Strib Grønt reviews

Strib Grønt reviews

7.6

God kvalitet og service

De bedste anbefalinger af strib grønt herfra.

Glimrende service

Jeg var meget tilfreds med min bestilling og levering.

Dårlig service/kommunikation

Efter bestilling af ordre ankom der ikke nogen frugt/grøntkasse. Det viser sig så 14 dage efter bestilling, at når jeg logger ind på hjemmesiden er min ordre blevet annulleret fordi de ikke længere leverer til private.

Syntes godt jeg kunne være blevet informeret bedre om, at de automatisk havde annulleret min ordre.

Dog senere positiv henvendelse fra Strib Grønt om, at det var en svipser.

lis frank petersenStrib

Altid friske og gode varer,og meget venlig betjening

Frisk frugt og grønt til tiden

Altid frisk frugt og grønt til tiden. Frisk og kompetent betjening ved henvendelse til firmaet,

God frugt lige til døren

Fornuftigt sortiment, nemt at habdle, godt at kunne supplere faste kasser med lidt ekstra af det man bedst kan lide

Super, det fås ikke bedre

Stort udvalg, god kvalitet og rimelig i pris...

Rigtig godt - god kvalitet

Har et stort udvalg af frugt, grønt og lidt andet. Fragt er meget overkommelig, så slet ikke en hindring for at få leveret lige til døren - skønt.
Både frugt og grønt er af en rigtig god kvalitet og lige så pænt som det jeg selv ville vælge i butikken.
Levering punktlig, dog har jeg oplevet at jeg fik leveret onsdag istedet for mandag een gang, så jeg havde slet ikke plads i køleskabet til alle de ting jeg havde købt.
Alt i alt kan jeg kun give mine bedste anbefalinger :)

det er godt

Jeg syntes det er rart at jeg får leveret ved døren. Kvaliteten er god.

Hurtigt levering, lækre varer.

Alt var som det skulle være.

Rådden frugt og pil-rådden service

Har modtaget en kasse frugt af særdeles ringe kvalitet og tre uger før ønsket leveringsdato. Ved henvendelse til firmaet blev vi mødt med arrogance og total afvisning. Vi advarer kraftigt mod at handle med strib-groent.dk, da de er blottet for kundeservice og kvalitetssans.

Svaret fra virksomheden taler for sig selv! Nu kan ingen være i tvivl: Dette er ikke en virksomhed, der er værd at handle med.
(Dårlig samvittighed dulmes bedst med lange bortforklaringer)
Strib Grønt

Reply from Strib Grønt

Hos Strib-Groent.dk vægter vi tilfredse kunder højt - og ønsker samtidig at overholde gældende dansk lovgivning. Vi har søgt gennem vores shopsystem og vores økonomisystem og kan ikke finde Vedbæk_invest_aps som kunde nogen steder.

På adressen, som Vedbæk_Invest_ApS er registreret har vi en enkelt privatkunde, en kvinde, der har haft handlet. I den forbindelse har der været en mindre uenighed omkring leveringstidspunktet.

På vores hjemmeside fremgår det, at levering til private i Jyllinge sker om onsdagen, og "Onsdagsleveringer: Vi skal have modtaget din bestilling senest mandag kl. 24.00 til levering førstkommende onsdag". Denne ordre blev modtaget 03-08-2011 21:11:54 og blev leveret jf. vores betingelser den efterfølgende onsdag (10-08-2011).

Vi bliver kontaktet telefonisk af kunden fredag eftermiddag, at man mener at have anført på ordren, at levering ønskes i uge 34. Dette fremgår dog ikke af shopordren, hvor der ikke er anført bemærkninger til leveringen.

Mandag formiddag kontakter vi kunden og meddeler dette. Kunden kan godt se på sin ordrebekræftelse, at der ikke fremgår nogen oplysninger om leveringsdato eller er anført nogle bemærkninger fra kunden vedr. ordren. På intet tidspunkt nævnes dårlig kvalitet af kunden som årsag til reklamationen. Der nævnes alene, at man mener at have anført en anden leveringsdato.

Få timer senere modtager vi mails med beskyldninger om svindel, trusler om politianmeldelser og dårlige anmeldelser på nettet - Med mindre vi vælger at levere som kunden ønsker.

Vi besvarer denne mail med en kopi af kundens ordre samt en testordre, således at kunden kan se, at der ikke er anført nogen bemærkninger til leveringen.

Herefter modtages ny mail, at kunden vil fremskaffe dokumentation for at have anført anden leveringsdato. For at yde god service besvarer min kollega mailen med, at jeg har forladt kontoret og først kan besvare hans mail om tirsdagen.

Dette resulterer i en afsluttende mail fremsendt 15-08-2011 kl. 21.01 med følgende bemærkning: "Jeg forventer svar på min foregående mail omgående, idet jeg ellers vil "tæppebombe" jeres virksomhed med dårlige anmeldelser på nettet."

Jeg besvarer denne mail tirsdag formiddag kl. 8:48 med følgende : "Sagen har ikke ændret sig siden i går – Fremsend gerne kopi af ordrebekræftelsen, hvori der er noteret at i ønsker leveringen foretaget i uge 34. Såfremt dette ikke er muligt, må vi nok engang fastholde at have leveret jf. bestillingen på hjemmesiden. "

Herefter har vi ikke hørt mere til kunden - Vi har ikke modtaget nogen form for dokumentation fra kunden vedrørende indtastning af anden leveringsdato.

Jan Holm
Adm. medarbejder, Strib Grønt

frugt og grønt

Fik en medium mix kasse og blandede selv lidt ekstra.
Fik det fint til tiden, dog manglede der to stykker frugt i kassen. Selve varene er i god kvalitet og smager godt.
Så håber det bare er en engangs forteelse med det manglende frugt. Ringede og er blevet lovet kompensation for det der manglede.
Vi ønsker at gøre det til et fast sted at købe, så længe de holder denne fine standart.
Specielt er jeg rigtig glad for at man kan selv blande præcis hvad man vil have fra gang til gang, det har jeg endnu ikke fundet andre steder.

Det lidt ærgeligt at de ikke har flere økologiske varer. Det også lidt ærgeligt at man minimum skal bestille for 200 kr. for at få det fragt frit, men det er nu okay for mig.
Det undrer mig dog lidt, at der uanset størrelse og antal gange man ønsker levering, så pålægges man 20 kr. i miljø tillæg, fast, oven i prisen.

og trods det er det et sted jeg fortsat ønsker at handle hos

God frugt - Dårlig service

Vi havde i starten ingen problemer, men efter et stykke tid begyndte der at opstå fejl omkring vores ordrer (2 x miljøtillæg på samme ordre, forkert levering osv.). Senest har vi fået en kasse, vi ikke har bestilt. Da vi prøvede, at forklare blev vi afvist med 17 forskellige forklaringer, af 2 forskellige personer, på fejlens opståen, uden mulighed for at returnere kassen.
Desuden oplevede vi, at hvis vi havde bestilt af flere omgange, så vurderede personalet efter egen "logik", hvad vi skulle af. I stedet for at levere det, vi havde bestilt.

gode frugt og grøntkasser

Har handlet der i en del år. Har prøvet mange grøntkasser til døren fra andre selskaber, men dette er det bedste - helt i top, frisk, til tiden, produkter der kan bruges af en børnefamilie. Får leveret frugt og grønt kasse hver 14. dag uden problemer. Firmaet giver godtgørelse i tilfælde af dårlige varer uden problemer. Helt i top.

Strib Grønt Details

Siden 1998 har Strib Grønt udviklet sig fra at være en hobby til en fuldtidsbeskæftigelse. I 2003 kunne vi allerede tilbyde handel via vores netshop løsning. Ideen og opbygningen af shoppen herunder logo og illustrationer er lavet af Carsten Ainow. Du har via Strib Grønts netbutik muligheden for at bestille dine varer: - nøjagtigt, hvad du har brug for - når du har tid - du kan bestille hele døgnet - alle årets dage - du finder her de fleste råvarer, som sæsonen lige nu kan tilbyde - du kan samtidig her se et bredt udvalg i tilbehør og specialiteter.

Visit Strib Grønt

We live here: Uraniavej 20