Subside Sports.nl reviews

Subside Sports.nl reviews

8.9

fam.bergmans

echt super site
mijnzoon is een voetbalfanaat en ook van de engelse premier leaque
we hadden bijna op een site besteld met slechte beoordeling
en toen kwamen we op deze terecht,besteld en een mail gestuurd of ik het voor 5 dec.in huis zou hebben,ik kreeg meteen een duidelijke mail terug en vandaag werd het bezorgd,ik ben zeer tevreden en raad iedereen deze site aan,we gaan in de toekomst zeker bij deze site nog
eens bestellen,ruim assortiment,snelle klantenservice,echt super

Jordy van der Steen

Vorige week voor het eerste besteld en dag erna al binnen. Ze hebben echt alles!

Zeer tevreden

Ik had nog nooit van Subsidesports gehoord. Maar, omdat Voetbalshop het shirt niet meer in de maat had die ik zocht, kwam ik bij jullie terecht. Bij jullie was het op voorraad en werd het bovendien binnen een paar dagen bezorgd.

super service

Mijn broer wilde graag voor zijn verjaardag een nieuw thuisshirt van psv. Ik heb deze maandag avond besteld en deze lag dezelfde week nog in de bus! Top service. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen!

Super

Subsidesports is een goede site, met een erg grote collectie met voetbalshirts en kleding van clubs en landen over de hele wereld, precies waar ik naar op zoek ben.

Daarnaast goed contact, en vooral snelle verzending!

Geert,Willebroek Belgie

Reeds de derde bestelling zonder problemen,snelle en correcte service

Aanrader.

2e bestelling keurig en netjes binnen 2 dagen bezorgd, inclusief speciale Serie-A bedrukking. Kwaliteit en service zijn zeker een aanrader.
Enig minpuntje, op de site staat uit voorraad leverbaar, echter gold dit niet voor het Barcelona uitshirt wat ik besteld had, terwijl dit wel zo vermeld stond. Hier werd ik echter keurig over gebeld met een acceptabele afhandeling.

Louis,Halen,België

Was eerste bestelling en de 2e is op komst,ben heel tevreden.

Snelle levering, erg klantvriendelijk

Vragen worden binnen 24 uur beantwoord, levering is snel en de producten zijn helemaal orgineel

goed

snelle en correcte levering

Schitterend

Snelle levering ook buiten nederland. veel keuze van allerhande truitjes ik ga zeker nog meer bestellen bij subsidesports

Perfect

Uitstekende service van Subsidesports, je kan veilig betalen, groot assortiment, je krijgt via een e-mail te horen wanneer je pakketje onderweg is.

Precies wat ik wilde hebben!

Ten eerste de site was heel overzichtelijk! Snelle levering, Veel keuze het artikel dat ik besteld heb was perfect. Ik ga in de toekomst vaker via Subsidesports producten kopen!

fantastisch

snelle levering, overzichtelijke site ...veel keuze ...gewoon helemaal fantastisch...!!!!

Prima!

Ik heb al mijn voetbalshirts besteld bij Subsidesports. De site biedt veel keus en het product wordt snel thuis geleverd.

Fantastisch!

heb mijn Napoli-tenue op zaterdag besteld, en op donderdag ontvangen! heel rap dus! fantastisch, trek mijn pakkie nooit meer uit! <3

Precies wat ik wilde hebben!

Ik vond dat alles heel duidelijk was. De bestelling kwam ook eerder dan ik zelf verwachte, de artikelen die ik had besteld waren perfect. Het enige minpuntje is dat je niet weet waar je pakketje zich bevindt, maar aan de andere kant is dit goed ingevuld door je een mail te sturen

perfect!

vorige week het nieuwe thuis shirt van real mallorca besteld. kwa leveringen prima op de hoogte gehouden. ook de vepakking van het shirt zag er stevig uit.
al met al een perfecte lvering!

NL100007030

Ik heb al meerdere keren besteld bij Subsidesports, en nog nooit problemen gehad met leveringen. Alles was altijd keurig netjes op tijd binnen.
Ik zal niet snel naar een ander overstappen voor mijn shirtjes!!!

Super service!

Maandag het uitshirt van Bordeaux besteld waar ik al naar op zoek was toen hij net uit kwam... En donderdag lag hij al in de brievenbus.
Super winkel en service, ga hier zeker vaker bestellen!!!

subsidesports.nl Details

Subside Sports is één van de grootste aanbieders van voetbalmerchandising ter wereld. De internationale voetbalspecialist Subside Sports is opgericht in 1997 en levert voetbalshirts, limited editions van voetbalartikelen en exclusieve voetbalproducten van over de hele wereld. Zowel van clubs als nationale teams uit Europa, Azië, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Subside Sports biedt dus niet alleen de officiële tenues en merchandising van vele Europese topclubs aan. Wij bieden namelijk ook van vrijwel elk land het tenue van het nationale elftal aan. Tevens vind je bij Subside Sports merchandising van de wat 'kleinere' clubs en zelfs van Zuid Amerikaanse clubs. Met andere woorden: Bij Subside Sports ben je aan het goede adres voor alles op het gebied van voetbalmerchandising. Alle items die in de webshop worden aangeboden, zijn daadwerkelijk op voorraad, zodat er snel geleverd kan worden. Daarbij beschikt het bedrijf over eigen drukstudio's waarin de voetbalshirts voorzien kunnen worden van een naam en nummer, zowel de officiële bedrukking van bestaande spelers als eigen namen en nummers. Subside Sports: Het grootste aanbod voetbalshirts & merchandising wereldwijd! Nog meer vragen? Check onze contactinformatie!

Visit Subside Sports.nl

Contact information