Superbest reviews

Superbest reviews

4.6

Toffifee for fundet varer - Super service i KORUP

Efter jeg har fået konstateret glutenallergi, er det begrænset hvilke dagligvarer butikker jeg kan handle i, men jeg er blevet utrolig glad for vores lokale SuperBest i Korup, der har et rigtig godt udvalg af glutenfrie produkter. Jeg var på udkik efter nogle glutenfrie frokostboller fra schär, som i altid har i jeres sortiment. Jeg fandt dig også 4 af dem på jeres hylde, men de var desværre alle sammen halvanden uge for gamle. Derfor fandt jeg en ung medarbejder, som meget høftligt undskylde, tog varene med ud og kiggede på lageret om de skulle have fået nogle nye hjem, der bare ikke var kommet på hylden. Desværre kom han tilbage uden nogle. Til gengæld kom han med en pakke Toffifee, som vi fik helt gratis som tak, og ydermere havde han bestilt nogle hjem, som kom senest onsdag, så jeg kunne nå at have dem inden påske! SE det er bare høj service! Sikke en dejlig oplevelse!

Kræver urealistiske priser for dagligvarer

Superbest i Christiansfeld har en fantastic vinafdeling, samt nogle meget søde og venlige personalet. Men generelt er deres priser på dagligvarer alt for dyre.

Man får alt for lidt med hjem i posen i forhold til Netto, Fakta og Aldi for samme penge.

IMELLEM 12-18 ?!

Jeg har her søndag aften fyldt en kurv hos superbests onlinetjeneste for 550 kr. Jeg elsker normalt Superbest pga. deres fokus på kød der er anbefalet af dyrenes beskyttelse, men da jeg går til kassen for at tjekke ud ser jeg at jeg kan vælge et tidsinterval der hedder imellem 12-18. Regner Superbest seriøst med at deres kundesortiment har tid til at sidde hjemme og vente på sine varer imellem 12 og 18 - så skal de da vidst nok skrue gevaldigt ned for priserne! Hele pointen i at shoppe på nettet er jo at spare tid og Superbest i har lige spildt min! Jeg er mildest talt rasende.

Skuffende - gang på gang

Generelt et prisniveau over andre butikker, selv Føtex og Bilka.

Begrænset udvalg, svært at finde det man leder efter, specielt varer fra tilbudsavisen er ofte "ikke kommet endnu", "udsolgt", eller også har der været "leveringssvigt".

I dag købte jeg en pose med 10 rundstykker, hvori der viste sig kun at være 9, og de æg jeg købte måtte jeg smide ud pga. den dårlige smag.

Samtidig er butikken (Langenæs Allé) dårlig belyst, forvirrende at gå rundt i pga. varerne er placeret ustrategisk, og generelt fremstår butikken meget lidt indbydende, hvilket også spejler sig i personalet.

Du kan ikke regne med at få, hvad du bestiller

Bestilte 25 passionsfrugter, som skulle bruges til cremen til en bryllupskage. SuperBest har mit mobilnummer, men valgte at bringe blot 16 frugter, istedet for at sikre sig, at jeg ønskede et for lille antal. Jeg måtte køre to gange 45 km til en anden butik for at hente de manglende frugter

Stort udvalg

Jeg elsker superbest for det store udvalg, for det anderledes udvalg. Dog en skam at de ligger i den dyre ende

Det er ok men kunne være bedre

Er halv træt af at næsten alt går ind til en forkert pris , og op til flere gang oplevet at de sammen ting går forkert ind op flere mdr efter de er blevet gjort opmærksom på , det er da lidt at snyde folk bevist hvis man spørg mig , og 1 kr der og 10 her , kan blive til mange penge på et år ,

Overskuelig, hurtig og indbydende hjemmeside - lige til døren

Jeg sad i ro og mag søndag aften og bestilte ugens indkøb på superbest.dk for første gang. Det var let og lige til, og med smarte madopskrifter og tilhørende let-klik-her for at købe ingrediensliser (som jeg dog ikke brugte i denne omgang).
Varene kom som aftalt og stod som de skulle. Alle kølevarer var pakket godt ind i store flamingokasser med masser af is i, så de kunne have holdt sig kolde i mange mange flere timer. Jeg er ikke bekymret for varmere temperaturer.
Hver enkelt frugt/grønt type lå i egen pose, og ud over et enkelt æble med en rådplet på, så var alt fint. Mælken var helt frisk (hvilke kan være lidt svingende i butikken).
Kan klart anbefales for at lette hverdagen for børnefamilie...

For dårligt!!!

7 udsolgte varer på en bestilling........ingen tør-is i frost-varer, så alle kan jo gætte hvad der måtte ske med de (frost) varer.....kartofler der var riiigtig godt på vej til at være bløde.....:-(

Ikke tilfredsstillende

Fik aldrig varerne selvom jeg havde fået forsikring fra kundeservice om at ordren var som den skulle være og jeg ville modtage mine varer. Fandt nogle dage senere ud af at mine varer stod på det lokale postkontor... Dejlig med mælk osv på et postkontor i flere dage.

Kunne ikke kontakte nogen på leveringsdagen da det var en lørdag, det skal da også laves om.

Heldigvis var der ingen problemer med at få pengene retur og varerne der nu kunne reddes kunne vi bare beholde, men der manglede dog en af kasserne... Ja så alt i alt må det kaldes en ren fiasko. Håber der er tale om en rigtig uheldig gruppe af tilfældigheder, men surt var det at skulle ned og handle til aftensmad når man ikke længere troede på at varerne ville dukke op.

Nemt at bruge og god levering. Varer er dog ikke friske. Intet svar fra kundeservice

Havde varerne levet op til det de selv skriver på deres hjemmeside havde jeg handlet online hos superbest 1 gang hver uge til levering onsdag eller torsdag, hvor man typisk har travlt. I weekenden ville jeg stadig købe ind i en billigere fysisk butik. Jeg har bestilt 2 gange online for ialt ca 1500. Begge gange købte jeg almindelige madvarer (minus frost). Bestilling og betaling var virkeligt nemt og specielt 2. gang kunne den huske de varer jeg bestilte sidst og det var nemt at genbestille dem. Leveringen var super med køleelementer i flamingokasser og papkasser. Alt var forseglet og godt pakket.
Desværre undrer mig at flere varer ofte er af "ældre dato". De er ikke over dato men det er varer jeg ikke selv ville vælge i en fysisk butik. Jeg modtog en ost på 400g med holdbarhed 2 dage senere. Jeg har haft flere varer og henvendt mig til deres esupport via formular samt mail for at se om de var hurtige til at returnere de varer man var utilfredse med for så kunne jeg godt leve med det. Desværre er det over 14 dage siden jeg henvendte mig og jeg har endnu ikke hørt fra dem.

Hold jer væk

Hvis i ikke vil snydes så hold jer væk jeg har bestilt til varmt mad her onsdag kunne først få varene i dag fredag det der ikke var der var kødet 3 pakker kød ikke en pakke var der så det jeg har fået er jeg nød til at smide ud da jeg ikke kan bruge det men jeg kommer til at betale alligevel så 200 kr lige ud af vinduet så jeg handler kun hos nemlig.com kommer aldrig til at købe hos superbest igen

Erstatningsvarelogik for burhøns

Jeg har nu mange gange handlet ind hos superbest.dk og jeg kan ikke erindre en eneste gang, hvor mindst én bestilt vare ikke var udsolgt, uden den er blevet erstattet. Hver gang får jeg en SMS få timer eller minutter før forventet levering med de dårlige nyheder, således at jeg ingen indvendingsmuligheder har.

Denne gang var det hakket oksekød de ikke havde (hvilken butik har ikke hakket oksekød?!), hvilket gør 3-4 af de andre ting, jeg har bestilt ubrugelige, idet kødet var den vigtigste ingrediens i det jeg ville lave.

Jeg kan se online, at varerne var pakket allerede dagen før, hvilket betyder, at superbest allerede i går var klar over at én vare manglede. Hvorfor kontaktede de mig så ikke og hørte om de måtte erstatte varen med noget andet, selv om det evt. var af en anelse dårligere kvalitet? Det ville have været helt OK med mig. Oksekød med en fedtprocent højere end det bestilte, er da stadig bedre end ingen oksekød overhovedet!

Venter stadig på mine varer - hold jer væk fra dette online supermarked!

Har nu handlet hos superbest.dk 5 gange. Jeg er meget large og ved der er forhindringer, så derfor har de fået 5 forsøg, men nu er det nok!

Der har pt kun været én eneste fejlfrit levering fra deres side, og denne gang sidder jeg stadig og venter på mine vare. Klokken er nu 16.23 og de skulle være kommet mellem kl 9 og 12. Jeg rykkede dem ved to-tiden og igen nu her, men stadig fra kundeservice: "Det er ikke fordi jeg ikke kan forstå dig, men vi afventer stadig at høre hvor dine varer er" - Hvad kan jeg bruge det til? Jeg står og skal i gang med at lave maden, men har ingen råvarer?!

Mit bedste råd til andre er, at holde sig fra superbest.dk og i stedet forsøge sig med nogle af de andre online supermarkeder - det er i hvert fald hvad jeg vil gøre fremadrettet!

Super Best Redning.

I dag blev kasse 2 af 3 ikke leveret . Posten var opmærksom på sagen og havde underrettet sin chef om manglen.
10 minutter efter post leveringen ankom "Budstikken" med kasse 2.
Se det var da en superredning

fin service og kvaltet i Lyngby

Jeg har bestilt kransekage hos bageren i lyngby-afelingen(hos Line).
Fin og venlig service- og så var kransekagen virkelig glimrende.

Tak Superbest. ♥

På grund af alvorlig sygdom, har vi ikke overskud til at tage i butikker og handle ind - Men mad skal vi jo have og der blev Superbest.dk vores redning. Vores indkøb blev leveret lige til døren og det var pakket meget forsvarligt ind. Frostvarerne var pakket med tøris og kølevarerne med store isklumper. Alt var friskt.

Jeg er meget taknemmelig for at Superbest har denne webshop og vi er helt klart faste kunder fremover. :-)

SuperVÆRST - Hold Jer langt væk

Bestilte 7 ting fra Super"Best" til levering.
Fik så en sms samme dag som varerne ankom, at 6 ud af de 7 ting havde de ikke, så det var kun den ene ting jeg fik leveret. Havde ikke mulighed for hverken at kontakte dem eller afvise.
Modtog så min ene ting i en kæmpe kasse - og betalte mere i fragt end den ene ting kostede.

Kontaktede så SuperBest og fik først at følgende svar:

"Tak for henvendelsen
Jeg er ked af at du har oplevet og få næsten hele din ordre udsolgt, og vil selvfølgelig beklage med en gratis fragt, emballagen kan jeg desværre ikke give dig da hele ordren ikke var udsolgt, og vi kan ikke kreditere en ordre da allerede er pakket og kørt ud, og defor kunne du ikke besvare sms'en

Med Venlig Hilsen
Ajdin SuperBest Online"

Afventede derefter at min fragt blev returneret, og da det ikke var sket efter et par dage, kontaktede jeg dem igen for at rykke for refundering af fragten.
Fik herefter dette svar fra en anden medarbejder:

"Tak for din henvendelse.
Jeg beklager at måtte fortælle dig at vi ikke krediterer din fragt, da ordren delvist kunne leveres.
Det er kun muligt for os at kreditere fragt, såfremt intet af ordren kunne leveres eller hvis en anden kundes ordre er modtaget istedet for den korrekte ordre.
Ingen af disse omstændigheder har fundet sted i dit tilfælde og det er derfor ikke muligt at kreditere fragten.

Hav en god dag.

Lars, SuperBest Online"

Pludselig vil de ikke kreditere min fragt, da jeg jo har modtaget noget af min ordre - ja tak SuperBest - fik en lille ting og betalte i dyre domme for fragt for det hele. Smart måde at lave forretning på - udsolgte varer og godt med fragt til kunden... Det er i hvert fald sidste gang jeg benytter mig af SuperVÆRST... Så dårlig service skal man lede længe efter. Måske de burde have ens retningslinier i deres kundeservice.

SuperBest i Korup ved Odense

Jeg ville købe en pakke cherrytomat i SuperBest i korup, onsdag eftermiddag omkring kl 16:40
Der var flere pakker cherrytomater som dårlige. Jeg snakkede med en venlig medarbejder fra SuperBest. Hun fortale, at alle pakkerne med cherrytomater burde have været smidt ud, men den ansvarlige var gået hjem for i dag !

Intet at klage over.

Bestilte de varer jeg skulle have tirsdag aften. Fik at vide at varene ville være på min adresse torsdag, og det var de uden problemer.

Is Superbest your company?

Håndbæk Super A/S Details

Online Supermarked. Bestil dine varer inden kl 24, så leverer i morgen