Summerbird reviews

Summerbird reviews

6.2

Dyr emballage

Super god chokolade men vældig dyr emballage som koster en sjettedel af varens pris,, virker ikke helt rimeligt, med mindre man samler på emballage,

OverHypet

Pris og kvalitet hænger ikke sammen.

Vi købte for ca 800 kr, bl a en julekalender. Den indeholder to små stykker chokolade pr dag - undtaget de dage hvor der er marcipangris. Een meget lille gris til deling.

Navnet er superoverhypet og de må grine hele vejen til banken over tosser som mig. De blev udråbt til testvinder i Politikken i 2012. De må efterfølgende have tæsket priserne op i himlen - og det en dag med høj himmel.

Det var så første og sidste gang.

God kundeservice og lækre produkter

Jeg bestilte for nylig to af Summerbirds julekalendere. De kom hurtigt frem, men desværre var den ene gået i stykker, og den skulle bruges som gave. Jeg rettede henvendelse til Summerbird, der straks beklagede og sendte mig en ny. Rigtig god kundeservice. Og så i øvrigt meget lækre produkter.

Fandt hår i chokoladen

Vi havde købt noget Summerbird chokolade til en hyggeaften med familien. Deres produkter plejer at være i top, men denne gang fandt vi altså et langt, tykt, sort/brunt hår da vi åbnede æsken..

Ingen i selskabet havde så mørkt hår, og æsken havde ikke været åbnet før. Det kan altså kun stamme fra produktion/pakning af produktet.

Jeg skrev en mail til Summerbird om oplevelsen, men har ikke fået svar på henvendelsen.

Ærligt talt, så havde jeg forventet mere af et produkt til den pris, og med det brand.

____

Opdatering:

Jeg har i dag modtaget en "kompensation" fra Summerbird: 50 gram chokolade.

Webshop og butikker supplerer hinanden godt

Jeg er enig med den sidste anmeldelse: intet at udsætte der! Den meget personlige og kvalificerede betjening er for mig simpelthen bare den sidste prik over i'et. Er stamkunde i webshoppen, men tager stadig sommetider forbi butikken på Værnedamsvej for lige at kunne se og smage nye produkter - og så få den ekstra, personlige service.

Fantastisk lille chokoladebutik

Jeg taler om den Summerbird der ligger på Værnedamsvej på Frederiksberg. Butikken er lille, men pinligt ren og indbydende. Betjeningen er sød og hun ved hvad der er at vide om chokolade. Hun giver sig tid til den enkelte, der er altid smagsprøver og stemningen er bare hyggelig. De har mange specielle chokolader og hun fortæller gerne om de enkelte uden at man føler at man tager hendes tid.
Summerbirds produkter er virkelig af høj kvalitet, og det ses på prisen, men det er alle pengene værd!

god chokolade -dårlig shop

super fantastisk chokolade! Shoppen er dog temmeligt besværlig at handle i! Så en anden gang når jeg skal have Summerbird chokolade, vil jeg vælge en anden udbyder!

Is Summerbird your company?

Summerbird Details

Summerbird er på få år blevet anerkendt som noget af det bedste chokolade i verden. Besøg vores online shop og få leveret flødeboller til døren

Visit Summerbird