Sun Print reviews

Sun Print reviews

7.2

Rigtig god service og kvalitet

Levering og kvalitet mere end levede op til mine forventninger. Fremover vil jeg kun købe min badges her.

Mogens Nielsen
Coachklinikken - Svendborg

I håb om at få nogen i tale

Har i 3 år haft forhandleraftale med Sun-print, men nu er min tålmodighed opbrugt.
De overholder ikke aftaler, besvarer ikke mails eller telefonopkald og leverer simpelthen ikke til tiden.

For en uge siden havde vi sidst kontakt, hvor de endnu engang lovede at stramme op. I min naivitet vælger jeg at stole på dem, men trods en bestilling for 3! uger siden har jeg ikke modtaget noget. Jeg har dermed ikke noget at sende til mine kunder = jeg ender med skuffede kunder eller hvad der er værre - en dårlig anmeldelse herinde :(

Håber mit opråb herinde kan få dem på stikkerne, ellers er vores samarbejde slut for altid.
Hvor svært kan det være? Ja, jeg forstår det ikke.

Skal dog sige at produkterne er fin kvalitet - hvis og når man ellers modtager.

3 dage senere:
Har stadig intet hørt. Derfor må jeg desværre fjerne endnu en stjerne. Jeg handler ikke hos denne leverandør mere

Okay

Bestilte nogle magnet til vores bryllup...
Selve bestillingen gik meget nemt over deres hjemmeside, udover at det er underligt man skal sende ens billede til deres email og ikke bare kan uploade det på deres hjemmeside (ville være nemmer) Blev nød til at rykke for dem for at få en bekræftelse og der gik et stykke tid før de kom..
Synes man skal modtage en bekræftelse på at de har modtaget billedet så man er klar over om det er sat i gang eller ej.
Plus på kvaliteten minus på hurtighed/levering
Men et sted værd at bestille hvis man ønsker sine egne magneter

5 stjernet service

Har købt reklame køleskabsmagneter og reklamespejle ! Alt er blevet lavet 100% iorden og servie fra sun-print.dk er altid med smil på læben! Kunne ikke være bedre...Sender mine absolut bedste anbefalinger

Sun Print Details

Badges er et effektivt reklamemedie. Tænk blot på, hvad det gør for din markedsføring, når mennesker i din målgruppe; kunder, medarbejdere, medlemmer etc. frivilligt vælger at bære og fortælle din historie. Troværdige ambassadører med et målrettet budskab - på det helt rigtige sted.

Visit Sun Print