SU reviews

SU reviews

Very low
2.2

umulige at komme i kontakt med

som mange andre også har skrevet " alle linier optaget ring igen senerer " når man så prøver fra 10:00 til 15:00 i 4 dage uden at komme igemmen........... og ja emails bliver ikke besvaret når det er fejl SU har lavet, men skal der tilbagebetales SU er de godtnok hurtige til at sende deres krav

Umuligt at komme igennem

Det er tyve minutter siden de åbnede for telefonlinjerne, og alle linjer er allerede optagede. Man bliver ikke engang sat i kø, men blot bet om at ringe senere, hvorefter man så bliver smidt af !! Sidste gang jeg ringede måtte jeg opgive at komme igennem efter tyve minutters ventetid !!

Svært at komme igennem - sød betjening

Jeg havde ligesom alle andre meget svært ved at komme igennem, men efter godt 20 minutters forsøg og problemer kom jeg igennem.

Den søde dame jeg kom til at snakke med var rigtig venlig og hjælpsom. Det skal de have, det kan have været et tilfælde. Men den venlige og forklarende betjening redder lidt stjerner fra min side af...

Dog skal de tage at få gjort noget ved deres telefon system. Så 0 stjerner for deres telefon system som ikke rigtig virker med kø system. Men 5 stjerner for betjeningen, det giver 3 ialt for mit vedkommende!

ARGH

Det kan simpelthen ikke være rigtigt det her .. Hvad skal der til for at der bliver lavet om på systemet? Man kan ikke komme i kontakt med SU styrelsen .. Det er simpelthen ikke i orden .. Der er så mange der har brug for hjælp angående deres SU . . Og der kan godt være at "vi kan kun besvare spørgsmål om de generelle SU regler", men så er det jo godt at det netop er sådan et spørgsmål jeg har .. hvorfor fanden kan man så ikke komme igennem alligevel????????
Mega ringe .. Lav nu om på det system .. Det har fået kritik i mange mange år ..

Umuligt at komme i kontakt

Det lader til at være umuligt at komme i kontakt med SU.

For det første er de 2 måneder om at svare på emails hvor man ofte bare for tilsendt en standard template der egentlig ikke besvarer ens sprøgsmål.

Når man ringer får man ofte beskeden "ring i igen senere" efter at have forsøgt et par gange kom jeg endelig i kø. Jeg har prøvet at komme igennem efter lang vente tid tidligere, men denne gang ventede jeg i 1 TIME OG 20 MIN, efter min telefon desværre løb tør for strøm … gad vide hvilket nummer jeg var i køen.

Skal desværre give min. 1 stjerne.

Har ringet to gange i dag.

Første gang blev der efter 15. min. kø, lagt på.
Anden gang gav jeg op efter 45 min.

Er det politikerne der har bedt jer være så uduelige at ansøgeren opgiver at søge S.U?

Ikke eksisterende service

Da jeg kom ind på mit studie i sidste øjeblik grundet kø, måtte jeg søge med det samme. Jeg har nu ventet fire fire måneder. Man kan ikke få telefonkontakt, og jeg er på minus i min bank. Det er næsten umuligt at passe mit studie pgr af økonomisk stress. De svarer ikke og ringer man og står 20 min i kø bliver røret blot lagt på. Det er utroligt at niveauet kan være så lavt i en statslig organisation. Jeg tror det er lettere at komme i dialog med CIA:

Helt uacceptabelt serviceniveau

Som andre nævner, er det slet ikke godt nok, at man ikke kan komme i direkte kontakt og at skriftlig kontakt sker med omtrent en måneds ventetid.

Ring igen senere

Ja tak. Har nu prøvet at ringe til dem 19 gange siden klokken 10 og hver gang jeg har fået trykket alle numre og tror jeg kommer videre til en medarbejder får jeg beskeden: Alle vore medarbejdere er optaget, ring igen senere.

Ja hvad tror de jeg prøver på? Stil mig da i kø!

? Alle vores liner er optaget, ring igen senere! ??

Der findes et telefonnummer til SU, når man har diverse spørgsmål.

Men man kan ikke få kontakt til nogen.

Jeg får følgende besked HVER gang jeg ringer (og det er MANGE):

Alle vores liner er optaget, ring igen senere!

øøøøøøøhhhh? Hvem spørger man så?

Ligesom at leve i stenaldren

har nu prøvet at ringe til su i en time og den bliver bare ved med at sige at "alle deres linjer er optaget, ring igen senere" tror at de holder kaffe pause og æder kage eller et el andet. har også tidligere prøvet at skrive til dem, men har aldrig fået nået svar fra dem og det er snart 1 år siden at jeg skrev til dem. når man så kommer igennem og bliver sat i kø kan man lige side der i 50 min og men kan kun ringe en time afgangen så, skal lige lægge på og ringe op igen og sådan køre det bare i ring. det er det værste omgang Diktator møj, og så skal man jo også lige støtte dem med skat, det er da en selvfølge.

ALT FOR LANG VENTETID

Kan ikke komme igennem telefonisk, og når man skriver en mail til dem, kan der gå op til en måned før man får svar!!! Hvad skal jeg bruge det til?!

DET ER SIMPELTHEN FOR DÅRLIGT!!!

Man kan ikke komme igennem til dem via telefonen! Man kan ikke kontakte dem pr. mail! Og man får ikke sin SU, selvom man har ansøgt den første dag man kunne søge. Jeg har en husleje der skal betales, men SU er simpelthen SÅ sløve, at jeg ikke engang har hørt noget fra SU af endnu omkring min ansøgning. Helt ærligt, hvad fanden vil de have jeg skal gøre nu??? Gå på gaden?? Sulte?? tak SU... Der er fanme ingen andre steder i Danmark hvor man får lov til at pisse sådan på folk!!!!!

ubrugeligt

konceptet er en rigtig god idé. men hvis der er noget der ikke virker (og det der!) så er der intet at gøre. Den foreslog at man kontakter sin studievejleder, som ikke kan hjælpe én, fordi at da SU åbnede denne side, cuttede de alt info til studievejlederne, så de ikke kan hjælpe én, for nu har de jo en smart side der ikke virker.

Man skulle tro at staten havde råd til at få en professionel til at designe deres side, og ikke en 10 årig der lige har fået sit "datamat-kørekort" i folkeskolen.

Forvirrende side, dårlig service

Jeg har prøvet forgæves at finde de informationer jeg havde brug for i forb. med min SU. Siden er uoverskuelig, der er ingen oversigt over SU-regler, og når man ringer ind til dem på telefonnummeret, der er opgivet på hjemmesiden, får man et beskidt svar og bliver smidt af linjen.
Ærgerligt at det kan være SÅ svært at hjælpe os studerende til at hjælpe os selv.
2 stjerner for at designet på sitet i det mindste er forbedret en smule.

Aldrig nogensinde

Aldrig nogensinde har jeg prøvet så dårlig service, af en eller anden grund har jeg fået hjemmeboende SU 3 måneder i træk, selvom jeg er godkendt som udeboende...

ELENDIGT, ELENDIGT....

Jeg søger SU og skal så bruge det forbandede NemId eller DigitalSignatur som jeg forlængst har forlagt da jeg plejer at møde personligt op til vigtige ting... Så vil jeg jo meget gerne have SU fra den måned jeg starter i skole og søger så med mit PASid! Men men men mit pas udløb for tre måneder siden og så skal jeg åbenbart have det fornyet for at kunne søge SU NOGLE STEDER??? Der er en grund til at jeg søger SU skal I jo nok se... Vil jeg betale 600 kr for at bede om retsmæssige penge? I don't think so... Ikke engang et personligt fremmøde kan ændre denne latterlige politik... Jeg har alt mulig dokumentation på at det er mig! Det er jo ikke sådan at jeg vil narre et andet menneske ved at søge SU for dem så de kan få ekstra penge, uha da....

ELENDIG TELEFONSERVICE

Jeg har nu prøvet at ringe til SU 23 gange. Hver gang når jeg trykker mig igennem deres telefonmenu får jeg en besked om at alle deres medarbejdere er optaget og at jeg skal prøve igen senere!!! Ingen kø, ingen ventetid, INTET!
Jeg har prøvet flere gange, flere forskellige dage men er ALDRIG kommet igennem.
Jeg fatter simpelthen ikke at en offentlig service kan have så primitiv en telefonlinje. Det er simpelthen så ringe...

Forvirrende side

Siden er ikke "unge"-venlig, selvom den udelukkende anvendes af unge.
Den er meget forvirrende.

I starten var det ret svært at finde rundt, det tager noget tid, at kunne navigere rundt på siden for at finde information.

SU styrelsen er dårlig mod folk

SU pisser på folk, og overraskende håndtere de sagerne dårligere end SKAT gjorde I sin tid.

Når man ringer til dem og venter en 20-50 minutter får man fat på en medarbejder som IKKE kan løse ens problemer fordi det er en studiemedarbejder!!!

Man kan ej sende mails til dem, for det er kun til dem som ikke allerede får SU, og når man sender breve overses i i flere måneder.

Jeg og min kæreste sendte et brev med dokumenter til SU i december først nu efter rigtig mange spam mails til deres "mail kun til folk der ikke modtager SU" og rigtig mange opkald valgte de at finde deres kørestol frem, flytte sig fra telefonen og smutte den modsatte vej af slikautomaten så vi kunne få rettet de ting som var der.

Tag min anmeldelse til efterretning og ændre jeres dårlige sider eller gør som SKAT og lad jeres rating falde til 2,4 ud af 10 .. Vælg selv

Is SU your company?

Visit SU