Stylingshop reviews

Stylingshop reviews

9.0

Super betjening

Fik navn og Nr. til postkasse! De gav ikke op selv om jeg var bøvlet, inden jeg kunne godkende resultatet! Fordelen er, at de sender en kopi af designet inden min endelige godkendelse! Så her fik jeg lige øje på at der ikke var plads på min postkasse, til det jeg selv havde valgt!! Så kun roser herfra!! Det var også nemt selv at sætte på postkassen!! Og så tager de kun prisen for det forsendelsen egentligt koster!

God kunderservice

og hurtig betjening. Her var det mig der var doven, men Stylingshop var tålmodige. Desuden tager de kun det i porto, som der er brug for for at sende varen. Dejligt.

Overklasse

Bestilte 2 T7777 håndsender til Cobra centrallås.
Bestilt igår, modtaget idag.
selvom det er en lille pakke jeg har fået, så plejer alle og enhver, at være minimum 2 arbejdsdage, om at få leveret. Det er kraftedeme klasse!

Service i topklasse!

Ville bestille en vare men var lidt i tvivl om 'modellen' der skulle passe til min bil og fik hurtigt svar tilbage, og selvom man har et spørgsmål kl. søndag kommer der svar tilbage.

levering skete i løbet af en dag

takker stort herfra!

Service i verdensklasse!

Jeg bestilte et luftfilter til min bil gennem stylingshop. Efter at have bestilt og betalt for min vare fik jeg straks en mail. En medarbejder skrev til mig og spurgte efter mit reg. nr. på min bil for, at sikre sig at de var det rigtige jeg havde bestilt. Han fik det, og få minutter fik jeg en mail tillbage. Jeg bestilte torsdag formiddag og fik det fredag eftermiddag.
Flere virksomheder skulle være som jer!, bestemt ikke første gang jeg tjekker jeres hjemmeside ud.

World class

Imponerende hurtig ekspedition,kan ikke gøres bedre:

Nemt, godt og hurtigt

Bestilte en vare, fik den lovede vare efter 1 hverdag. og varen var helt perfekt.. kan kun anbefale

Nem og god side

Nemt at bestille nye skilte til postkassen. Kunne godt ønske en hurtigere levering, men det er klart at de skal produceres først. Men god service

Fin service.....

Ikke så meget at sige, bestilte min vare, fik den leveret i løbet af et par dage og varen var fuldstændig som forventet.

Hurtig og effektiv levering

af navneskilt til postkasse. Kunne godt lide, at firmaet først sendte design'et til godkendelse, så man undgår dumme tastefejl osv.
Jeg bestilte søndag og tirsdag lå min label i postkassen.. PERFEKT også fordi man kunne se, hvordan det ville komme til at se ud på postkassen. Det er en fin service

Nem og overskuelig hjemmeside samt hurtig levering

Købte et par nummerpladeskilte i chrom. Det var let at finde dem på hjemmesiden (og så var de ydermere på tilbud :o). Leveringen kom efter efter en weekend.

hurtig levering

jeg har kun købt 1 gang hos stylingshop, men bestemt ikke sidste gang,
og de indfriede mine forventninger til fulde, hurtig levering og en nem shop at finde rundt på

God kundeservice og hurtig levering

God kundeservice via livechat. Bestilling og 2 minutter efter lå mailen om, at varen var pakket og klar til afsendelse. Lovede levering af 4 autopærer næste dag (18. dec.), og varen kom som aftalt.

Hurtig levering og ingen problemer

Bestilte nummerpladeramme med tekst torsdag klokken lidt over 16:00, og fik løbende mails om bekræftelse, status, og hvornår pakken var sendt.

Fik pakken lørdag med posten og sat på samme dag ;o)
Det kan ikke gøres nemmere.!

Is Stylingshop your company?

Stylingshop Details

StylingShop.dk - styling og udstyr til din bil.

Visit Stylingshop