Sundleg.dk reviews

Sundleg.dk reviews

8.5

God service og hurtig levering!

Jeg var meget tilfreds med min handel på Sundleg.dk. Købte et flot legetæppe, til en god pris og god kvalitet. Vil bestemt handle hos Sundleg.dk igen.

Hurtig og tilfredstillende service

Bestilte tre ting på Sundleg.dk og fik leveret det 2 dage efter i døgnposten. Alt var som det skulle være, så jeg har ikke haft behov for yderligere kontakt med kundeservice etc. Kan klart anbefale sundleg.dk til hurtig og nem bestilling af ting til de små.

Jeg bestilte bare den vare, jeg skulle bruge - fik bekræftelse pr.omgående, og varen bestilt mandag aften kunne hentes torsdag formiddag. Det er fedt, at man selv kan bestemme afhentningsstedet, så man ikke behøver at være hjemme og sidde og vente på pakken.
Perfekt handel og hurtig levering

Hurtig fin levering

Det var en fødselsdagsgave, den blev leveret med det samme.
Kvalitet og udseende 100% ok , svarede helt til mine forventninger

Super hurtig og nemt pakke levering

Jeg bestilte en puky løbecykel til min to årig dreng. Jeg valgte at hente min pakke i den lokale pakkeshop og fik en rigtig hurtig og billig levering. Websiden var meget nemt at overskue med flotte billeder og beskrivelser af varerne, det hele var så let som ingenting. absolut ikke den sidste gang jeg bestiller ngt fra sundleg.dk

Super hjælpsomme - god service

Der var en lille fejl på en af delene jeg købte. Jeg fik straks byttet til en ny - direkte fra fabrikanten.
Det er ikke sidste gang, jeg har brugt Sundleg.dk

Alt som det skulle være.

Lækker overskuelig side og hurtig levering

Har absolut intet at bemærke ved mit køb på sundleg. Siden er nem og overskuelig og fik varerne dagen efter jeg bestilte. God side!

Perfekt - god overskuelig hjemmeside, nem betaling, hurtig levering og deeejligt legetøj.

Mor er glad, knægten er glad og jeg vil til enhver tid anbefale denne side - især hvis man er til hurtige og lette løsninger uden at gå på kompromis med kvaliteten:-) Også var priserne også til at have med gøre :-)

Legende let

De har stort udvalg og en hjemmeside som gør det nemt at finde det man skal bruge. Alletiders og så er det ikke br 👍👍

God betjening

God og hurtig betjening med fin informationsniveau.

Fantatisk betjening

Jeg ville gerne bestille et gavekort, det var lige på det tidspunkt ved at blive oprettet da man ikke havde det i forvejen.
Jeg blev hele tiden holdt orienteret om hvornår det var klar, og hvad jeg skulle foretage mig for at bestille.
Det har hele tiden været en fornøjelse at have kontakt med det venlige personale, der besvarede mine spørgsmål
på mail eller telefon. Jeg vender helt klart tilbage.

Super service. Ingen dikkedarer.

Selvom jeg måske ikke var ude i helt god tid - med bestilling af fastelavnsudklædning til min lille pige - var det intet problem for sundleg.dk
Har nu en meget glad lille pige - som kan nå at blive tiger til fastelavn ! takker.

god produkt, god pris, hurtig levering

god produkt, god pris, hurtig levering

Helt som det skal være

God (automatisk) kommunikation samt hurtig levering af den bestilte vare.

Handler her gerne igen.

overskuelig og god kvalitet

Fik varerne med posten to dage efter bestillingen.... Super effektivt :)

Helt problemfrit

Hurtig levering, fornuftige priser

En lille detalje

Super fin hjemmeside, med mange lækre ting...

Men synes det er lidt træls at der står at hvis man bestiller inden kl. 12.00 sender de samme dag. Jeg bestilte kl. 11.55 og de sendte først dagen efter ;( Heldigvis nåede jeg at få den, inden turen gik til Sjælland...

Men ellers ganske tilfreds ;)

Topklasse

Super service, helt i top.
Nem bestilling, brugervenlig hjemmeside, vare kvalitet helt perfekt.

www.sundleg.dk Details

Visit Sundleg.dk