Stylepaste reviews

Stylepaste reviews

4.2

Worst experience!!

I ordered some products from Stylepaste but I had not receive my package for 2 weeks. I was worried that my package had gone missing or something so I sent an inquiry email to them but they did not reply. I called them on the phone then they just said they will contact me later by email, but again they did not answer back. I wrote another inquiry email (now this is my 3rd trial ) then finally they answered me back saying , we will send you Asap! Wow you haven't even sent me yet!!

But well, shit happens. People sometimes mistake. I tried to be relax and made another order from them. Then again, same problem happens!!!!

Stylepaste has terrible management. They are doing their business as a hobby. I used many other online shop such as Netaporter, Aplace etc but surely Stylepaste is the worst!

Skod firma.

Tjah, har ét ord at sige - snydere!!

De har ikke styr på noget som helst i deres lille shop. De har ikke styr på hvad man returnere, men pengene - dem kan de skam godt trække, et helt år efter!
Og er der noget at komme efter hos banken - det tror jeg ikke! For stylepaste mener da de har deres på det rene!
Så her står man og er blevet 3000 kr fattigere, for noget man har sendt retur for et år siden! Og så trækker de da bare fra ens konto og gemmer ens konto oplysninger - betryggende! Og så vil de ikke svare på hverken mails eller telefon opkald. Sølle firma!!

Nu vil jeg gå andre veje, nu jeg har prøvet banken! Pengene skal jeg skam nok få tilbage!

HOLD DIG FRA STYLEPASTE

HVIS DU IKKE ORKER AT LÆSE HELE BESKRIVELSEN, SÅ HOLD DIG ALIGEVEL FRA STYLEPASTE, DE ER VENLIGE LIGE INDTIL MAN SKAL RETURNERER OG DE MISINFORMERER KUNDERNE OM DERES VARER.

Jeg var faldet for et par fine sko på Stylepaste som var det sidste par der var tilbage, heldigvis var de i størrelse 37, som er min størrelse, men jeg mailede og spurgte for en sikkerhedsskyld styelpaste ekspedienten om de var en normal 37? Hun svarede at de var helt normale i størrelsen, derfor købte jeg dem. Da de endelig kom frem var de alt for store, jeg fik min mor til at prøve dem og hun er normal en 37,5-38 og de var også for store til hende. Jeg målte skoene indvendigt og der vist det sig at de var omtrent 25,5 cm hvilket svarer til størrelse 38-38,5 inden på oversigter over skostørrelser i forhold til centimeter. Jeg ville derfor sende pakken retur og mente at det var rimelig at stylepaste betalte for fragten fordi de havde misinformeret mig om skoenes størrelse, jeg ville jo aldrig have købt dem hvis jeg vidste hvilken størrelse de reelt havde. Men ekspedienten benægtede og sagde at de ikke ville betale portoen fordi det var en normal størrelse 37. Jeg besluttede mig for at sende skoene retur uanset hvad for at få beløbet de kostede tilbage og inden at returetten udløb, så det ringede jeg og sagde. Men nogle dage efter jeg har sendt pakken tilbage modtager jeg den igen fordi der er forkert adresse, jeg har selv skrevet præcis den adresse som var afsender adressen da jeg modtog skoene, og insisterer på at postdamen prøver igen for de må have gjort en fejl. Jeg gik da udfra at Stylepaste ville fortælle mig, hvis de havde flyttet adresse da jeg talte i telefon med dem sidst. Men jeg får pakken retur og de viser sig at de har flyttet adresse uden at fortælle mig det. Jeg kontakter igen stylepaste og denne gang modtager jeg efter nogle dage et postlabel til at putte på min pakke som jeg så sender retur. Men jeg har stadig brugt 75 kroner på at får pakken tilsendt og 75 kroner på at sende den tilbage til en adresse som ikke var der. Altså 150 kroner i alt på ingenting og fordi ekspedienten har fejlinformeret mig.
Så jeg kan virkelig anbefale ALDRIG at handle hos Stylepaste.

Bedste butik

Jeg handler tit hos Stylepaste, både på deres webshop og i butikken i Århus. De har uden tvivl det bedste udvalg af mærker, og derudover er personalet i butikken Altid søde til at hjælpe:-)!!

Altid søde og godt udvalg

Når jeg skal finde noget, eller blive inspireret går jeg altid i Stylepaste.com eller kigger hjemmesiden igennem også selvom jeg ved, at jeg ikke kan passe tøjet, da det jo er dametøj. Personalet er flinke og altid gode til at hjælpe, både i butikken men også via den chat der kan benyttes når man shopper.

Alt i alt en virkelig anbefalelses værdig butik og webshop!!!! Glæder mig til, at de engang åbner en herrebutik :-)

fantastisk shop

Jeg må simpelthen dele min begejstring med jer.

Jeg har ofte købt tøj, sko og smykker hos stylepaste.com, og er meget imponeret over deres gode udvalg og altid hurtig levering. Har altid oplevet at de er imødekommende og venlige, når man f.eks skal have en anden størrelse eller anden model, og hvorefter de først hæver pengene, når handlen er afsluttet.
Plus fra Bente Sonne

Ventede på mine penge ALT for længe

Havde købt et par støvler på Stylepaste, og modtog dem 2 dage efter bestilling. Det var okay levering, dog havde jeg håbe på lidt hurtigere levering, da det er normalt for andre danske webshops.
Støvlerne var desværre ikke noget, og jeg sendte dem retur dagen efter. Jeg har stadig ikke modtaget mine penge retur og det er 10 dage siden nu... Synes virkelig det er ud over alt kritik at de beholder mine penge så længe, især når det er så dyre varer og mange penge man lægger hos dem.

H&M returnere penge hurtigere end dem.

Derfor kun en stjerne fra mig.

Super webshop med gode mærker og gode udsalgsfund!!! Sikkeet fordi det er i den dyrere ende, så der bliver ikke ligefrem udsolgt på en måned - altid et besøg værd for udsalgsvarerne...

Min yndlings butik

Mega søde og dk's bedste og kompromisløse udvalg

Lidt ærgerligt at skulle give denne anmeldelse

Jeg havde bestilt en Carin Wester kjole inde på stylepaste.dk. Alt går som det skal. Jeg modtager en ordrebekræftelse, og jeg venter så på min vare. Efter en uges tid er der stadig intet sket. De har ikke hævet pengene, eller sendt en mail om at levering er sket, eller om der har været en fejl. Jeg skriver derfor til Stylepaste.com's kundeservice, om at jeg gerne vil annullere ordren, da jeg ikke vil vente på at de pludselig trækker over 1200 kr fra min konto, nu hvor jeg har opgivet at få kjolen. De svarede aldrig på min mail...

Stylepaste.com har et rigtig godt udvalg af meget lækre designer mærker. Dog er jeg lidt skuffet over deres "service".

Ikke helt tjek på tingene

Vi har købt ting i deres netbutik og der er såmænd ikke noget i vejen med det. Men vi har så returneret nogle af varerne og så opstår problemerne. Stylepaste samarbejder med klarna og det fungerer bare ikke. Vi fik en rykker fra Klarna uden at vi havde fået en faktura. Det er naturligvis en mærkelig måde at mistænkeliggøre sine kunder på. Det er slet ikke godt. Det er ikke Stylepastes fejl som sådan, men vore køb blev ikke godt denne gang. Vi vil dog fortsat handle med stylepaste, men aldrig nogensinde betale andet end med kort !

Danmarks bedste udvalg

Det er bare de sødeste piger der arbejder der! Jeg har købt rigtig meget her, og hver gang har det været super behagelig samtale på mail eller telefon... Og så har de alt det rigtige... Hvilket jo selvfølgelig er relativt...

www.stylepaste.com Details

Visit Stylepaste