Sunset Boulevard reviews

Sunset Boulevard reviews

3.4

Nej tak.

En omgang sub's, Sunset Club og Ham og Cheese til familien og tænkte det kan jo ikke gå helt galt med sub's..
JO det kan det jo så åbenbart godt..Sub'en var desværre blevet til en flad bolle, da jeg sagde ja til groft brød, min egen fejl da jeg jo burde vide at en en grov sub jo er en bolle og jo hedder en sandwich.
Bollen derimod fortjener absolut opmærksomhed, smagen var hen ad daggammelt lidt blødt rugbrød med den specielle semi elastiske struktur man ikke ønsker at spise.
Heldigvis var der lagt 5-6 stykker pålægsskinke i et tykt sammenklæbet lækkert lag i midten. yuuummmiii.
Den 1mm tynde helt smagsløse gul blege ost så uskadelig nok ud.
Og slutteligt kunne den specielle "dressing" desværre ikke tilføre livreddende behandling til dette festorgie i fast food.

ALDRIG mere Sunset Blvd.. Livet er simpelthen ikke langt nok.

Fup og svindel

Hvorfor skal man være efter dem her? Har købt der flere gange, og tjekker normalt altid efter om det jeg har bestilt er der - for i 9 ud af 10 tilfælde, der er det ikke.

Nu fik jeg købt en STOR sandwich (Det vil, efter deres betegnelse, betyde en dobbelt), til godt 70 kroner, og så fordi jeg havde travlt, og valgte at stole på medarbejderne, blev jeg så snydt godt og grundigt. En lille, flad sandwich til 70 kroner. Og hvad får man at vide når man så går tilbage og brokker sig? "Det skal du selv tjekke før du forlader butikken"

Det er hvad jeg kalder fup og svindel. De "glemmer" at give en det man har bestilt, og håber på at man ikke tjekker det. Det er sådan det føles når man har med de her fjolser at gøre.

Føj dye

Sidder på Roskilde sunset og spiser med min ven.
På gulvet er der små dyr myre og sådan noget klamt aldrig spis her

sunset boulevard københavn hovedbanegården

Nej at I kan være det bekendt. Har været derinde flere gange over år men har så af flere grunde ikke været der de sidste 4 ca. men inden for de sidste 14 dage 2 gange. Og det er så også sidste gang der. Dårlig betjening. vigtigere at snakke med kollegaen. Fejl i ekspeditionen. og salmon supreme smagte forfærdeligt, som om gammel olaks skulle gemmes i andre smagsstoffer. Og så var der møgbeskidt kl. 1930 om aftenen. Når der ikke var noget at lave var det da vigtigere at tale med kollegaen i stedet for lidt rengøring.
kommer på andre sunset især Kolding og Korsør aldrig noget at udsætte.

kæmpe forskel

sunset er ikke sunset.
Meget forskel på de forskellige restaurenter det er mærkeligt

FULDSTÆNDIG LIGEGLAD

Min kæreste og jeg køber nogle gange sunset, fordi det er et sundere alternativ, men der går længe i mellem! 9 ud af 10 gange er der fejl i vores bestilling. Vi siger stille og roligt hvad der ikke skal i, og hvis der skal noget ekstra i. Alligevel er der salat i den som der ikke skal være salat i, og der mangler ost i den der skulle være ost i. Hvor svært kan det være at kigge på den skærm, hvor der står hvad vi har bestilt!? På bonen står der det vi har bestilt, så hvorfor kan vi ikke få det?! Og det er ikke engang fordi der er travlt i butikken!

PS. Vi plejer at købe i Esbjerg storcenter

Inkompetent og uprofessionelt

I december 2013 købte vi mad med hjem fra Sunset i Rosengårdscentret. Trods tydelig bestilling og tilsyneladende forståelse fra medarbejderen, fik vi kun halvdelen af maden med hjem, men havde betalt for hele ordren.

Efter en mail til hovedkontoret, modtog vi et gavekort på 100,- som kompensation. Fin service. MEN!

... Gavekort kunne åbenbart kun indløses hvis man købte for præcis 100,- eller et beløb derunder. Den 13.3.2014 ville vi købe et par sandwich i Kongensgade, Odense, og her benytte gavekortet fra hovedkontoret. Beløbet blev 138,-. Med gavekortet på 100,- og kontanter for resten, burde det jo være en nem sag. Men ak, dette kunne personalet ikke håndtere. De forslog at vi kunne betale sandwichene hver for sig. Det ville betyde et restbeløb på gavekortet på 28,-... Og som jo så åbenbart ikke ville kunne bruges som delbetaling ved næste køb?? Kan man overhovedet få noget til 28,- på Sunset?

Det virker lidt underligt, at stå der med et gavekort der skulle være kompensation for forrige besøg, og nu få at vide at man ikke kan benytte det, eller i 'bedste' fald kun ville kunne bruge det delvis.

Det er en ommer Sunset! Det er simpelthen til grin, inkompetent og amatøragtigt. Uanset om det virkelig er sådan, eller om det bare er personalet der ikke er blevet oplært godt nok. God service havde været, at slå det hele ud på kontant, og så bare rede trådene ud efter lukketid.

Episoden var simpelthen så til grin, at vi forlod butikken uden hverken mad eller gavekort. Livet er simpelthen for kort til Sunset!

Tror i man er dum eller sådan noget :S

Har for anden gang ville købe en menu, hvor i ikke ku lave pomfritter. I vil heller ikke give rabat, hvis man så vælger bare cola og burger :S nu hvor I ikkr kan lavr pomfritterne.
Spurgte om en pulledporkmenu til 74kr og spurgte om rabat og betalte så 60kr nu hvor der ingen pommes kunne laves..så spørg jeg hvad størrelse drikkelse der var til ? Øøh det skal du betale for ?????! Af hvad skal jeg ???!! Blev målløs og tog min pulledporkburger da den kom og gik.Hold nu op en skod service og nøj en lille skod burger til 60kr. cirka 30% større end jeres snackwish til 15kr og stortset intet kød i.

Hav da en rabat klar, når ikke engang kan lave de skide pomfritter som er en del af jeres menu'er !!!!

Smager godt, men ondt i maven.

Jeg besøgte resturanten fredag aften (KBH hovedbane) med min far. Min far er gluten allergiker så ham måtte vælge den ENESTE ret uden noget form for gluten i. Jeg ved der ikke er mange med gluten allergi, men der er efterhånden flere og flere der følger dieter der ikke indeholder nogen form for hvede.
Jeg valgte en burger, fordi jeg havde fået den før og var glad for den. Men senere på aftenen fik jeg ondt maven og jeg blev syg for natten. Der må have været noget galt med den burger jeg fik med ordenr 34 den 28-02-2014.

Dårligt

Fik ikke hvad vi bestilte og måtte vente på at få lavet noget nyt. Maden bliver også mindre og mindre.

Første og sidste gang..

Havde set deres reklame for pulled pork burger...Kæft en kedelig omgang, nærmest uden kød overhovedet.....Næste gang går jeg heller overfor til Mc,Donald (Hovedbanen) og tager en af deres lige så elendige cheeseburger.....Men der får jeg da i det mindste noget for pengene......

Første og sidste gang

Har besøgt Sunset Blvd. i Rødovre Centrum. Vi fik sandwicher med MEGET SPRØDT brød, som var tørt og koldt, der mest mindede om brød fra i går. Brødet var så hårdt, at man ikke kunne bide det over. Der var næsten ikke dressing og alle grøntsager så livstrætte ud.
Vi forventede at spise fra knasende sprødt til saftigt, blødt, men det var 100% omvendt. Maden bliver smidt ud. Det er bare spild af penge og tid.

Vil aldrig mere at spise hos Sunset Boulevard igen

Reply from Sunset Boulevard

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse på Sunset Boulevard i Rødovre Centrum. Hvis du oplever at maden ikke er i orden, vil vi altid gerne høre om det på http://www.sunset-boulevard.dk/om-os/kontakt/ under ris/ros, så vi kan følge op på det.

RINGE MEDARBEJDER!!!!

Jeg har for 3. gang nu fået bestilt en menu med forkert indhold i menuen (sunset City 2 Taastrup) det er sgu for latterligt at man venter 15min på en menu for derefter at vende tilbage til dem fordi man ikke får hvad man bestiller!!!
Det sgu nogen inkompetente ansatte de har, har engang været der nede hvor en ansat havde tabt sin navlepiercing som de gik rundt og ledte efter, ISTEDET FOR AT LAVE MIN MENU!! Det sgu for utroligt at man hvergang ska til at bestille så fatter de ansatte ikke en skid......

Reply from Sunset Boulevard

Jeg er ked af at høre, at du har haft nogle dårlige oplevelser på Sunset Boulevard. Hvis du oplever at maden ikke er i orden, vil vi altid gerne hør om det på http://www.sunset-boulevard.dk/om-os/kontakt/ under ris/ros, så vi kan følge op på det.

Ringe kvalitet

Har besøgt Sunset Blvd. i Rødovre Centrum. De første sandwich vi fik, gik direkte retur. Brødet var så hårdt, at man ikke kunne bide det over. De næste sandwich vi fik, var i tørt og koldt brød, der mest mindede om pølsebrød. Laksen i min sandwich skulle man kigge nøje efter, for at kunne se. Vi droppede at returnere dem, da standarden var åbenlys. Det er ikke der vi kommer mere.

Kopi af klage til Sunset

Føler mig snydt! var taget til Sunset med kæresten da vi hurtigt skulle have noget at spise på vej hjem, som regel plejer vi at tage Macdonalds som ligger lige ved siden af, men blev draget af burger med Pulled Pork.
Ventetiden var uden lige, tror vi stod i 20min. der var kun 1 ved kassen
da vi endelig kom igennem og fik vores mad blev jeg sindsygt skuffet over min bestilling.
En ting er at man får det til at se dejligt og lækkert ud på reklamen, og så det ikke er heelt det samme man får, noget andet er at give væsentligt mindre!!

der var så lidt i min Pulled pork burger at jeg troede det var løgn, det var bare et tyndt lag kød på den ene halvdel og lidt salat, resten var bare brød, min pepsi smagte af vand med brus, aldrig har jeg oplevet så tynd sodavand, den var UDEN TVIVL blandet op, selv Ikeas sodavand smagte af mere.

jeg vil uden tvivl mene dette er noget jeg kan reklamere over, jeg har gemt kvit. og taget billede af burger som dok. jeg forventer svar fra jer

jeg gik derfra sulten igen, det kan da ikke være rigtigt!

Edit : Ang. nedenstående kommentar: det har jeg allerede gjordt, dette er en kopi af den klage jeg indsendte som der står i titlen. jeg har dog stadig ikke fået noget svar

Svar til Jonas :

Jeg ved udmærket godt hvordan det fungere med deres sodavand, men de har også nogle blandings forhold de skal overholde for at det bliver det produkt du køber, og det var tilsyneladende overtrådt/misvedligeholdt, jeg vil da selvfølgelig forvente når jeg handler et sted at jeg får den vare jeg ser skiltet og betaler for, det er ikke mit job at holde øje med deres udstyr. Nej jeg åbnede ikke munden i butikken da jeg skulle stå 20min MINDST i kø for at få fat på en, desuden var de ikke særlig gamle ( og det er selvfølgelig min egen fordom ) men så forventer jeg heller ikke de kan hjælpe mig, det ved alle vel der har skulle reklamere over en vare i en hvilken som helst kæde og får fat i "18-årige Mads" som ingen forstand har på købelov og du må ALLIGEVEL gå forgæves, og skrive til dem hjemmefra. Fast food er hurtig ind og hurtig ud, skulle jeg til at klage og vente igen så havde vi allerede brugt så meget tid at vi ikke ville kunne nå transporten videre....

Hej Philip
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse på Sunset Boulevard.
For at følge op på din henvendelse vil vi gerne have nogle flere informationer. Du må derfor meget gerne gå ind på http://www.sunset-boulevard.dk/om-os/kontakt/ under ris/ros og udfylde formularen.

Langsom betjening i Risskov

Det tog et kvarter at komme til at bestille og yderligere tyve minutter at få udleveret maden. Det er der ikke meget "fast food" over og det virker som om restauranten er svært underbemandet!
Der var ingen kulsyre i sodavanden og den bacon som jeg betalte eksta for var glemt i den ene burger. Burgere og fritter smagte dog fint og råvarerne gør at jeg alligevel giver to stjerner.

Finde oplevelser

Har ikke haft en dårlig oplevelse på Sunset. Der er kun småting de kan gøre bedre.
Fx. Brug af handsker og smilende medarbejdere istedet for unge bumsede piger med alt for mange tømmermænd.

Husk handsker!

Fik et par gode sandwichs hos jeres på Odense Banegård i Torsdags men det er sku lidt små klamt at jeres ekspedient åbenlyst står og roder med maden uden handsker på! ellers fin og god service! (:

Junkfood er junk

Jeg fik det junkfood jeg betalte for.

Min idag, fredag D. 4 oktober kl 17:20. Fik jeg en rigtig positiv og rar oplevelse af to piger og en yngre (lav) dreng på arbejde.
Trods madtravlheden havde de overblik og fik et smil frem hos folk når de gik lidt skævt.

Godt arbejde til de tre! Og god service.

Maden er jo fastfood. Men det meget bedre end mcd.

Sunset Boulevard Details

Visit Sunset Boulevard