på trods af at en kraftig vinterstorm og en weekend kom på tværs. Har købt en Evoluent VerticalMouse og fandt her den bedste pris. Hjemmesiden kun gennemsnitlig.

Jeg er imponeret !

Jeg er rigtig glad for jeg valgte jer at handle med.
Jeg bestilte sent onsdag, men i sendte den torsdag og jeg fik den allerede om fredagen. Det kalder jeg service!
Desuden fik jeg en, super computer for en super pris!

Rigtig godt!

Jeg købte et tastatur fra Stratek, en onsdag. Jeg fik dog lovet at det ville blive sendt om fredagen, men der var sket en fejl, der skyldtes at pakken var blevet sendt til Norge? Nå, men jeg fik hurtigt kontaktet dem, og de undskyldede mange gange, og som kompensation, blev ordren fragtfri og sendt med det samme om tirsdagen, og modtaget onsdag. Flinke medarbejdere, og suveræn service!

Vil det bedste for kunderne

Ringer og hører til en bestemt vare. Der er nogen på vej, og jeg skulle skynde mig at bestille for at vide jeg fik en.
Det gjorde jeg inden for ganske få dage.
Udstyret, var dog fra producentens side defekt. Ringer til Stratek og fortæller om det. Han fortæller mig der stadig er 7 tilbage. Tilbyder at teste en af dem så han VED den virker, og lægger den til side til jeg kan hente den, og aflevere den gamle.
Var ikke Strateks skyld - men det bliver behandlet professionelt.

Bestilte en vare kl. 18 som de havde på fjernlager, modtog varen efter 2 dage...

Suverænt!

Super service, godt udvalg og fede maskiner, gennemført!

Top service lave priser

Mine gamle KOSS Porta Pro hovedtelefoner spiller på sidste vers, købte nye og fik samtidig et udskiftningssæt til de gamle, det kalder jeg udstrakt service og at det så samtidigt er hyggeligt at få en sludder med ekspedienten gør jo oplevelsen til én man husker.

Super sted

Købte noget hardware sidste år, det gik helt fint, nemt og hurtigt, keep it up.

Glad og tilfreds :)

Jeg er indtil nu meget glad for jeres rådgivning og service (inkl. dag-til-dag levering), og selvom [min faste leverandør] kan gøre det lidt billigere, så har jeres kompetencer indtil nu klart opvejet merudgiften.

Super god service

Super god service jeg skulle få installeret et bundkort og det gik rigtig hurtigt. plus ham sælgers var super venlig og især hans kollega. Det viste sig at der var en fejl på det bundkort og ham teknikkeren repareret det hurtig Uden at forlange mere for det kun den pris jeg fik at vide jeg skulle betale. men som sagt super god service kan klart anbefale hvis i skal få noget installeret eller repareret eller hvis i købe ny computer eller grej kan jeg klart anbefale det her sted.

God pris - god kundeservice - hurtig levering.

Ville prøve stratek for første gang nogensinde. Og er positiv efter mit første køb.

Jeg bestilte først 3 varer men dagen efter var nogle af varene faldet i pris. Øvøv - det er hvad der ka ske. Men min ordre var endnu ikke afsendt. Så jeg bestiller igen de samme vare og sender en mail om at den første ordre skal annulleres

Jeg får en venlig mail kort tid efter at min første ordre er annulleret. Dette var kl 22.30 ca. en hverdag. Blev overrasket over at nogle besvarede så sendt men samtidig glad over at det blev løst så hurtigt.

2 dage efter ankommer min pakke så. Faktisk kl 8.00 om morgenen. Jeg sov stadig. Hehe :-)
I perfekt indpakning. Jeg må indrømme der bliver ikke sparet på hverken pap eller papir. Indholdet var beskyttet VIRKELIG godt.

Prisen på varene var også rigtig fine. De har yderst konkurrence dygtige priser.

Alt i alt en super handel.

Man kunne dog ønske sig gratis fragt evt. ved gls pakkeshops. Ligsom en del andre edb butikker tilbyder. :-) men giver alligevel 5 stjerner.

Fint :)

Ingen bemærkning, fin handel.

God og hurtigt service

Havde en maskine jeg ikke kunne få liv i, satte den ind til dem og de fiksede det på ingen tid, god og hurtig service!

Sådan !

Hurtig , billig og professionel betjening.
Absolut en god butik når du skal købe dit nye grej !
Anbefales.

Mvh.
Fritz Munk
Nyborg

Super service. Venligt personal god information om produkt ved afhentning.

Hentet Mandag den 26/11-2012 mit Razer Tiamat 7.1 Hos Stratek.dk og er 100% tilfreds, for det første Danmarks billigste pris og en af få der havde den på lager, næsten samme pris som i Sverige. de har en kundeservice jeg ikke har oplevet noget andet sted. inden jeg kommer og henter det skriver jeg en mail søndag ved middags tid at jeg ønsker et set lagt til side da jeg ikke kan betale ved afhentning gennem deres side, forventer ikke noget svar før tidligst mandag morgen, men inden for en times tid kom der svar og de ville kontakte mig lige så snart de fik et hjem mandag så jeg kunne komme og hente det, inden jeg betaler for mit headset fortæller ham der hjalp mig, om et muligt problem der kan fremstå ved de nye headsets som brummer eller summer pga noget strøm der går over i lyden og at razer har en løsning på det på deres side. så jeg er 100% tilfreds og kan varmt anbefale denne side og mener den er bestemt værd at kigge ned i.

Stratek Data ApS Details

Stratek Data, din edb butik på Frederiksberg