Streetammo reviews

Streetammo reviews

9.6

super god service, men alt for mange mails

Let bestilling og hurtig levering, men jeg er altså ikke så indskrænket, at jeg har behov for 7-8 mails for at få en simpel leverance igennem. Der findes nice to know og need to know, need to know er helt tilstrækkeligt. Det var lige før det mindede om SPAM, Så drenge, spar lidt på krudtet and keep up the good work

Pefekt service - hurtig levering - kan kun anbefales.

Jeg bestilte et par sko søndag, jeg fik dem tirsdag - så hurtig levering, hvilket for mig er en kæmpe bonus!!
Et ekstra lille plus var vingummibamserne der også lå i æsken ;-)

Streetammo kan kun anbefales!

DOPE SERVICE!

Jeg købte 2 par sneakers til næsten et par sneakers pris. Jeg er så glade for mine sneakers og de overgår mine forventninger fuldstændig!!
tak for fantastisk service og hurtig levering!! Det er ikke sidste gang jeg handler hos SA!
Og alt for fede mærker og fede tilbud til studievenlige priser! Hvis jeg dog bare havde flere indkomster og mindre regninger!!
Og fedt koncept med trapteam! Har da selvfølgelig tilmeldt mig og glæder mig til det kommer ordentligt i gang!
Tusind tak SA!

Super nemt og effektivt! Gode priser og en tilfreds kunde!

Servicen er i højeste klasse og det samme er varerne! Priserne er skudsikre og de tre ting udgør tilsammen en tilfreds kunde. Alt for fedt at kunne handle sit tøj på jeres side og vide, at man uanset hvad har gjort et godt køb! Tak Streetammo! Danmarks bedste webshop!

Som altid rigtig god service.

Har handlet hos streetammo rigtig mange gange og jeg har aldrig været utilfreds med noget. Søde medarbejdere, god hjemmeside og nemt at bytte hvis det skulle være tilfældet.

Ingen andre kan matche Streetammo!

Jeg køber næsten kun tøj ved Streetammo efterhånden. Om det så er på webshoppen eller i butikken i Aalborg. På webshoppen kan man altid finde et fantastisk tilbud, og leveringen går vildt hurtigt. Endda også, når varen er på lager i USA.

SUPER!

Jeg bestilte nogle sko herinde fra, og var meget i tvivl, hjælpen herinde var så god og leveringstiden var også ekstrem hurtigt! Det er helt klart ikke sidste gang jeg bestiller herfra!

Hurtig og personlig service

Yderst professionel betjening over nettet, som at være i butikken selv.

Hvorfor ikke vælge det sted, med det største udvalg?

Jeg giver Streetammo 5 stjerner, fordi at alle de gange jeg har handlet hos Dem, så har der ikke været det mindste problem, heller ikke hvis tøjet ikke lige passede, eller faldt i min smag da jeg så produktet fysisk. Hos Streetammo får man let pengene tilbage, uden sure miner. Jeg sætter også stor pris på de studievenlige priser, og de mange enorme udsalg, som "bigbang-udsalget".

Streetammo er heller ikke bleg for at give lidt procenter på ens vare. Jeg har før skrevet til kundeservice om ikke de har en rabatkode til at ligge, og hurtigt har jeg et svar med en rabatkode på måske kun 10% - Men de 10% er sparet! Det hurtige svar fortæller også meget om det gode kundeservice!

Jeg takker for en altid god kundeservice, og let tilgængelig hjemmeside, og endnu mere fantastisk er det nye koncept: "Køb i dag - betal senere" via Viabill, det giver kunderne og mig selv en lidt større mulighed for at købe tøj, også sidst på måneden.

TUSINDE TAK!

MVH.

Anders Lund
Kløvbakken 6
6855 Outrup
Andersskovbjerglund@gmail.com

altid en fornøjelse

fede produkter, god kundeservice og altid hurtig og billig levering, bestemt et at mine ynglings shopping steder.

Enkelt, serviceminded og godt som altid!

Jeg har handlet på STREETAMMO i godt 7 år nu, og bliver kun mere tilfreds for hver gang jeg handler derinde.
Det fungere bare, og hvis man er i tvivl om det mindste er deres kundeservice 110% iorden!

Thumps up til team STREETAMMO!

Fremragende!

Altid gode tilbud og kanon kunde service. Også får man slik og klistermærker med, udover det man har bestilt! :O

Intet at klage over

Jeg bestiller en t-shirt og et park sko, de ligger i min postkasse 2 dage efter bestilling.
Pisse godt, ingen kvaler her!

SÅDAN!

Udover deres store udvalg og billige tøj. Er kvaliteten fuldstændig i top! Jeg købte et par leggings, som de desværre ikke havde på lager i Danmark, men i USA, og leveringen derfor tog lidt længere tid, og at jeg ikke skulle betale told. Hvilket er fantastisk! Da jeg modtog pakken, var der et VICE magasin og en lille pose slik, som reddede min ret kedelige mandag.
SUPER TILFREDS

Perfekt!

Servicen er i top, varene og udvalget heraf er i top, købsprocessen på hjemmesiden er nem og leveringstiden er super kvik, så dermed er disse to ting også i top! Altså er alt perfekt!

Super hurtig levering!

Jeg bestilte de fedeste Nike Air Max kl. 12:14, onsdag og de ankom allerede på posthuset kl. 12:50 om torsdagen, dagen efter. Selv de varer man bestiller, som er på lager i USA, kommer super hurtigt hjem. Kan intet dårligt sige, om denne hjemmeside!

Lækreste tøj hjemmeside nogensinde!

Streetammo er den vildeste tøj hjemmeside, med et kæmpe udvalg af alt lige fra bælter til de aller fedeste sneakers, helt klart en hjemmeside der skal bruges hver gang man køber tøj på nettet!

Altid gode tilbud og noget fresh gear på shoppen!

5/5 stjerner! Bedste butik i Danmark! Dejligt at selvom man er flyttet til Sverige kan købe via deres hjemmeside så man ikke skal rende rundt og ligne en homo-svenkser!

Kan kun anbefale alle andre at købe fra Streetammo! :D

Fantastisk produkt, fantastisk service!

Har ikke så meget andet at sige end, super hurtig levering og produktet lever fuldt op til forventningerne.
Super hjemmeside ! :)

Streetammo Details

Streetammo.dk er en anerkendt butik, som har eksisteret siden 2002. Vi er kendt for den bedste kundeservice og for et kæmpe udvalg af de bedste brands. Alt i alt den bedste shop at handle hos... Hvis vi ikke har det, er det ikke det værd.

Visit Streetammo

Write to: shop@streetammo.dk