SUG reviews

2.9

Vildledende

Sug.dk
Har støvsuge poser til Kirby "Heritage " 2 som de skilter med passer til Legand
og Det GØR DE IKKE. Havde heller set det var slettet eller jeg var blevet gjort opmærksom på at de skulle tilpasses til Legand ved at klippe i pappet med fare for at ødelægge poserne. Vil gerne have handlet med ærlig og seriøse firma.
Hold jer fra at købe noget hos Sug.dk - Obs har flere andre firmaer.

Helt ok

Hurtig levering.
Selv da der var problemer med produktet efter et par mdr., var der hurtig og professionel respons, og vi fandt en god løsning. Kan klart anbefales:)

Fusker firma

Sender støvsuger poser retur modtager ikke pengene retur fra sug.dk, umuglig kunde service.KØB IKKE HER.

Kan IKKE anbefale at handle hos "SUG"

Bestilte og betalte ordre som jeg aldrig fik tilsendt.

Lang leveringstid

Jeg bestilte, og på trods af at varerne blev vist som 'i lager', med en leveringstid på 1-2 dage, har jeg fik dem efter 12 dage.

Sendte forkerte poser

Reagerede ikke da jeg gjorde dem opmærksomme på det adskillige gange via mail.

Svære at få fat i.

Fik leveret andre støvsugerposer end de bestilte og skrev derfor til firmaet. Efter tre emails (til tre mail-adresser) lykkedes det efter 9 dage af få et svar. Samme dag kom de rigtige poser med posten sammen med en frankeret kuvert til returnering af de forkerte poser.
Det ændrer min første anmeldelse på 1 stjerne til 2 stjerner.

4/4 2011 - hævet penge 3 måneder efter annulering af vare

4/4 -2011 har de hævet mine penge for varer jeg ikke har fået!
To dage senere: ny ejer?!
Den nye ejer har åbenbart startet med at hæve alle penge fra folk, også selvom det er flere måneder siden jeg annulerede min ordre

Levering af varer

Firmaet er overtaget af: Birger Holdgaard
Jydsk Distribution
T.: 96 419 151

Dette er åbenbart sket indenfor de sidste dage. En telefonopringning og en mail med min ordre af 9.3, og jeg havde varen dagen efter.

Penge trukket efter annullering af ordre 2 måneder senere

bestilte poser 24/1-11, rykkede for svar 2/2 og annullerede ordre 12/2. 4/4 trak de pludselig pengene. Uacceptabelt og groft.

Jeg bestilte støvsugerposer en søndag aften og tirsdag kl. 12 lå de i min postkasse, jeg er fuldt ud tilfreds og handler gerne her en anden gang

Ingen respons eller information om annulering af ordre

Jeg kom til at bestille det samme to gange på nettet, da jeg blev forvirret over, hvornår handlen var afsluttet. Jeg skrev og annulerede den ene bestilling, hvilket jeg aldrig fik svar på, og jeg har ikke modtaget nogen varer overhovedet - heller ikke den jeg gerne ville have. De tager ikke telefonen eller besvarer mails.

Der mangler nok lidt mere info på siden.

Jeg sendte en bestilling afsted torsdag morgen d. 2/12-2010
Jeg modtog bestillingen fredag eftermiddag d. 3/12-2010

Bestillingen bestod af.
1 stk Flexi-Clean mundstykke.
1 stk Twinnair-mundstykke.
1 stk Twinnair - ekstra filt-puder.

Der kunne godt have stået på hjemmesiden at Twinnair mundstykket IKKE kan bruges på gulvtæpper.

(Til de nysgerrige kan jeg fortælle at mundstykket vender rundt på hovedet så snart det møder modstand på gulvet, men på parket er det alletideres, det kan også fra nyt bruges til vægge og loft da de glider på små stofpuder og ikke laver sorte mærker.)

Men ellers havde jeg en udemærket oplevelse, dog med for lidt info om produktet.

Mvh. Lars Hansen.

Fokert vare og jeg kan ikke komme i kontakt med virksomheden

Har i beg. af september 2010 bestilt 5 støvsugerposer og har fået leveret
de forkerte. Jeg har skrevet adskillige mail til sug.dk og ikke fået noget svar.
Jeg har forsøgt at ringe utallige gange, men telefonen er hele tiden optaget.
Det er vist helt med vilje. Det er helt uacceptabelt at de ikke reagerer, når de leverer en forkert vare og ikke er til at komme i kontakt med. Behøver jeg at sige, at de har trukket pengene?! Tror jeg vil kontakte DR's kontant og så håber jeg at de vil se nærmere på sug.dk . Jeg kan jo se at mange andre har haft samme oplevelser som mig. øv !

Han som driver dette firma er svindler - han suger bosktavelig talt

Jeg har ikke handlet hos sug, men i fyrogspar.dk som har samme CVR nr., og ejer. Jeg blev snydt og har andmeldt til kreditkort selskabet. Der vil også komme en politiansmeldelse. Han tager pengerne men leverer ingen varer. Han svarer ikke på telefon eller mail. HOLD JER VÆK!!!!

WARNING - This guy is a total scam. He will take your money and not deliver any goods. STAY AWAY!!!!

dårlig, elendig service, ingen varer

Har 3.08 bestilt støvsugerposer. Efter en uge ingen respons, jeg sendte derfor en email til Sug.dk. Derefter trak firmaet betaling og siden har jeg intet hørt fra Sug.dk, de besvarer ikke mails, og telefonen er altid optaget. Har nu forsøgt at få banken til at tilbageføre betalingen, og overvejer politianmeldelse, da det vel er bedrageri at hæve betalingen uden at sende de bestilte varer. Jeg kan bestemt ikke anbefale at handle med Sug.dk.

Gode billige Støvsugerposer

Jeg har et par gange købt støvsugerposer hos sug.dk. Begge gang kom mine poser dagen efter jeg bestilte. Kvaliteten af støvsugerposerne var ok, jeg var fuldt tilfreds med dem. Jeg vil nok handle her, en anden gang, hvis jeg skulle mangle poser til min støvsuger.

Støvsugeposer leveret, bedre sent end aldrig

Levering fra Sug.dk:
Sættes til 4 stjerner, fordi det var de rigtige, lidt lang tid om leveringen, men de blev leveret. En ældre støvsuger, som nok kunne være svært at levere poser til.
De var så venlige at annullere en af bestillingerne, da jeg var kommet til at lave en dobbelt bestilling.

Fik forkerte poser og har aldrig fået mine penge retur

Fik forkerte poser, sendte dem retur og har intet hørt. Svarer ikke på mail eller tlf. ØV for nogle snydere

De taget mine penge, jeg har sendt varer retur i god tro - og de tie stadigvæk

Hej
Sug.dk er uden tvivl det værste jeg har oplevet indenfor e-handel.
Jeg har en gang købt med succes, og ville så prøve vi igen. Bookede online og skrev nøjagtig ned i en besked til dem, hvad det er for et mærke jeg ønsker. Sendte ovenikøbet billeder af tidligere emballage. Hvad modtager jeg? To forkerte pakker. Prøver at komme i dialog med dem, men kan ikke komme igennem på hverken mail eller tlf. Beslutter mig for at returnere de forkerte pakker, da jeg håber, at de sender de korrekte retur. Men NEJ, og det skulle jeg nok ikke have gjort. Har desværre først efter mine køb set deres elendighed på diverse fora på nettet.
Så jeg har mistet mine penge for de første to pakker, betalt portoen for modtagelse, sendt retur på egen regning... og intet hørt fra Dem.
Magen til rådden virksomhed skal man lede længe efter.

Køb aldrig hos dem.

Is SUG your company?