Sublimsport reviews

Sublimsport reviews

Very low
2.7

FUPFIRMA!!

Har som mange andre herinde bestilt varer igennem sublimsport. Pengene er trukket, men der er ingen varer kommet! Sendt adskellige mails til dem, men intet svar retur.!

FUP Firma! Hold jer langt væk!!

ADVARSEL ADVARSEL

Her er stedet, hvis man ønsker at smide penge ud af vinduet.
Trods UTALLIGE mails til sublimsport har jeg ENDNU ikke fået de vare jeg bestilte og betalte for d. 24/09-2011.
Og de er jo så "smarte" at der på hjemmesiden ikke er et kontakt Tlf. man kan ringe og klage til, ...Så jeg har mailet mailet mailet og mine vare har de stadig, samt desværre betalingen for dem:-(
Jeg kan kun anbafale at holde sig langt væk fra sublimsport!!!!!!!!!

Har kun haft positive oplevelser med Sublimsport

Jeg kan ikke forstå alle de dårlige oplevelser I har haft. Jeg har trofast handlet med dem de sidste 5 år og er aldrig blevet snydt. De har et stort udvalg, gode priser og hurtig levering. På et tidspunkt begyndte de ikke at have så meget på lager, men det var de gode til at skrive udfor produktet. Så det kan man jo ikke klage over.

Pludselig ændring

Jeg har bestilt varer igennem dem i en del år nu og jeg har aldrig haft problemer med dem. Dog sidste gang havde jeg bestilt proteinpulver og modtog aldrig en pakke fra dem, selvom de have trukket pengene fra kontoen!!!! Har prøvet E-maile dem en masse gange, men ingen respons!!!
Jeg handler aldrig hos dem mere og jeg har spredt budskabet til alle jeg kender.

Udemærket

Bestilte nogle ting og de kom rimelig hurtigt, dog var havde de ikke alle produkter på lager, men skrev tilbage med det samme på emails, og kort efter fik jeg alle mine penge igen, også for de produkter jeg havde fået.

RØVERE

I kujoner er et bundt tyveknægte. Verden er bedre tjent uden firmaer som jer

skriv hvorfor du føler dig dårligt behandlet

Har virksomheden behandlet dig dårligt, er det vigtigt at du så objektivt som muligt beskriver hændelsesforløbet. Husk, troværdigheden af dit budskab øges gennem et sagligt ordvalg. Husk også at skrive virksomhedens navn i din anmeldelse.

snyd ingen vare og de stjal mine penge

fusk
de svare ikke på tlf eller mail.. men har selvfølig trukket penge de svin ...

Udemærket Service.

Hej Alle. jeg kan se i desværre har haft problemer med sublimsport, er det er jeg da ked af at høre, jeg har dog intet oplevet. Jeg bestilte mine varer søndag den 7 August. pengene trukket Onsdag den 10 august. og har så varene fredag den 12 August, helt perfekt levering. Det eneste problem jeg oplever, er at jeg har fået en forkert smag, på en af mine varer som jeg har bestilt. i den anledning beder jeg samme dag Fredag den 12 August om at få pengene tilbage, han skriver til mig 10 minutter efter, at pengene nu er ført tilbage, og jeg modtager straks en e-mail fra paypal, som bekræfter dette. jeg spørger så om jeg skal sende varene retur, til dette får jeg svaret, nej behøves ikke, og de beklager mange gange, men de håber dog jeg kan brugen varen alligevel. Pengene var så på min konto Tirsdag den 16 August. så jeg kan på ingen måde beklage mig over sublimsport, top service.

Thumps up

Jeg har handlet med sublimsport siden 05 og jeg har aldrig haft problemer aldtid god service og hurtig levering.

Fup og fidus

De bestilte varer kom ikke og man fik bare en åndsvag telefonsvarer når man ringede.
Mailede flere gange hvor de først svarede at varerne var afsendt. Da de stadig ikke kom, og jeg henviste til købelovens regel om at hæve et køb når varer ikke er modtaget indenfor rimelig tid, skrev de at de havde overført pengene tilbage til min konto. (Hvilket jo viser, at så havde de aldrig sendt varerne som først skrevet).
Så ikke noget til pengene (eller varerne), så henvendte mig til banken som fik skaffet mig mine penge tilbage.
Men hvilken dårlig måde at drive forretning på og jeg kan kun anbefale folk at holde sig væk!

Firmaet tømmer kun din pengepung...

Firmaet er udelukkende et "Svindlerfirma" som kun har et formål, nemlig at tømme din pung.

Firmaet dækker sig under en udenlandsk IPadresse i Panama, de har ingen dansk CVR nr., ingen dansk adresse, og man kan ikke komme i kontakt med ejerne bag firmaet.

SÅ HUSK: SIKKER HANDEL PÅ INTERNETTET ER FØLGENDE:

1. Køb aldrig hos et firma som dækker sig under en udenlandsk adresse.

2. Hvis firmaet ikke har et dansk CVR nr.

3. Check på TrustPilot om firmaet inden I handler.

HUSK: Den gode sikker danske net-lovgivning, gælder ikke for udenlandske firmaer, det er grunden til, at svindlerfirmaer registrerer sig i Estland, Panama, Bamuda, Malaga, Luxenburg etc.

PROTIENPOWER.dk - de leverede varen efter 2 dage

Kan kun give de andre ret... Pis jeg ik lige tjekkede her først:-) Sublimsport er et nedtur´s firma

Giv jer til kende...?

Er der nogle der kender bagmændende bag denne internetportal????

Er det en "Panama" portal?

Ingen varer modtaget - ekstrem dårlig service - SVINDEL-FIRMA

Jeg har bestilt varer for 14 dage siden, og jeg har stadig ikke modtaget noget. Jeg har kontaktet dem via mail og pr. telefon, men de svarer ikke. Jeg har nu kontaktet Danske Banks bedrageri afdeling, så jeg kan få mine penge tilbage. De krævede screen shots af min første og sidste mail til firmaet - plus af transaktionen (som aldrig gik igennem!) - plus af selve ordren.
I gamle dage var dette et firma man kunne regne med, men efter de har fået nye ejere, er det blevet ren svindel !

Fik aldrig pakken!.

Dette er en fup hjemmeside.
jeg modtog aldrig pakken men pengene blev hævet og har seneret kørt sag imod dem gennem banken.
Dette er absolut ikke en hjemmesiden i skal overveje at købe på.
Har dog en ven der har bestilt og modtog varen dog med ekstrem lang vente tid. Men det er i meget få tilfælde folk modtager deres bestilling.

Ved ikke hvad jeg skal skrive....

Vil ikke kalde det dårlig kunderservice da jeg sådan set aldrig har kunne, eller få fat i kundeservice nhverken da jeg ringede eller skrev en mail!
jeg kan se at de ikke har trukket pengene på min konto, og pakken er stadig på deres lager, (snart er der gået en uge)
jeg har dog bestilt derfra nogle gange, hvor jeg fik min order - men det plejer ikke at tage SÅ lang tid????..
håber ikke for dem der køber på hjemmesiden, at de skal sende pakken tilbage til sublim, for det er da næsten umuligt?!!

/Morten

FUSK FUSK FUSK!!!

Bestilte noget protein pulver fra sublimsport fortrød så dagen efter! Prøvede at kontakte dem både via mail og telefon men der er ingen respons!!

Pengene er selvfølgelig blevet trukket fra min konto og har ikke set noget til produkterne!

Det er fusk og svindel og en sådan virksomhed burde jo lukkes!!

Hold jer langt væk herfra!!

Svindelfirma!!!!!

Fik trukket 817 kr, selv om jeg aldrig endelig godkendte ordren. Siden låste sig imellem pkt. 4 og 5. Lukkede siden og regnede ikke med at den var gået igennem,da jeg ikke fik en ordrebekræftelse. Men nu har de trukket pengene. De svarer ikke via mail og man kan ikke komme igennem til deres tlf. De er åbenlyst svindel og det firma skal stoppes!!!!!!!

er blevet snydt

har for nogle uger siden bestilt noget protein pulver på sublimsport.com da jeg syntes der var et godt tilbud. brugte mit mastercard til at betale med. Men har aldrig modtaget noget. selvom der blev trukket fra min konto. har prøvet at ringe ind, men den går på svarer, som siger " Dit opkald er meget vigtig for os osv. derefter på engelsk og tysk og hvor forbindelsen bliver afbrudt med det samme. når man ringer efter åbningstid bliver der sagt på svareren at telefon er ude af drift pt. DET GIDER JEG SKU FANDME IK FINDE MIG I! De skal sku bare betale tilbage!!!!!!

Is Sublimsport your company?

Visit Sublimsport