Sun Tours reviews

Sun Tours reviews

7.2

kommer altid igen Sun Tours

Har rejst med sun tours mange gange og vil også gøre det fremover, altid til at stole på både med kvalitet og pris basta

Hej Claus.

Mange tak for de pæne ord - vi håber, at kunne friste med flere dejlige ferier i fremtiden.

Igen en super ferie med Sun Tours

Det er 3. gang jeg rejser med Sun Tours, og igen en perfekt rejse. Allerede i lufthavnen blev vi taget godt imod. Det var to friske guider som stod for en behagelig transfer, med information og gode historier.
De gæster der tog med på turer kom hjem med gode oplevelser. Da vi skulle hjem var der igen styr på tingene. Alt i alt en dejlig ferie oplevelse

Hej Tina.

Det glæder os rigtig meget, at du atter har fået fuldt udbytte af en rejse med Sun Tours. Vi overbringer rosen til vores guider og håber, at vi også må byde jer velkommen for fjerde gang på en af vore mange destinationer.

Sun Tours A/S

2. rejse med Sun Tours og det bliver bestemt ikke sidste gang.

Hej Fie.

Dejligt, at du har nydt ferien og vi håber selvfølgelig også at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Sun Tours A/S

God service og fantastisk guide!

Alt i alt en rigtig dejlig ferie med god service! Sammenhængende forløb hele vejen i gennem. Guiden i Puerto Rico var helt fantastisk!
Vi havde dog 14 timers ventetid i lufthavnen pga. at flyet var gået i stykker.. Gæster fra et andet selskab blev efter 8 timer kørt på hotel, mens vi måtte blive i lufthavnen. Guiden blev dog hos os hele aftenen.

Hej Regitze.

Tak for de pæne ord, ikke mindst om vores guide på Gran Canaria. Vi beklager endnu engang forsinkelsen på hjemrejsen, men er glade for, at du ikke har ladt den ærgerlige situation ødelægge for meget af helhedsindtrykket - forhåbentlig gør vi os fortjent til 5 stjerner næste gang:-)

Perfekt! ALT perfekt!

Kan kun anbefales! 3. År i træk uden problemer! Er var bare skønt! En dejlig tur! Tak suntours vi ses igen Til næste år!

Hej Nicky.

Mange tak for din flotte anmeldelse - vi glæder os til at byde dig velkommen igen næste år!

Ingen problemer

Bestilte med 24 timers varsel en pakkerejse til Hotel Arimar Puerto Rico.

Efter 10 minutter var der beskæftigelse i min mail, med oplysninger. Selve dokumentet var lidt fnidret, med en ulogisk opsætning (for mig), men ingen katastrofe.

Vi fløj med Primera air, og havde ikke mulighed for at bestille mad på flyvningen med så kort varsel. Vi klarede den dog med morgenmad i lufthavnen, og prisen var nogenlunde det samme som hvis vi havde købt mad ombord.
Sæde pladsen var fornuftig, for en charterflyver. Vil man have bedre plads, må man betale mere.
På vejen hjem spiste vi morgenmad/frokost på Burger king i lufthavnen

Ved ankomst på Gran Canaria blev vi mødt at Sun tours guider. De virkede kompetente, og tilbød os endda et andet hotel, end det vi havde bestilt, men vi ville gerne til PR så kørte til Arimar.

Vi havde valgt lejebil, så det gik hurtig til hotellet, og for 3 personer, er det ikke meget dyrere at leje bil i en uge, end at tage bussen fra lufthavnen.

Selve Arimar, havde vi læst hurtig på, og vidste at det ville være et ældre charterhotel, og at der var ca 200 trin ned til midtbyen.
Den 2v lejlighed vi endte i, var lidt lille, og vi endte nede, så vores udsige var tagryggen på blokken foran. Men rejste vi os op, kunne ve se havnen.

Vi havde en god uge, og den rejse vi havde købt, levede fint op til den pris vi havde givet.

Det var første gang jeg brugte Suntours som agent, og jeg vil ikke have nogle problemer med at bestille hos dem igen.

Hej Henrik.

Tusind tak for din udførlige anmeldelse! Din oplevelse, både i forbindelse med bestilling og selve rejsens forløb, vil helt sikkert være nyttig for vore øvrige kunder.

Det glæder os meget, at I gennemgående havde en dejlig ferie og håber derfor også, at I vil rejse med os igen på et senere tidspunkt.

God service!

Har lige rejst med SunTours 11-18 Januar, trods alle de brokke hoveder som skriver her på Trustpilot er jeg tilfreds. - Har rejst med SunTours 9 gange nu og har lige bestilt rejse tl April og Septemver og der har aldrig været noget.. Men jeg tjekker også op på mit rejse mål inden afrejsen.. Hvad forventer man når SunTours er billigere end nogle af de andre engang i mellem... Guiderne på rejsen var super flinke!

Dog valgte jeg et hotel som ikke lige det jeg ville have, men nu tog jeg også bare et hotel på listen da jeg aldrig havde været på Gran Canaria før så kunne ikke vide bedre.. men god service

Hej Kim.

Mange tak for de pæne ord - vi er rigtig glade og taknemmelige for alle vore stamkunder, som fortsat vælger os år efter år.

Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen på et af vore mange rejsemål.

Lang næse

Vi havde bestilt og betalt en rejse til tyrkiet i vinterferien.Vi skulle bo i en 2 værelses lejlighed på 64 m3 med køkken, vaskemaskine osv. Nu ringer sunturs så og siger at vi ikke kan få sådan en lejlighed alligevel, men tilbyder og et værelse med opredning uden div. udstyr til samme pris! Nej siger vi men i kan tilbyde os den lejlighed der er størere som i råder over, da det er jeres fejl, men nej vi kunne få vores penge retur og en lang næse eller betale forskellen. Vi har så valgt den lange næse og må finde os et nyt rejseselskab.
PS. det var ellers 3 år i træk vi skulle på vinterferie på Gold City med Sun Tours

Kære Charlotte Nielsen.

Som min kollega også fik nævnt flere gange i telefonsamtalen med din mand i går er vi naturligvis meget kede af ikke at kunne tilbyde jer den bestilte toværelses lejlighed. Årsagen er som bekendt, at lejlighedsdelen af Goldcity alligevel ikke er åben for vores gæster allerede i uge 7, hvilket er meget beklageligt. Vi har dog kontaktet jer så snart vi fik beskeden fra vores agent og der forløb trods alt kun tre dage fra bestilling af rejsen til opkaldet fra min kollega. Uheldigvis havde I nået at betale inden forfaldsdato, men jeg regner med at pengene er gået ind på jeres konto i morgen eller senest mandag.

Det er korrekt, at I fik tilbudt en anden indkvartering, som desværre hverken har installeret vaskemaskine eller køkkenfaciliteter. Sidstnævnte er dog sjældent et must, når man som I vælger All Inclusive. Den tilbudte deluxesuite er rigtigt nok lidt mindre end lejligheden, ca. 50 kontra 65 kvadratmeter, men er til gengæld beliggende i hovedbygningen med nem adgang til restauranter samt øvrige faciliteter og indeholder til forskel fra lejligheden bl.a. jacuzzi.

Såfremt I havde accepteret tilbuddet om deluxesuiten ville det resultere i en lidt højere pris, som vi naturligvis ikke ville pålægge jer at betale. Derimod ville indkvartering i familiesuiten, som både er større, dyrere og mere luksuriøs end lejligheden, påføre os uforholdsmæssigt store omkostninger, såfremt ombytningen skulle ske uden merbetaling.

Således mener vi bestemt at have gjort, hvad vi kunne for at hjælpe jer under hensyn til både jeres og vores økonomi, men er selvfølgelig ærgerlige over, at vi ikke kunne nå til enighed om en alternativ løsning.

Jeg håber, at I finder et andet godt tilbud på en rejse, så I alligevel kan nyde den planlagte vinterferie –

Sun Tours A/S

Suntours : Kunderne lyver, og Guiderne har altid ret?! Hold jer væk fra dem!

Efter en ødelagt ferie i Tyrkiet i september 2013, Hotel Mesut som bestod af dårlig service, ingen hygiejne, ingen All. Inc (drikke varen var sjovt nok udsolgt hver dag i 3-4 timer)og en masse andre ting som er Uacceptabelt for en 4 Stjernet hotel (det kan MAX være 2 stjerner) bordene og stolene rundt omkring på hotellet var møgbeskidte. Værelserne er MINI. Og så skal man selv rende rundt og skaffe sig bestik og tallerkner i restauranten. Kaffe maskinenerne blev først tændt kl 10.30, så ingen kaffe eller te før det?! Vi stod jo op kl.7 og vil have vores morgen kaffe, men nææææ nej ! Så jeg og 4 andre par valgte at klage over hotellet. Vi sendte en klage hver, men efter 8 uger svare Suntours tilbage med at de har undersøgt sagen ved at spørge deres Guider, og DESVÆRRE så kunne guiderne ikke genkende noget til det vi havde klaget over! - JA, så vi lyver sikkert, for guiderne som opholder sig dagligt i 30 min. på hotellet ved bedre end os som boede der i 7-14 dage!?
..Hmmm Suntours i er for latterlige!

Vi sendte endda Sun tours Billeder af Hotellet, men eftersom vi KUN havde sendt dem billeder af 4-5 borde/stole og andre ting som var Møgbeskidt så var det sikker bare en enkel tilfælde og resten af hotellet så sikkert helt vildt godt ud!???

HOLD JER VÆK FRA SUNTOURS!
Lige meget hvor meget deres priser frister! Det er virkelig ikke det værd!

Kære Anja.

Dit navn figurerer ikke blandt de klager, vi har modtaget over Mesut, hvorfor jeg ikke har mulighed for at besvare dit indlæg.

Jeg er dog overbevist om, at jeres ophold både har indeholdt hygiejne og All Inclusive.

Aldrig mere Suntours.

Hej, Efter en lidt skidt ferie på Gold City med 5 stjerner( man kan godt trække 2 fra ) sendte vi en klage. Suntours gider dårligt at svare. Efter lang tid fik vi tildelt en kompensation, men da vi ikke var tilfredse blev vi truet med at de ville trække den tilbage igen.
Hold jer langt væk fra Suntours,
John

Kære John Andersen.

Selv om det strider mod vores politik at diskutere reklamationer i offentligt forum, må jeg gøre en undtagelse her:

Som det fremgår af min mail af 30. oktober til dig, ligger der både juridiske og pragmatiske aspekter bag beslutningen om eventuelt at tilbyde jer en kompensation. Da jeres sag ligger i en gråzone, valgte jeg at lade tvivlen komme jer til gode og har på intet tidspunkt ”truet” jer med at trække tilbuddet tilbage, hvilket også bør stå dig klart, hvis du lige læser min mail en gang til. Der kan næppe være tvivl om, at I både har fået opfyldt ønsket om kompensation og en professionel gennemgang af tankerne bag afgørelsen.

Sun Tours A/S

Alt var perfekt ... altså bortset fra hotellet

Vi var i Hannan-Susse i Tunesien mellem 7-14 oktober.
De lokale guider Kirsten og sønnem Mohammed er virkelig en guldkorn for Sun-tours. Det er helt utroligt den forskel lokalt boende guider betyder, i forhold til dem der har boet der få måneder.

Orient Palace Hotellet burde Sun-Tours dog øjeblikkelig fjerne fra programmet.

En ting er at hotellet trods påtale fra Kirsten ikke formåede at levere den daglige flaske vand (som er en del af opholdet) - det værste er hygiejnen i køkkenet.

Når selv tjenernes supervisorer går rundt og kigger på tallerkener, og sorterer det umiddelbart beskidte fra fortæller jo at hotellet godt ved den er gal.
På trods af dette skulle vi konstant se efter om der var pletter/rande på tallerkener, kopper, glas og service - og det er jo kun det snavs/madrester man umiddelbart kan se.

Generelt var spisesal nusset og maden lagt under standard og kvalitet af hvad man burde forvente. Faktisk var maden på hele den 2 dages Shara tur i lang bedre kvalitet en hotellets mad.

Jeg ville have forventet at Sun-Tours havde været obs. på hotellets standard. Ikke mindst når Sun-Tours vist er det eneste danske selskab der benytter hotellet.

Bortset fra det kunne vi have ønsket at Animation Team flyttede nærmere stranden, når der skulle pustes op til fest, så det kunne høres over hele hotellet.
Lidt træls man er nødt til at gå i byen for at kunne høre Cikaderne.

Vi har haft en super ferie og tager gerne til Tunesien igen.
Men det bliver aldrig Orient Palace hotel igen, og jeg er ikke helt sikker på om det bliver Sun-Tour igen - det skulle da så være pga. Kirsten & Mohamed.

Super ferie med SunTours på Menorca

Var på Menorca i juli og boede på Vacances Menorca - 2 voksne og 3 børn, 6, 8 og 10 år.
Rigtig fint og børnevenligt hotel med to pools og dejlig lille vig med krystalklart vand, rengøringen var helt i top. Hotellet lå lige i udkanten af Cituadella som er den anden største by på øen. Den var utrolig hyggelig at besøge om aftenen - meget stemningsfuldt omkring havnen. Øen er meget smuk, og afslappet. Vi havde lejet en bil, og kørte en del rundt på øen og så på mange af de flotte strande og små vige. Kan helt klart anbefale Menorca til familier med børn.
Fin service som altid fra Suntours - vi rejser helt sikkert med jer igen næste gang.

Sun Tours - Rhodos og Sicilien

For 3 år siden var vi på Sicilien med Sun Tours. Sidste år var vi på Rhodos. Det var rigtig dejligt, så igen i år har vi været en smut dernede. Vi har være godt tilfredse med Sun Tours og vil helt sikkert rejse med dem igen.

Elendig onlineservice

Elendigt "såkaldt" tilbud og ligeså elendig online service

Så på Suntours hjemmeside en tilbudsrejse tilAalcudia om 2 dage til 1998. Da jeg er single, går jeg på deres online????? chat for at spørge om prisen er den samme for kun én person, idet jeg tilsyneladende ikke kan booke rejsen kun til én person. Efter mit indledende spørgsmål, som bliver besvaret næsten øjeblikkeligt med "det kommer an på rejsemål og hotel" synker Suntours i jorden. Jeg får efter tre forsøg igen Suntours i tale. De fortæller mig at tilbuddet i mit tilfælde vil være til dobbelt pris !!!!
Jeg spørger om det så ikke er et oxymoron at kalde det for et tilbud. Herefter er der stille i den anden ende af chatten. Efter 15 minutter giver jeg op i min venten.
Må konkludere at Suntours hader singler og tilsyneladende også at chatte med dem.

Kære jsr.

Det er kutyme for rejsebranchen, hvilket efterhånden er alment kendt, at udbudte priser sædvanligvis er pr. person i delt dobbeltværelse, hvis ikke andet er nævnt. Dit indledende spørgsmål på chatten i eftermiddags indikerer da også, at begrebet enetillæg ikke er dig ubekendt. Generel information om enetillæg på singlerejser fremgår af ”Værd at vide”, underpunktet ”Enkeltværelser/singlerejser”, som kan læses her: http://www.suntours.dk/mere-suntours/vaerd-at-vide.aspx

Da vi ikke modtager tilstrækkeligt mange henvendelser på chatten til at afsætte en medarbejder til den ene arbejdsopgave, vil den medarbejder, som er logget på chatten, desuden besvare telefonopkald. Det skaber sjældent problemer, idet ventetiden som oftest kun er få minutter – i dette konkrete tilfælde havde min kollega desværre længerevarende opkald, der ikke kunne koordineres med samtidig chataktivitet. Vi skal naturligvis beklage, hvis du ventede forgæves på din forespørgsel.

Det ønskede hotel i Alcudia-bugten er for tiden på tilbud til en grundpris på 1998 kroner (som tidligere nævnt altså pr. person v/ min. 2 personer). Det er under det halve af normalprisen, hvorfor vi vel godt kan tillade os at fremstille den nedsatte pris som et tilbud. Uanset, om rejsen købes til normal- eller tilbudspris, vil der næsten altid påføres et enkeltværelsestillæg. Forudsat, at enetillægget var det samme, såfremt rejsen var købt til normalpris, ville din besparelse ligge på ca. 2000 kroner ved at købe rejsen på tilbud.

Jeg håber, at du hermed fik svar på både dine spørgsmål og din undren. På baggrund af forklaringen i forrige afsnit må vi altså afvise, at tilbuddet var/er et oxymoron (eller oxymeron, som du skrev i chatten). Slutteligt kan jeg oplyse, at vi på ingen måde "hader singler", men idet indkøbsprisen på hotelværelser som oftest er baseret på minimum to personer pr. indkvartering, må vi - som de fleste rejsebureauer i øvrigt - nødvendigvis opkræve et tillæg, når den kun benyttes af en enkelt person. Det er der intet odiøst i.

Sun Tours A/S

OBS: Ovenstående er oprindeligt oprettet som en kommentar til dit indlæg, der imidlertid nemt kan overses. Jeg har derfor kopieret kommentaren af 18. september så den i stedet fremgår som et direkte svar i stedet.

Super tur

Vi var i Tunesien 2 voksne 1 barn 9-16 september 2013
Vi havde høje forventeninger til turen, efter vi havde set en masse billeder og beskrivelser fra hotellet på Suntours hjemmeside. ALT levede op til vores forventninger
Flot Hotel, søde tjenere, lækker mad, og skønt poolområde og en helt fantastisk strand.
Guiderne Mohammed og Kirsten gjorde turen ekstra god på grund af den måde de mødte os på og deres dejlige væremåde,de var helt nede på jorden ikke friske og oversmarte, men 2 dejlige mennesker som elsker deres arbejde og derfor lige giver os gæster lidt mere end du forventer
Glæder mig til (foråbenlig)endnu en tur.

Livsomvæltende....

Min veninde og jeg er lige kommet hjem efter en uge i Tunesien hvor vi rejste med Suntours. Guiderne, Mohamed og Kirsten, endte med at udgøre 80% af vores ferie. Ferien havde aldrig nået op på samme niveau uden dem som guider. Skal I, eller overvejer I at tage til tunesien, så rejs med Suntours. Grundet Kirsten og Mohameds fantastiske viden om Tunesien, og deres personligheder, blev dette den bedste ferie vi nogensinde har været på. Vi går i gang med det samme med at spare op så vi kan komme afsted igen hurtigst muligt. Maksimum antal stjerner er slet, slet ikke nok. Tusinde tak for alt til de to fantastiske guider, ord kan ikke beskrive hvad i har gjort for os.

Ikke godt nok!

Var i alanya 14 dage, på Otel Sara!
Vi var 4 afsted, mig min kæreste og 2 venner!
Vi havde købt all inclusive, dette var utroligt ensformigt, ikke særlig god
kvalitet mad, vi snakkede med flere af gæsterne på hotellet som havde
været på hotellet før, de fortalte at det var blevet meget forringet, dette
havde Suntour fået af vide flere gange, uden at gøre noget ved det!
Vi prøvede også at snakke med de guider som kommer på hotellet fra suntour,
at der f.eks. manglede toilet papir på de toiletter der var omkring pool og spisesalene, de ville sige det til personalet, men der skete intet i de 14 dage vi var der! Så ikke noget at sige til hvis man blev syg der, de børn og andre der havde været på toilettet kunne jo ikke tørre sig inden de igen skulle i poolen! Med mindre de rendte op på deres egne toiletter!
Værelserne var af ringe standart, f.eks. skulle bruseren havde været afkalket for længe siden og andet burde havde haft en omgang renovering inden man havde ladet folk bo der! Ved godt at det "KUN" er et 3* hotel, men dette burde højest have 2! Vi talte ikke mere med guiden omkring dette, da de stort set kun kom på hotellet for at sælge deres ture, ikke meget hjælp fra dem ellers.
Er ikke sikker på vi skal rejse med dem igen, så skal de godt nok oppe sig.

Dejlig ferie uden problemer!

Var i sommerferien 2013 på telt-ferie med tre veninder til spanien med Sun Tours. Guiderne var meget imødekommende, hjælpende og professionelle, hvis der var bare den mindste ting vi manglede, blev problemet løst.
Kan varmt og trygt anbefale Sun Tours, hvis man leder efter et ferieophold, med kanon service og gode rejsemuligheder!

3 stjernet lejlighedskompleks - burde kun have en.

Vi er tre familier der lige er vendt hjem fra Palm Garden, Mallorca.
Dette lejlighedskompleks har 3 stjerner og derfor forventede vi også noget forholdsvis rimeligt, men fik til gengæld tre total nedslidte lejligheder.
Vi havde bestilt lejligheder ved jorden, men ikke ud til poolen, den ene lejlighed havde dør tre meter fra poolkanten!!

Køkkenerne er totalt slidt ned, skabslågen ind til skraldespanden kan i de tre "huse" ikke lukkes, grydeskabslågen kan ikke åbnes uden bestikskuffen følger med ud. Beklædningen er faldet af fronten. Vandhanerne giver utrolig lidt vand. Det er lejligheder med service, men der er ikke engang service nok til de 4-5 personer vi i to af lejlighederne var.
Badeværelserne var begyndt at falde sammen, fugerne mellem fliserne smuldrede, loftet revnet. Der lugter af toilet/kloak på badeværelset og på terrassen.
Poolen blev fyldt med kemikalier og der blev fisket lidt blade op, men bunden blev ikke gjort rent, den var virkelig klam-fyldt med cigaretskod, nedfaldne dadler fra palmerne rundt om og masser af sand.
En dag faldt en lampeskærm fra terrassen ned i hovedet på en af os. Det er bare ikke acceptabelt. Havestolene på terrassen var flækket og nappede i tøjet eller skindet (herefter benyttede vi håndklæder henover, men det kostede en skjorte)
Sengene var ikke til at sove i, overslidte, ledløse og fjedrene kunne mærkes hele tiden.

Vi ville have været på tur en dag, en tur guiden solgte og vi ledte efter ham hele formiddagen, var oppe ved mapperne og tjekke hvornår han skulle være der, men han kom aldrig.

Ved et tilfælde fandt vi ud af at flytiderne var ændret, rykket to timer frem. Da jeg henvendte mig til Sun Tours fik jeg bare at vide at det var mig der var dum for der var sendt mail ud. Vi har ingen mail modtaget om ændrede tider. Da jeg så modtager de nye billetter står der at man skal sende en mail for at bekræfte de nye tider. Det gør jeg, men får mailen tilbage, mailadressen er ikke korrekt. Jeg har tjekket flere gange at det er de rigtig bogstaver der er skrevet og sender igen og endnu en gang retur, mailen virker ikke.
Hvorfor skal man sende en bekræftelse til en mailadresse der ikke virker og hvorfor sende en mail når Suntours alligevel ikke bruger det til at tjekke op om folk har modtaget og set de rigtige tider.
Synes virkelig det er amatøragtigt, vi har før rejst med suntours og været rigtig godt tilfredse, men dette var sidste gang.

Aldrig har vi betalt så meget for en ferie og aldrig har vi fået så dårlig lejlighed, kan bestemt ikke anbefale Palm Garden eller suntours

Fantastisk ferie med super service

Vi har haft den skønneste ferie på Menorca med Sun Tours.
Servicen har været helt i top!

Vi boede på hotellet Vacances Menorca i Sa Caleta 4 km fra den større by Cituadella. Et pænt og rent hotel med en hyggelig atmosfære kun ca. 100 m. fra en dejlig strand.

Øen er virkelig et besøg værd for alle. Der er så smukt og frodigt, mange lækre strande, skønne naturoplevelser, hyggelige og charmerende byer, god mad og en afslappet stemning. Vi lejede bil et par dage, og det er meget nemt at komme rundt på øen.

Vi giver Menorca og Sun Tours vores bedste anbefalinger, og vil helt sikkert rejse med selskabet igen.

www.suntours.dk Details

Visit Sun Tours