SundCigaret.dk reviews

SundCigaret.dk reviews

8.7

ØV!!!

Fik mine varer som lovet, men her 3 måneder efter virker 3 ud af 4 e-cigaretter ikke mere, og lakrids rygevæsken har dannet tykke klumper øverst i flasken.

Kan ikke anbefales!

Mogens, Riskkov

Kanon handel, super søde og venlige medarbejder jeg talte med omkring hvad jeg skulle vælge. et stort plus at til denne webshop herfra :-)

Knus til sundcigaret.dk

Super produkt.

Masser af røg, og har købt juice med jordbær og hylde smag, og de smager helt efter forventning.
Hurtig levering, men defekt i en oplader, og meget træg reaktion fra firmaet, da jeg reklamerede.
Det tog lige en uge, at få en reaktion, men efter behagelig samtale, og fin behandling af sælger, ændrer jeg en stjerne til tre - fire stjerner. Rigtig godt produkt, som jeg gerne vil anbefale.

Ingen problemer

Bestilte og fik leveret produkt uden problemer.

God service.

Desværre var den ene af de atomizere jeg fik tilsendt gået i stykker under transporten. Jeg skrev en mail til dem med et billede af varen. Jeg modtog ikke noget svar og ville egentlig have brokket mig, men så modtog jeg to nye atomizere med posten. Dejlig overraskelse og hermed en tilfreds kunde.

Dårlig smag

Jeg blev skuffet over den smag og der kommer næsten intet damp ud - ved jo ikke hvorfor. Så vil jeg hellere have rygevæske med nikotin. Jeg kan ikke anbefale det - desværre. Der er næsten ikke nogen smag og den smag der er, bryder jeg mig ikke om.
Jeg vil ikke have at der er nogen der ringer til mig og prøver at sælge noget blot fordi jeg nu har svaret på de to spørgsmål her.

SundCigaret virker ikke....

Ingen af de to femsendte cigarettes batteri kan oplades, så det var pengene lige ud af vinduet.
sundcigaret.dk

Reply from sundcigaret.dk

Hej Lene

Tak for din anmeldelse - vi skal beklage mange gange at dine batterrier ikke virker. Da vi er overbevist om at vores varer er nogle af de bedste der findes på markedet, giver vi 99% af alle vores kunder nye uden de skal dokumenterer at deres varer er defekte. Så hvis du kunne sende mig en mail på info@sundcigaret.dk, så skal jeg sørge for at du får tilsendt nogle nye batterier. Vi sælger rigtig mange batterier og der vil desværre altid være nogle få som er defekte når de kommer frem - det skal vi selvfølgelig beklage. God dag

Med Venlig Hilsen
Henrik
Sundcigaret.dk

god service

jeg synes jeg har fået en god sevice og en hurtig levering.
jeg fik min levering allerede dagen efter

Super firma

Bedre kan det ikke blive

Hurtig levering.

Har nu handlet hos sundcigaret 2 gange og hvergang har det været problemfrit.
Ikke sidste gang jeg handler her.

problemfri handel

Ingen problemer!!
Jeg bestilte, fik produktet hurtigt.
Alt i alt rigtig fint.

jeg syntes sundcigaret er rigtig godt...

Nu er det første gang jeg var inde på suncigaret men en rigtig god side lige til at finde ud af..

Simpelt, enkelt ,billigt

Jeg vil anbefale dig denne "cigaret" hvis du vil stoppe... Grunden til at jeg købte den er fordi at jeg skal ind og opereres og så må jeg ikke ryge 8 uger før det vil sige ingen nikotin men men men så købte jeg denne cigaret hvor jeg valgte lakrids og æble smag uden nikotin smart og den funker bare

Kanon service samt vejledning

Kan kun give 5 stjerner, ud fra den oplevelse jeg har haft med firmaet. Kun oplevet ekstrem god service og fleksibilitet. Havde et defekt batteri (med deraf ødelagt oplader)som blot blev udskiftet . Piserne er også i den lavere ende, hvilket blot gør oplevelsen endnu bedre....

Kanon service og rare mennesker. SUPER DUPER!

Og nej de kender mig ikke, jeg har bare haft en FED oplevelse med deres service og den strakte sig MEGET langt. Smadder glad og tilfreds damper på EGO-T LCD.
Dampende hilsner
Karsten THE DAMPER

100% Tilfreds + Hurtig lev.

100% Tilfreds + Hurtig lev. som angivet.

Top service

Hurtig levering og super kvalitet.

Helt erstatte den skønne smag af den ægte vare kan den dog ikke!

Står over for en 24 timers togrejse - og det bliver den virkelige prøve.
Indtil videre dog en god mættende fornemmelse.
Men følelsen af de gode Cecil kan den nu ikke erstatte.

Fantastisk service, billig og lige til.

De har bogen af de mest konkurrence dygtige priser på nettet samtidig med at de har den vildeste service Jeg nogensinde har oplevet. Det er helt sikkert her jeg handler fremover

Vil du vælge mellem pest eller kolera?

Sådan følte jeg det, på den ene side skal regeringen ikke bestemme hvor sund jeg skal være, og det er ved sødgrød min egen sag, hvorvidt jeg vil ryge eller ej.
Så kom oplysningen om ca. 4000 tilsætningsstoffer, der alle var med til at fastholde mig i rygningens varme arme, hallo.... fabrikanter og laboranter skal, ved den levende sjæl heller ikke bestemme. Tja, så holdt jeg op med at ryge, faktisk i over et år, men ved gud hvor var det surt, jeg savnede min smøg, pludselig begyndte mine venner, med de elektroniske, så jeg fik selvfølgelig lov til, at "smage", så nu har jeg anskaffet mine egne "smøger" og kan hygge mig igen.
Lige bortset fra, at adskillige lyseslukkerre vil fortælle mig, at jeg får vand i lungerne. Mit svar er, at vise mine tal frem fra den sidste pustetest for kol, som viser en hel klar fremgang.
Tja, nu må vi jo så bare håbe, alle de kære "vogtere" over andres sundhed, lader mig være i fred.

sundcigaret.dk Details

Visit SundCigaret.dk