www.sunglasses-shop.se reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Snabbt, enkelt och riktigt superbra!

En suverän sida med enkel navigation på det man sökte. Superbra priser och supersnabb leverans.
Är så nöjd med mina Michael Kors solglasögon!
Review by confirmed purchaser

Strålande (eller kanske inte om man skriver om solglasögon)!

Lätt att välja modell, lätt att beställa, lätt att betala och min Oakley kom snabbare än jag anade! Rekommenderas varmt!

Pefekt

Super trevliga människor både i tele och chatt plus att det var billigare än att köpa direkt från Oakley. Rekommenderas starkt

över förväntan!

Tack för bra service, trevligt bemötande och snabb leverans trotts att varan var slut.
Review by confirmed purchaser

Toppen så nöjd, förlorade mina glasögon trodde jag aldrig skulle få se i lika dana Ray Bang igen, men här kunde jag få köpa din igen :)

Otroligt sortiment, snabba och säkra leveranser, och till bra priser.
Toppen nöjd, rekommenderas!!!

Snabb & säker leverans

Tyckte det var en snabb leverans efter att jag hade beställt och det var smidigt att betala via faktura. Rekommenderas starkt, glasögonen var precis som på bilderna jag sett på hemsidan. Toppen!

Bra köp!

Första gången jag beställer från Sunglasses-shop.se.. billigare än andra webb butiker!! :)

Billigt

Halva priset mot Synsam på mitt köp. + skönt med hemleverans.
Kanoners!
Review by confirmed purchaser

Glidiga glajjor och snabb leverans

Jag är mycket nöjd med sunglases-shop. Glasögonen är perfekta och det gick snabbt och enkelt att få hem dem. Det enda negativa var att posten, UPS, strulade till det med att de inte hade portkod till min trapp vilket fördröjde leveransen någon dag. Trots det gick det mycket snabbt.
Review by confirmed purchaser

Snabbt, enkelt och verkligen prisvärt.

Tjänade över 500 kr på ett par Ray-Ban som kom på ett par dagar.

Första beställningen

Absolut inga problem med varken beställning eller leverans. Fick mina solglasögon inom ett par dagar efter beställningen.
Allt snyggt paketerat och inga skador.
Det bästa med sunglasses-shop är deras stora utbud av glasögon.
Ska jag köpa fler solbrillor i framtiden blir det garanterat sunglasses-shop.se

This review has been reported to customer service by the company for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Jättebra service!

Jag tycker att det har fungerat bättre än man har förväntat sig att det ska göra. Är väldigt nöjd!

Snabbt och billigt

Mycket bra, paketet kom i brevlådan efter några dagar.

Bra köp!

Toppen fint bemötande från personal och lågt pris.
Jag är mycket nöjd med mina snygga Prada solglasögon.

Super bra service

Jag beställde ett par Persol till min sambo i present, de vi beställde passade tyvärr inte. Jag ringde kundtjänst och fick direkt tips om vilka solglasögon som skulle passa just min sambos ansiktsform. Super trevlig tjej och jag kommer i fortsättningen beställa och ta hjälp av Sunglassesshop.

Magiska glasögon

Gick snabbt och smidigt
Review by confirmed purchaser

Nu kan jag skina ikapp med solen

Super service, snabb leverans och suveräna priser.

Snabb och bra levereans!

Fick som lovat min leverans runt 1veckas tid och jag är jätte nöjd. Speciellt när utkörningen via UPS kommer direkt till dörren hade jag inga som helst problem eller svårigheter. Tusen tack!
Review by confirmed purchaser

Mkt snabb leverans, smidigt att få betala efter man fått hem beställningen.

Jag är jättenöjd med allt och kommer att beställa här igen!

Om Sunglasses Shop Sverige

Grattis till Robert Mulholland - Vår trustpilotvinnare i februari!

Varje månad väljs en lycklig vinnare ut på måfå från alla våra omdömen. Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är att lämna ett omdöme om oss här på Trustpilot. Ett stort tack till alla som lämnat recensioner! Ni hjälper oss att förbättra vår service och vi uppskattar all feedback vi får.

Solglasögonexperter

Vi är experter när det gäller solglasögon och älskar allt som har med dem att göra. Vi vill givetvis dela detta med dig så att du får ut det mesta av dina solglasögon och din shoppingupplevelse. Vi vill ge alla våra kunder en komplett service, inte bara en produkt. Vi har ett hängivet stilteam som ständigt håller koll på trenderna och modet just nu. Vårt bildgalleri med kändisar är perfekt för dig som söker inspiration då det innehåller massa paparazzifavoriter och bilder på vem som senast bar vad.

Råd

Vi ger dig helt opartiska råd om alla viktiga och aktuella solglasögon. Vi hjälper dig gärna med alla frågor du har som handlar om solglasögon och glasögon. Vi kan dessutom reparera dina solglasögon och få dem slipade åt dig så att du får dem med styrka.

Leverans och Returer

Det är fri frakt till Sverige och det är enkelt att skicka tillbaka det du köpt om du ångrar dig – vi förstår att saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig.

Vi Vill Gärna Höra Från Dig

Vill du prata med oss under kontorstid så har vi gott om kunnig personal som gärna tar emot ditt samtal. Vi svarar på all e-post så fort vi kan, men kan du inte prata och ändå vill ha ett snabbt svar så är vår onlinechat perfekt för dig. Där kan du chatta direkt med någon i vårt team så att du får all expertis direkt till din dator.

Internationell Personal

Sist men inte minst så har vi ett internationellt team med personal som talar några av de största språken i Europa. Vår webbsida är också översatt till flera språk och det finns alltid någon från teamet redo att hjälpa dig.

Sunglasses Shop

Så varför ska man handla hos oss? Vi har en stor kollektion med de bästa och största märkessolglasögonen och vi erbjuder fri frakt till Sverige. Vi ger dig de senaste nyheterna och åsikterna om det senaste modet och kändisarna. Vi gör shoppandet av solglasögon roligt och enkelt. Det är därför.

Visit www.sunglasses-shop.se

Fashion Accessories

Glasses

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.