Streetsurfers reviews

Streetsurfers reviews

7.1

Hurtig levering, minus info, forkert farve

Bestilte om aftenen, fik straks en mail med ordrebekræftelse på det bestilte gear, og modtog varerne to dage senere. Så hurtigt som det kan lade sig gøre. Fint nok.

Kunne godt have tænkt mig en besked om at varerne var afsendt (nej, beskeden ligger ikke i mit spamfilter), og at jeg ville få to sæt røde hjul, i stedet for et sæt røde og et sæt gule, som jeg havde bestilt - og at der havde ligget en eller anden form for kvittering/faktura i pakken med varerne. Men det er småting, som ikke ændrer på helhedsindtrykket. Røde hjul, gule hjul... de virker.

Når det så er sagt, gør man sig jo alligevel sine erfaringer med sådan en lille prøvebestilling. Når alt kommer til alt kan det godt være, at jeg ville være lidt småvissen, hvis jeg det var to waveboards jeg havde bestilt og fået ordrebekræftelse på - og så modtog nogle andre end dem jeg havde bestilt. Det er garanteret bare en eller anden lille menneskelig fejl, men når streetsurfers.dk ikke sender de bestilte (og nævnte i ordrebekræftelsen) farver hjul, tænker forbruger Farmand her, at det heller ikke er sikkert at de kan sende de rigtige waveboards - og derfor køber jeg nok bare mine næste waveboards et andet sted.

Is Streetsurfers your company?

Streetsurfers Details

Danmarks billigste priser på det populære waveboard fra streetsurfing. Vi har kæmpe udvalg og levere fragtfrit, bestil nu og få boardet i morgen.

Visit Streetsurfers