Sublimsport reviews

Sublimsport reviews

Very low
2.7

HOLD JER VÆK

SublimSport.com (som er det site som denne side i virkeligheden drejer sig om) anmeldes her: http://www.trustpilot.dk/review/www.sublimsport.com

Jeg vil derfor anbefale øvrige som ønsker at anmelde denne virksomhed til at følge ovenstående link.

Bestilte diverse varer fra dem den 25/10

De har selvfølgelig trukket pengene men jeg har intet hørt fra dem. Jeg har sendt mail til dem om hvornår varerne bliver leveret da jeg synes der er gået længe og efter 3 mails stadig intet hørt. Har desuden forsøgt at kontakte dem via tlf men røret bliver bare smidt på...

Bestilte mine varer d. 22 oktober

Har fået en bekræftelse på at den er sendt afsted og skulle kunne hentes.. Men intet!
Kan ikke få fat i dem pr mail eller telefon...

Ok levering

Har med ujævne mellemrum brugt Sublimsport og har ikke haft problemer.
Sidste gang bestilte jeg den 21. og fik varen den 29. så ingen problemer her.

Ingen levering eller oplysninger om bestilling.

Efter 4 dage har jeg stadig ingen idé om min bestilling rent faktisk er gået igennem. Jeg har skrevet til dem men har intet svar fået. Man kan logge ind på sin bruger(UDEN PASSWORD!!) og checke status, men status er ubruglig og mangelfuld.

Jeg har fået en mail om at de modtaget min odre, men om den er godkendt/bekræftet er i det uvisse, og der står ikke engang hvad man har bestilt og hvad det kostede.

Deres udvalg virker stort, men det er kun ca. 30% der rent faktisk er på lager og kan bestilles.

Elendigt elendigt elendigt! Jeg afbestiller mine vare hvis det kan lade sig gøre at få kontakt til "firmaet".

Bestil ikke her fra!

Varer ikke leveret

Efter 2 uger har jeg stadig ikke modtaget noget fra sublimsport, og de svarer ikke på mails.

ikke leveret endnu

der er nu gået meget lang tid. jeg bestilte min vare til 448kr den 3/2.2010 og har endnu ikke fået min vare det skal siges det i dag er den 29/6.2010. jeg har ringet ekstremt mange gange og den går aldrig igennem. har skrevet mails, men modtager intet svar. er begyndt at være bange for at de snyder mig. men nu så jeg jo jeres svar herinde og er igen begyndt at håbe på det kommer en dag? synd jeg ikke læste dette inden jeg bestilte :(
vil bestemt fraråde folk at handle på sublimsport.com!

Alt for lang ventetid på at få varen

Har ventet i 10 dage, og det er først nu de har sendt mit proteinpulver afsted. Skal aldrig handle der mere

Langsom men sikker ,

Havde bestilt vare den 24/4 beløb trukket den 26/4 ,, vare leveret 5/5 , efter at have rykket pr. mail , ja de er sløve og lever ikke helt op til deres HP. reklame , men de spørgsmål jeg har sendt på mail , er der i de fleste tilfælde kommet svar på inden for en time igen , og nogle forespørgsler inorrere de bare , så måske man bare skal være heldig at mailen lander ved den rigtige person , der gider at tage sig tid til at svare , og deres telefon linie ja den er under al kritik , ingen svar , og fax afbryder også bare , så handle igen ,, ja det vil tiden vise ,,,

Værste sted jeg har handlet på nettet!!

Jeg bestilte d. 6 April for knap 1400 kr. Pengene blev selvfølgelig trukket med det samme. Men her 14 dage efter har jeg endnu ikke modtaget noget som helst udover en mail med et "track and trace nummer" som ikke virker.

Jeg har prøvet at ringe til deres kundeservice utallige gange og er aldrig kommet igennem. Mail bliver der heller ikke svaret på.

Det kan godt være pakken er på vej, men hvornår jeg får den at se ved jeg ikke. Det skulle ikke undre mig hvis tingene har overskredet sidste salgsdato eller at de har været åbne. Men tør man overhovedet at sende pakken retur og kræve pengene tilbage?!

Skal ALDRIG handle her igen, og vil råde andre til at holde sig langt væk.

ingen service!

Phillip, kan se du skrev dit indlæg d. 16/4 i år, har du bestilt fra dem her fornyligt? og har du modtaget nogle vare fornyligt? jeg bestilte nemlig her d. 11/4 og forventede således at have ordre leveret. Dog er det ikke lykkes mig at komme igennem til deres kundeservice eller via mail. kunne være fedt at høre fra andre om jeg kan forvente at blive røvrendt af sublimsport eller om de bare er super sløve??
nb: Lasse N jeg havde held med at sige jeg ville forlægge sagen for forbrugerklagenævnet hvis jeg ikke fik svar inden for to dage på mail. wupti så fik jeg mails omkring pakken var sendt og 2 dage efter havde jeg pakken. med dit beløb på 1400 vil nævnet også tage sagen op, det havde de ikke gjort ved min da den var på et mindre beløb, men det virkede. håber det måske kan hjælpe dig.

Godt udvalg til en go pris - dårlig service!

Jeg vælger sublimsport.com/dk da de har et godt udvalg til gode priser, men flere gange skal man vente mere end én uge for at få sin bestilling. De svarer ikke hurtigt på mail hvis man efterspøger sin ordre og man får heller ingen kompassion for den dårligere service. Sådan plejede det ikke at være før hen.
Lad mig sige det sådan her; hvis ikke at det var fordi at de havde det udvalg til de priser de har, så var det ikke der jeg handlede.

Forvent laaaaaang leveringstid

Bestilte varer i starten af februar. Fik dem hurtigt leveret, men udløbsdatoen på varen var overskredet, så jeg skrev en mail og ringede til Sublimsport. Efter flere forgæves forsøg på kontakt lykkedes det mig endelig at få dem i tale. De beklagede de gamle varer og ville straks sende mig nye varer. Det måtte jeg så vente 3-4 uger på. I de 3 ugers ventetid var der ingen svar på mails og ingen svar på telefonen.
Så forvent ingen support/service på telefonisk/mail-kontakt og forvent meget lang leveringstid.

ikke modtaget varer endnu

Jeg bestilte varer fra 3 uger siden, og er blevet bonnet for det, men har stadig ikke modtaget noget. Sendte dem også en mail mht. min bestilling, da tracknummeret ikke fandtes hos GLS, men fik intet svar! Har desuden prøvet at ringe til dem i deres åbningstid, men ingen tager telefonen. Jeg begynder at på at de har snydt mig!

Ingen kommunikasjon & Ingen varer!

Fikk min bestilling godkjent 6.desember og har ikke hørt eller sett noe til varene siden.
Jeg har prøvd å ringe og sendt mail, men ingen svar.

Jeg bor i Norge og jeg forstår at det kan ta litt lengre tid, men ikke SÅÅÅ lang tid.

Hvis noen kan forklare hvorfor, så skriv gjerne! Trenger disse produktene :).

Noen som vet om andre butikker fra skandinavia?

Takk...

Levering i københavn

Jeg har lidt problemer med vægten, så bestilte nogle vægttabs produkter for godt 1 måned siden, produkterne kom ca. 2 dage efter uden problemer, produktet virker rigtig godt har tabt mig omkring 4 kilo til dato, så det er meget lækkert, kan varmt anbefale sublimsport

5 stjerner for en hurtig og præcis levering

bestilte via telefonen og havde dem 1 dag efter, ham i kundeservice, sagde at der kunne være noget forsinkelse, på af de havde skiftet forsendelse firma, men produktern var der dagen efter, så det var ikke noget der gav problemer for mig, og så havde de en del andre produkter, som de danske sider ikke har...

købte i mandags og havde produkterne onsdag

Jeg købe celltech 3 kilo i mandag og havde dem onsdag, fint pakke ind og hurtigt levering, ham fra deres kundeservice var rigtig flink

Gør jer selv en tjeneste, hold jer væk. De kan ikke anbefales...

jeg vil råde folk til ikke at købe kosttilskud og div. i sublimsport.

Jeg har bestilt 2 gange Nanox9 d 7/11. Og det var en lager vare, da jeg bestilte den pågældene vare. jeg har ikke modtaget mine vare endnu, og fra dags dato er det cirka 13 dage siden jeg bestilte det.

De har trukket beløbet fra min konto, men jeg har ikke fået noget respons fra dem angående fejl i leveringen, eller om den måske ikke var en lager vare af lige vel.
Da jeg får en mail fra dem hvor der står noget volypyk, vælger jeg at ringe til dem. Vi snakker lidt frem og tilbage, men de kommer ikke med noget konkret.

Men til sidst har de lige pludselig et track and trace nummer, som jeg mener burde komme allerede sammen dag i en mail, da jeg bestiller mine vare. Mail med faktura og godkendelse af ordren, plus track and trace nr kom aldrig. Og det viste sig også at det track and trace nr, de har givet mig heller ikke virker.

Is Sublimsport your company?

Visit Sublimsport