Super Brugsen reviews

Super Brugsen reviews

4.8

Fin butik

Ligger tæt på hvor jeg bor og bruger den et par gange om ugen..priserne kan være lidt højere end andre konkurrenter

Skod butik

Ja det er vist alt jeg kan sige om den !!!!!!

Fin service og gode varer

Har aldrig haft problemer. Altid smilende personale og fine priser og kvalitet af varer :-)

Oplæring i hvordan jeg bruger en Änglamark eye remover, som brænder i øjnene

Jeg købte Änglamarks eye remover, men 2 sekunder efter at jeg smurte den på øjene, begyndte en voldsom brændende fornemmelse. Produktet havde fået nyt design, for jeg har tidligere brugt det uden problemer. Jeg klagede til Super Brugsen, hvor jeg måtte vente en uge på svar. Da jeg endelig fik svar, fik jeg en længere oplæring i, hvordan jeg skulle bruge produktet. Super Brugsen/Änglamark mente, at når det var testet af Allergi forbundet, så kunne produktet umuligt skabe problemer. I stedet fik jeg et 3-punkt svar, hvor der stod at jeg først skulle tage en rondel, putte en smule eye remover på og duppe den forsigtigt på øjet (ekstra forsigtig med vandfast mascara). Jeg skrev tilbage, at jeg aldrig gik med vandfast mascara, og i det hele taget aldrig brugte andet end mascara. ligeledes skrev jeg, at jeg i en alder af knap 43 år, udmærket vidste hvordan man brugte eye make-up fjerner. jeg skrev også, at jeg aldrig havde oplevet problemet med andre produkter, og dette "uheld" skete efter højt 2 sekunder. Jeg fik aldrig svar på tiltalende, og handler ikke længere i Super Brugsen. Jeg havde ellers støtte dem efter vi fik Rema100, men det er slut nu.

Ringe service i Nr. Nebel Super Brugsen

En oplevelse fra i sommers(september) hvor jeg fik en dårlig behandling af en fra personalet i super brugsen - Han havde ansvaret for Frugt og Grønt, han vidste ingenting og virkede beruset eller havde utrolig mange tømmermænd, herudover lugtede han voldsom ud af munden, ikke nok med det sagde han mærkelige lyde hele tiden.
Jeg spurgte om en enkelt ting hvor en vare hvor og jeg fik et flabet svar som om han var ligeglad.

Jeg handler aldrig i den Super Brugsen igen - og jeg vil ikke anbefale andre det. Jo hvis jeg kan få en oversigt hvor denne person ikke er på arbejde :)

Klagen du sender bliver behandlet af den person du skændtes med.

Jeg kan ikke tage det seriøst at jeg kan klage og så bliver min klage behandlet af den selvsamme person, som jeg har klaget over. Det er ikke seriøst.

Super Brugsen: laver tilbud på varer der ikke findes

Handler i Skagen Super Brugsen, vil købe Coop Isbomber til 28 kr for en pakke som vist i deres tilbuds avis.
1. Prøver at finde varen selv, intet spor af hvor den skulle have været.
2. Finder medarbejder der ikke kender noget til tilbudet eller noget til Isbomber.
3. Går ud af gennem kassen og finder tilbudsavis ved indgangen.
4. Viser tilbuddet til ny medarbejder som heller ikke kan finde noget, han finder en 3'de medarbejder der heller ikke ved noget.

Deres konklusion er at de ikke ved noget; de ved ikke hvor varen skulle have været, de ved ikke om den har været der, de ved ikke om de får varen. De gør intet for den næste kunde der heller ikke kan finde tilbuddet, intet skilt om at varen desværre ikke findes. Det er faktisk min største anke, der er ingen vilje til at rette op på en fejl.

Alle 3 medarbejdere jeg snakkede var meget venlige og gjorde deres bedste, men vi var 4 personer der spildte vores tid, for mit vedkommende ca 15 min uden at jeg fik den vare jeg kom efter.

Kort sagt:
Hvis Superbrugsen ikke kan styre deres mange tilbud, så burde de reducere antallet af tilbud.

Du får ingen ting for fund af for gamle mad vare i butikken ....

Handler mindst en gang om ugen i super Brugsen i Skævinge, i dag fandt jeg så en kylling i deres køledisk som datoen var over skredet. Jeg gik til kassen med mine vare og sage til kasse damen at jeg fandt denne kylling i køledisken og den er for gamle, giver det en lille præmie:-) hun svaret straks NEJ.. Blev sku lidt skuffet hvad pokker vil det betyde og give en pak kaffe eller en anden lille ting. Det gør de sku da så mange andre steder........ Der går sku et stykke tid før jeg handler der igen......

uovertruffen service af kasse personalet

Jeg er blevet meget overrasket over super brugsen(hammelstrupvej) det sidste stykke tid. Deres service er helt i top efter min mening, forholdsvis langt over andre steder som primært differencierer sig lige nøjagtigt på dette område, så som store dele af hotel og restaurations branchen (hvilken jeg selv arbejder indenfor)
Det er små ting som de tjekker at de æg man køber ikke er smadret og sikre det ved at sætte elastik omkring. De åbner posen for en, hvilket er dejligt når der er koldt og man står med vanter på.
Den eneste grund til de ikke får 5 stjerner er at det ikke er muligt at få deres slagert afdeling til at bestille ikke pumpede varer hjem, herunder bacon mm

Udvalg og pris - gonat

Jeg hader dagli brugsen, som jeg undgår. Alle deres såkaldte besparelser er så langt ude, at det gør ondt. Disse tilbud kan til hver en tid findes billigere andre steder til normal priser - hvorfor de opnåede besparelser er direkte usande. Hvorfor markedsførings loven ikke bliver overholdt kan undre - men der er vel ingen myndigheder der holder øje med det. Jeg kender ingen der har så mange runde fødselsdage på 10 år, som de har haft. Vores daglig brugt har hævet prisen på fx. Te-birkes med over 100% siden de overtog fra Spar - det er dog de samme frosne bakeoff.

super super brugsen

super brugsen i Bjæverskov er i en klasse for sig selv, altid sød og venlig betjening.
man møder de samme personer igen og igen.
og man kan altid finde nogle der vil hjælpe en

Aflevering af tomme flasker

Jeg var i Super Brugsen på Vesterbro Torbv i Århus og deres flaskeautomat var i stykker. Jeg har snakket med en medarbejder som sagde at de kan ikke tage imod flaskerne. Jeg har gjort ham opmærksom på ifølge loven man skal tage flaskerne selvom automaten i stykker men han har meget arrogant afvist mig og bare vendt ryggen til og gik.

Det er under al kritik! Det er er loven som siger at man skal tage flaskerne selvom automaten er i stykker.

Coops nethandel til dumpekarakter

Jeg købte en postkasse over nettet til levering i vores Brugs på Brønshøj Torv, hvor vi har været kunder i 20 år.
Vi har et fælles medlemsskab, som står i min kones navn. (det viser sig senere at være en fatal fejl!). Da jeg vil afhente postkassen til hele 200 kr før jul, får jeg at vide at jeg skulle ha en fuldmagt med fra min kone!!. Totalt byrokrati, men i dag kører jeg så til brugsen igen med min fuldmagt. NU FÅR JEG SÅ AT VIDE, AT JEG OSSE SKULLE HA MIT PAS MED. De kunne ikke udlevere postkassen til mig der har betalt, uden pas - også selv om jeg viste billedlegitimation!!
HVILKET ÅRHUNDREDE BEFINDER BRUGSEN SIG I??
Vi handler meget på nettet, hvor tilliden til kunden er upåklagelig.
Da jeg klager får jeg at vide at det er for min egen skyld???
Jeg kunne være en på samme adresse, der også er gift med min kone, som ville stjæle den postkasse jeg selv har betalt???
NEJ uden tillid til kunderne og proportionssans overlever servicevirksomheder ikke!!!

Her skal man handle ind

Er meget imponeret over for deres Pluspoint system. Meget tilfreds med mange gode tilbud, som de kører hele tiden. Kvaliteten er altid i orden der. Et stør udvælg økologiske varer til fornuftige priser. Kun ++++++ herfra :)

Is Super Brugsen your company?

Visit Super Brugsen