Sunwear reviews

Sunwear reviews

8.1

Rigtig god service

Øverførte de penge jeg skulle, og han ringede dagen efter (1 bankdag pga. bankoverførsel) og spurgte om jeg ville have etuier med da jeg ikke havde bestilt dem. Det takkede jeg nej til, og dagen efter havde jeg pakken. Det er simpelthen bare rigtig god service, at han ringer og spørger om det. Kan HELT klart anbefales.

Findes ikke bedre.

Nu har jeg bestilt mine solbriller, hos Sunwear, 2 gange og har begge gange været mere end tilfreds. Fornuftige priser og perfekt levering. Forsæt endelig det gode arbejde

Solbrillwe

Jeg har købt solbriller hos sunwear, og de er både gode og dejlige at have på, så kan godt anbefale jer at købe solbriller hos sunwear

Fint udvalg, hurtig levering og god kundeservice!

Mangler du solbriller og gider du ikke flås hos en optiker?

Så er Sunwear måske noget for dig. Jeg har købt flere par solbriller derinde og de fejler INTET. Selv efter over et års brug. Det kan godt være de er billige, men kvaliteten er stadig rigtig god. Virksomheden køres af 1 person og jeg synes han gør et fantastisk stykke arbejde.

Sunwear.dk er en relativt ny side og jeg håber den får vind i sejlene! Topkarakter herfra!!

Sunwear.dk Details

Sunwear.dk startede i april 2009. Markedet for solbriller har i lang tid været domineret af optikerne som sælger dyre designersolbriller til over 1.000kr. Sunwear.dk har som mål at sælge solbriller som konkurrerer med de dyre mærker hvad angår design, men til meget billigere penge. Nu kan du endelig tage dine solbriller med på festival, i byen, på stranden og til festen uden at frygte du mister et par frygtelig værdifulde solbriller hvis der sker dem noget. Solbriller fra Sunwear.dk giver dig det smarte look uden du skal betale en formue, fordi alle skal have ret til et par fede solbriller! I USA har man i mange år haft traditioner for at tilbyde kunder rigtig fede solbriller til de amerikanske forbrugere. Sunwear.dk importerer direkte fra amerikanske engroshandlere og kan derfor tilbyde solbriller til yderst favorable priser.

Visit Sunwear

We live here: Gøteborg Alle 14, 3 D1