Struerdata reviews

Struerdata reviews

6.9

Prisen

Jeg var der nede for et par uger siden, hvor eg så en helt ny Asus computer til 7999 kr. Der efter gik jeg hjem på min computer og fandt den til 6500 kr. Det er alt for dyrt. Regner ikke med at handle der igen. Servicen var god, men prisen!

Kanon

Kanon god oplevelese, også selv om jeg selv kagede lidt i det.
God vejledning
Venlig betjening
Fin orden
Hvis jeg kunne give 6 Stjerner fik de det.
Ikke sidste gang jeg handler der.

super butik

har købt en del hardware gennem dem god service og billigt

Elendigt værksted

Have købt ny PC ved dem, fordi jeg har handlet hos dem gennem mange år, men jeg må sige, at det kun går ned af bakke med dem, særligt deres værksted.
De skulle lægge data fra den gamle PC over på den nye.

I den process, lykkedes det dem at brænde begge mine harddiske af, både arbejdsdisken og backuppen.

Resultatet blev 2 års tab af data, og de vil ikke erstatte så meget som en krone.

Deres værsted er aldeles inkompetent. Hold Jer langt væk.

Hans

Når man kommer ind i butikken og handler, er de utrolig venlige, og giver en god rådgivning, men hvis en varer er gået i stykker selv med forsikring på, bliver man prioiteret sidst og får rigtig dårlig service. Jeg har selv kenskab til flere med samme erfaring af firmaet både private of erhvervskunder.
Jeg vil ikke anbefale dette firma, da jeg føler mig svigtet og dårligt behandlet.

Absolut seriøst firma med fysisk butik.
En support der også fortjener navnet. Du kan få rådgivning via telefon og e-mail.
Reklamerede varer byttes med et smil (har dog kun prøvet det som erhvervskunde).
Leveringen sker hurtigt.
Priserne er til gengæld ikke særlig lave, men fair (forklaringen ses foroven).
Har handlet der tit i min tid som edb ansvarlig i to tidligere jobs.
Firmaet får min klar anbefaling pga. dens troværdighed.

Is Struerdata your company?

Struer Data A/S Details

Visit Struerdata