Studyshop reviews

Studyshop reviews

7.9

God service.

God pris og hurtig levering. Efterfølgende var mail supporten også hurtig til at løse mit problem.

Rigtig god og personlig service.

Jeg købte en regnemaskine ved dem så ikke virkede helt som den skulle. Jeg fik den efter en rigtig god dialog med forhandleren helt uden problemer byttet den til en ny.
Bedre kan det ikke gøres.

Ingen bøvl og hurtig levering

Bestilte om eftermiddagen, havde maskinen næste dag med posten. Nem hjemmeside.

Alt i orden

Bestilte kl. 12, fik leveringsbekræftelse med pakkenummer kl. 13, og Post Danmark kom med pakken formiddagen efter kl. 10.

Dog er hjemmesiden kedelig (og grim?), men det skal ikke gå ud over min bedømmelse :)

for dyrt gebyr til forsendelse!!!

Synes det latterligt at de tager 59 kr for forsendelse..skulle købe en oplader til 75 kr men alene forsendelsen er ret dyr og så skrives momsen på til sidst...hvorfor bruger de ikke Swipbox?????? Det er gratis! + de skriver at de har sat prisen på opladeren til TI Nspire CX Casi ned med 50% fra 149 kr. Men 75 kr for nedsat pris + 15 kr i moms + 59 kr i forsendelse...det giver 149 kr...altså den oprindelige pris!....jeg gik ind på amazon germany i stedet og købte den samme oplader til 119 kr..amazon.co.UK havde den ikke.

Kanon service og super hurtig levering

Bestilte tirsdag sidst på eftermiddagen og kom allerede dagen efter.
Havde lidt spørgsmål som blev besvaret kort tid efter jeg havde kontaktet dem.
Alt var som det skulle være.

Har ikke modtaget min pakke efter 6 dage

Jeg har efter 6 dage endnu ikke modtaget min pakke, selvom de på hjemmesiden skriver, at der er 1 dags forsendelse. Det var faktisk først efter, at jeg kontaktede dem, at der begyndte at ske noget. Og nu har jeg så bøvl med post Danmark, hvilken selvfølgelig også trækker ned.
Ellers vil jeg sige, at priserne er meget fair, og jeg håber så sandelig, at lommeregneren er okay, når den (endelig!!!!) kommer.

GOD Service

Efter min bestilling hos StudyShop opdager jeg, at hvis jeg havde bestilt en samlet pakke med det produkt jeg i forvejen havde bestilt kunne have fået det hele billigere. Det er ikke noget problem, da kundeservicen i alt hast retter min ordrer til den billigere.

Desuden svarede kundeservicen inden for meget kort tid. Rigtig god butik og kan klart anbefales til andre der er på udkig efter en ny lommeregner eller andre studie relaterede produkter.

Finke og troværdige

Jeg har købt en lommerregner hos StudyShop. Jeg har ikke haft nogle problemer med dem - både levering, deres service og pris er i top!!! Det er ikke sidste gang jeg køber hos dem! 😄

Billig og som lovet

Billig Texas TI-30 lommeregner, som kom efter et par dage efter bestilling.

Hurtig levering -service i top

Bestilte en lommeregner onsdag tæt på fyraften - den kom allerede dagen efter.

Der manglede godt nok Track-and-trace på pakken, men ligemeget, når det går så stærkt. Jeg skrev dog til kundeservice ang. den manglende track-and-trace og fik svar indenfor 1 time - det er ok!

Perfekt handel

Alt foregik upåklageligt og uden problemer. Kan varmt anbefale Studyshop til køb af lommeregner. Tak for en god handel og hurtig levering.

Manglende licensnummer!

Modtog min TI nSpire CX CAS rimelig hurtigt, men mit licensnummer mangler så kan ikke bruge softwaren til noget nu! Licenskortet var ikke med. Det er ikke muligt at kontakte dem via telefon, kun via email.

Endnu et problem. Lommeregner har nu ligget til opladning i 5 timer uden der er kommet noget strøm på den!

Det er bare IKKE i orden!

Hurtig Service

Den blev bestilt Fredag, og kom Mandag.
Kan det gå hurtigere? Det tror jeg ikke :)

Den langsommeste levering jeg har haft.

Bestilte d. 15.08.12 og har først modtaget d. 20.08.12.

Der står på hjemmesiden at de levere indenfor 1-2 hverdage, men det passer vist ikke helt.

Lynhurtig levering!

Jeg bestilte en lommeregner Ti 89 Titanium den 22. december midt i den travleste juletid - og fik den leveret pr. postbud den 23. december. Det er da helt fantastisk!
God jul og godt nytår fra en glad modtager.

Ok handel

Købte en regnemaskine.
2 dages levering til arbejdsplads.
Alt gik som det skulle, så ikke noget at klage på der.
Og så er det jo dejligt, når det samtidigt er billigt.
4 stjerner for det man forventer.
Her får du, det du ser, hverken mere eller mindre.

Michael

Dobbelt faktura og 8 dages leveringstid

Skulle købe en lommeregner som jeg bestilte en osndag aften, i håbet om at den så ville nå frem til mig fredag, da StudyShop reklamere med 1-2 dages levering.
For det første så lavede de 2 fakturaer på samme beløb og oprettede 2 ordre. Jeg skrev en mail og de fik slettet den ene ordre (ok, man kan jo fejle).
Men idag 7 dage efter bestillingen kan jeg se at pakken først lige er indgået på Kbh's postcenter. Så de har tydeligvis først sendt min lommeregner i denne her uge.
Det er bare ikke i orden. Så må de skrive en mail eller ringe og sige at den er forsinket, så jeg kunne have købt den anden steds.

Super service og fair pris

Købte julegave til min søn, men desværre havde skolen henover nytår ændret på den anbefalede type, StudyShop sagde uden betænkning ja til retur selvom der var gået lidt for lang tid. Bestilte ny maskine som kom til tiden - DETTE ER SUPER SERVICE ( ... og sådan bør alle netbutikker være).

Super service, næææææææsten

Bestilte før lukketid mandag, men min lommeregner blev desværre første afsendt onsdag, og da jeg ikke var hjemme da postdk kom fordi (selvfølgelig ikke studyshops skyld) fik jeg først min lommeregner om fredagen. Havde jeg været hjemme da postdk kom forbi, ville de have haft en leveringtid på fire dage og altså ikke de 1-2 som lovet på hjemmesiden. Men har man tid til at vente er det jo stadig hurtigt og til prisen vil jeg sige at de fleste nok har tiden ;-)
Som andre tidligere har skrevet er leveringen BULK, det vil sige uden brugsvejledning, inst cd osv. Deraf den lavere pris, men det burde nok stå på hjemmesiden at det var BULK, ikke alle der er ok med det.

studyshop.dk Details

Billige grafregnere, finansregnere og videnskabelige lommeregnere fra TI og HP.

Visit Studyshop

We live here: Herluf Trolles Vej 278