Streetammo reviews

Streetammo reviews

9.6

Intet mindre end fantastisk

Købte et par sko tirsdag ved middagstid. De var allerede på Sjælland onsdag omkring middag, og med Swipbox som mulig fragtvalg, er det billige allerede blevet billigere. Oven i den hurtige levering, var prisen desuden den bedste på nettet, så klart fem stjerner!
Stay fresh!

Hurtig levering. Fragten kunne dog godt have været gratis over 500kr. Men ellers meget glad og tilfreds med mit køb :)

Super og tryg service

Fik mine sko, fra USA, efter 10 arbejdsdage ca. Kunne desværre ikke passe dem, og kontaktede dem dagen efter. Fik svar samme dag, og fik dem ombyttet til et par andre, som passer. Super service, jeg følte mig tryg ved at handle, og bytte, med dem.

Intet mindre end eminent service!

At bestille tøj kl. 12:34:31 og så få mail om at pakken kan afhentes kl. 13:58 er intet mindre end verdensklasse! I de mange år jeg efterhånden har handlet tøj hos Streetammo, har jeg aldrig kunne sætte en finger på noget. Høj kvalitet, fantastiske priser og et KÆMPE udvalg. Danmarks klart fedeste tøjbutik, intet mindre!

Nemt og hurtigt.

Jeg synes at Streetammo er en super fed hjemmeside, med et stort udvalg. Det er nemt at finde rundt på siden og levering er hurtig.

Alt i top!

Jeg har aldrig haft en eneste klage til Streetammo. Har der bare været det mindste, har jeg bare skulle kontaktet dem og så var det løst. Alt er i top, og jeg vil derfor give Streetammo 5 stjerner! I skal bare fortsætte som hidtil :)

Hilsen Dominic

Altid tilfreds

Har været tilfreds hvergang jeg har købt på deres side og hvis der har været et problem f.eks at jeg har bestilt i en for lille størrelse har deres kunderservice altid været sindsygt godt!. De har et godt udvalgt af mange forskellige slags tøj. Det jeg specielt godt kan lide ved Streetammo er at de ofte kører konkurrencer gennem deres Facebook,Twitter og Instagram og også at Mark Urban kører konkurrencer, de er altid parate med rabatkoder på 10% så det super tilfredstillende. Keep up the good work! :-)

Som altid en super service

Streetammo yder altid en super service. Hurtig levering, og varerne er altid i orden. Kan varmt anbefales :-)

Hurtig leverance. Alt gik som det skulle. Vil gerne bruge dem igen :-)

Nem og hurtig levering.

Levering gik hurtigt og nemt. Jeg har ikke noget at sætte en finger på.

voldsomt god service!!

Deres personale er flinke, imødekommende og ofte rigtig gode og hurtige til at tage sig af fejl i ens bestilling. Har aldrig nogensinde oplevet problemer fra streetammo.

Fede produkter, hurtig fragt, fantastisk service!

Bliver aldrig skuffet når jeg bestiller noget hos streetammo, de har de fedeste varer - elsker specielt deres eget tøj! Der er hurtigt levering, og varene er altid top kvalitet. Servicen både på hjemmesiden og i butikken på boulevarden er fantastisk!

Kort og godt

Hurtig levering og god kommunikation med deres kundeservice.

Kan varmt anbefale og handle hos Streetammo :-)

jeg handler kun hos streetammo pga. vingummibamserne

Næste gange jeg handler hos streetammo ,skal Mark Urban komme og aflevere i sin nye helikopter ;-)

super god service, men alt for mange mails

Let bestilling og hurtig levering, men jeg er altså ikke så indskrænket, at jeg har behov for 7-8 mails for at få en simpel leverance igennem. Der findes nice to know og need to know, need to know er helt tilstrækkeligt. Det var lige før det mindede om SPAM, Så drenge, spar lidt på krudtet and keep up the good work

Pefekt service - hurtig levering - kan kun anbefales.

Jeg bestilte et par sko søndag, jeg fik dem tirsdag - så hurtig levering, hvilket for mig er en kæmpe bonus!!
Et ekstra lille plus var vingummibamserne der også lå i æsken ;-)

Streetammo kan kun anbefales!

DOPE SERVICE!

Jeg købte 2 par sneakers til næsten et par sneakers pris. Jeg er så glade for mine sneakers og de overgår mine forventninger fuldstændig!!
tak for fantastisk service og hurtig levering!! Det er ikke sidste gang jeg handler hos SA!
Og alt for fede mærker og fede tilbud til studievenlige priser! Hvis jeg dog bare havde flere indkomster og mindre regninger!!
Og fedt koncept med trapteam! Har da selvfølgelig tilmeldt mig og glæder mig til det kommer ordentligt i gang!
Tusind tak SA!

Super nemt og effektivt! Gode priser og en tilfreds kunde!

Servicen er i højeste klasse og det samme er varerne! Priserne er skudsikre og de tre ting udgør tilsammen en tilfreds kunde. Alt for fedt at kunne handle sit tøj på jeres side og vide, at man uanset hvad har gjort et godt køb! Tak Streetammo! Danmarks bedste webshop!

Som altid rigtig god service.

Har handlet hos streetammo rigtig mange gange og jeg har aldrig været utilfreds med noget. Søde medarbejdere, god hjemmeside og nemt at bytte hvis det skulle være tilfældet.

Streetammo Details

Streetammo.dk er en anerkendt butik, som har eksisteret siden 2002. Vi er kendt for den bedste kundeservice og for et kæmpe udvalg af de bedste brands. Alt i alt den bedste shop at handle hos... Hvis vi ikke har det, er det ikke det værd.

Visit Streetammo

Write to: shop@streetammo.dk