www.SUMOpix.com reviews

www.SUMOpix.com reviews

9.6

godt arbejde

får altid god behandling, jeg var så tilfreds med resultatet, at je købte 2 fotos med 2 dages mellemrum, kan kun anbefales
jørgen

Fantastiske resultater HVER GANG !

Har brugt www.SUMOpix.com en del gange nu og er forbløffet hver gang jeg ser det de kan levere. Når man har et godt billede man holder af, så er det en drøm at se det i stor format på enten lærred eller plakat. Jeg er aldrig blevet skuffet her og kan på det varmeste anbefale www.SUMOpix.com

Fine billeder og hurtig levering

Vi bestilte billederne torsdag aften, og fredag var de allerede klar til at blive hentet. Lærrederne er rigtig fine, og jeg kan varmt anbefale at handle hos sumopix.

Virkelig hurtig levering og super service

Bestilte foto på lærred og 2 dage senere havde jeg det! Flot udført i en rigtig god kvalitet, og prisen bestemt også i orden. Kan varmt anbefale sumopix.dk til andre.

Blev valgt på grund af den korte leveringstid

Og levede med fulde op til dette, én dag brugte de, hvor jeg hos konkurrenten var blevet stillet 10 arbejdsdage i udsigt! Super!

God kvalitet

Verdenskort i rigtig god kvalitet. Købt til at sætte nåle i. Kvalitet og service var som man kunne håbe.

Perfekt og hurtig SUMOpix er super.

Har bestilt et billede, og to dage efter er det her, Det er nemt godt og flot.
Er super tilfreds med produktet og den hurtige levering. kan kun varmt anbefale
firmaet SUMOpix.
Birthe Jacobsen.

Fremragende

Som fotograf går jeg virkelig op i at mine kunders produkter fremstår flottest muligt, til den rigtige pris! Og det gør de med Sumopix. Jeg får så ofte glade mails fra kunder der har valgt en løsning med et lærred fra Sumopix, og de er alle 100% tilfredse. Jeg burde egentlig give 100-vis af stjerner, nemlig 5 fra hver eneste kunde.. :)

De bedste anbefalinger herfra!

God og hurtig service

Fik to fotos sat på lærred og det ser rigtig godt ud! Farverne er gode og det er lige som jeg vil have det!
Leveringen går rigtig hurigt, bestilte søndag, kunne afhentes onsdag morgen!
Man får tilsendt al info i en mail, så man ved hvordan og hvorledes det hele skal foregå!
Thumbs up herfra

Herligt

Overskueligt layout, der gør det nemt at bestille. Samtidig er leveringstiden kort og effektiv. Du får mails med de nødvendige informationer, og der er ingen tvivl om noget undervejs. Kvaliteten er i top, og det er nemt at bestille og designe hvad du ønsker dig. Rigtig god betjening.
Hvis der skal være et minus, så er det prisen på leveringen - men pakken kom ubeskadiget frem, så det går nok.

Fantastisk hjælp i løbet af No time!

jeg syntes de virker rigtig flinke og hjælpsomme, Jeg skrev til dem, og spurgte om de kunne hjælpe med at redigere et billede. Der var hurtig tilbage melding, og billedet var redigeret i løbet af No time! jeg kunne med 100% garanti godt finde på at bestille flere personlige og specielle billeder der fra igen! Jeg kommer til at få meget gavn af denne hjemmeside! :-)

helt fantastisk service!!

jeg var tidspresset med en gave og sumopix.com var helt perfekte og den var allerede klar næste dag til afhentning endog efter deres lukketid kunne jeg hente den. Det er den bedste service jeg længe har oplevet. Tusind tak i reddede min dag :)

Fremragende leverandør

Vi skulle bruge en del lyddæmpende billeder til vores kontor.
De blev bestilt tirsdag og leveret fredag morgen.
Kvaliteten var fremragende på alle billeder, så jeg kan kun anbefale at bruge SUMOpix.

Super kvalitet og hurtig levering

Nem og gennemskuelig hjemmeside. Bestilte lyddæmpende billede med eget uploadet billede søndag eftermiddag og har modtaget det i dag tirsdag. Flotte, skarpe farver. Er fuldt ud tilfreds.

Fantastiskt på alle områder!

Helt utrolig service, levering gik vildt stærkt og resultatet er i top kvalitet. Og til den pris bliver i hårde at slå.

super kvalitet og hurtig levering

Jeg blev positivt overrasket over den hurtige leveringstid. Kvaliten af mit billede er af ingen kritik.. vil klart vælge denne metode en anden gang. Prisen var også fair!

Yderst tilfreds

Jeg vil lige sige 1000 tak for et pragfuldt billede! Jeg er så taknemlig, og havde aldrig regnet med, at blive så tilfreds, som jeg nu er. OG tak for en vidunderlig service, det er helt sikkert ikke sidste gang jeg hverken bestiller hos jer, eller anbefaler andre til det samme!

Virkelig gode produkter og fantastisk kundeservice!!!

Jeg har af flere omgange bestilt lærreder med egne fotos. Kun én gang har jeg oplevet at SUMOpix havde lavet en fejl, men aldrig har jeg oplevet SÅ god kundeservice!!! De rettede fejlen samme dag, sendte mig et nyt lærred OG betalte for returneringen af det forkerte lærred. SUMOpix kan i den grad anbefales!!!

Perfekt!

Hurtig, effektiv, venlig betjening og et perfekt resultat!

Utrolig hurtig levering....

Bestilte om søndagen og fik leveret tirdag eftermiddag.
+++++++
Glad kunde

SUMOpix.com Support

Om virksomheden

Foto på lærred og lyddæmpende billeder. Få bedre akustik og flot udsmykning

Vores speciale er produktion af lærredsbilleder og lyddæmpende lærredsbilleder. Vi producerer alt selv i egne lokaler ved Århus. Kvaliteten er i top og vores levering er hurtigt.
Vi forhandler Foto på lærred,
Billeder på lærred og
Lyddæmpende billeder på specialmål.

Visit www.SUMOpix.com

Write to: info@sumopix.com