Straytravel reviews

Straytravel reviews

6.8

Glimrende koncept, men en uduelig chauffør

Vi har rejst rundt i New Zealand i 1 måned med Stray. Vi har haft mange oplevelser og mødt stor indsats fra flere chauffører for at skaffe os et dobbeltværelse og gode oplevelser. Men især 1 chauffør må vi advare imod. Splash. Han er kun chauffør for folk til vil høre megahøj musik og drikke i bussen. Hvis du havner i hans bus, så spring af så hurtigt som muligt, hvis du ikke er til ulidelig støj.

Bedste backpacker tilbud EVER

Jeg rejste til new Zealand i 10 dage, fra Australian.. Jeg rejste rundt i hele sydlandet med Stray, og det var så godt! Jeg mødte de fedeste mennesker, og det eneste du selv skulle sørge for var at komme til tiden.. Alle aktiviteter og hostle osv blev booket for dig på bussen ( hvor der kom en seddel rundt) . Awesome! Next stop: stray asia

Is Straytravel your company?

Straytravel Details

Travel New Zealand on a Stray Backpacker Bus - Get further off the beaten track with unique stops and activities - Highly Recommended.

Visit Straytravel