Struersfriskebilhus reviews

Struersfriskebilhus reviews

7.7

Reel behandling og god service efterfølgende

Vi købte en brugt Mazda hos Struers Friske Bilhus for to år siden til en gunstig pris ift. markedet. Fik prøvetur, da jeg alligevel var i Struer, og fik bilen leveret til aftalte tidspunkt i Horsens. En enkelt fejl blev senere lavet på garanti eller kulance eller hvad man skal kalde det: der var i hvert fald ikke antydningen af brok. Bilen blev hentet og bragt, og jeg fik lånebil den ene dag, det tog (pladearbejde). Også god kommunikation per telefon og e-mail hele vejen igennem.

Excellent service fra start til "slut"

Jeg har købt en brugt Toyota Avensis fra Struer's Friske Bilhus, hvilket har været en positiv oplevelse hele vejen fra før køb til små justeringer nogle måneder efter købet.

Efter 5 år i København skulle vi tilbage til Århus, og i denne forbindelse havde vi brug for en bil, da vi havde forøget familien med to børn under tiden i København. Samtidigt havde vi kun meget kort tid til at finde bil, da jeg snarligt skulle varetage en ny stilling.
Efter en åben og hvad jeg føler som ærlig dialog hele vejen igennem, tog det kun tre test kørsler inden bilen var fundet, og da vi stadig boede i København under handlen var et den glæde, at alt papir arbejde blev klaret med lethed over e-mail og alle nybegynder spørgsmål blev tålmodigt bevaret.
De nogle mindre slitage ting skulle lave efter to og en halv måneder, bestod de den virkelige test, hvor det hele blev lavet på en formiddag uden nogle som helst spørgsmål til, om det var naturligt slitage, som lå uden for garantien eller ej - det hele blev bare lavet.

Så med min oplevelse af Struer’s Friske Bilhus kan jeg kun anbefale dem til andre; og bliver også vores forhandlere til næste bil.

Is Struersfriskebilhus your company?

Struersfriskebilhus Details

Velkommen