Superbest reviews

Superbest reviews

4.6

Superbest KORUP - butik og kasse"dame" af høj høj standard

Jeg er altid været fan af min lokale købmand - nemlig Superbest Korup, man kan mærke stoltheden i arbejdet, og deres sortiment på speciale varer og delikatesser er fremagende - der kommer altid for meget spændende i kurven !!!!
Men i dag kl. 17.10 kom jeg frem til en køn skolepige, vis overblik og service niveau var noget jeg ikke har set før i dagligvarer butik - men DRØMT om mange gange.
Jeg lagde alt på båndet, og selvfølgelig (som altid) lå alle de tunge varer (juice, mælk, kød) nederst og skulle derfor sidst på båndet - jeg skyndte mig til modtager båndet, i håb om at jeg kunne nå at få poser åbnet, og tage imod, før alt ville blive klemt. MEN kasse pigen, havde simpelthen tage alle de tunge varer først og kørt igennem! SE DÈT er SERVICE!!! 5 stjerner herfra, hvis alle dagligvarer butikker havde sådanne personale!

altid en fornøjelse at handle i superbest

Jeg handler flere gange om ugen i min lokale superbest, og det er altid en god oplevelse. personalet er smilende, og varerne er gode. Jeg har ikke prøver deres hjemmeside endnu, men den ser smart ud

Hurtig og god service

Købte varer ind på online butikken til fødselsdag den 18/1
fik varerne leveret som lovet,
til festen viste det sig desværre at den ene kasse øl,
var det man kalder solbajere, og derfor udrikkelige,
(højest sandsynligt ikke superbest skyld, da man kan risikere at få solbajere alle steder)
Jeg skrev en reklamation om det til Superbest.
og allerede nu i dag den 20/1 kl. 8.00 var pengene for de dårlige øl tilbageført til min bank konto. Det er god og hurtig service.

Min lokale SuperBest - altid smilende og hjælpende personale.

SuperBest i vestamagercenter har rigtigt søde og behjælpelige medarbejder.

brøndby stand, har mange ting

det er ikke altid at grønten er helt go. men butikken er pæn, og har et kæmpe udvalg.
Det er bedre en bilka :-)

Grøntafdeling med skimmel. Sikkert ikke sundt. Bagsværd afdeling.

Sikkert ikke sundt med skimmel i fødevarerne. Bagsværd afdeling.

hævede penge dobbelt og har endnu ikke refunderet forskellen

Vi har i 3 måneder haft abonnement på måltidskassen fra Superbest.
Varerne er udemærkede, hverken bedre eller værre end forventeligt.

Efter ca. 1,5 mnd begyndte de at levere dobbelt og fakturere dobbelt. Hvilket vi straks reklamere over.
Først 1,5 måned senere er det lykkedes os at få de fleste, men ikke alle, penge retur.
Ialt har de uretmæssigt hævet over 3.000 kr. på vores konto.

Kundeservicen er fuldstændig uacceptabel. Det er ikke muligt at tale med en der kan tage en beslutning. Vi har kommunikeret med 5-6 forskellige personer, på trods af at vi hver gang kunne referere hvem vi talte med sidst.
Yderligere har de nu internt lukket sagen, selvom de ikke har svaret på alle spørgsmål og refunderet alle penge. Vi venter stadig.
(når de refunderer fejlagtig trukket beløb er det iøvrigt med et fradrag på en 2-5 kr. pr. transaktion, ikke meget men underligt!).

De har nu tilbudt os en gratis fragt som kompensation for bøvlet. Vi lå flade af grin, efter at have bøvlet med dem i 1,5 mnd. er en fragt til 50kr. (betinget af fortsat køb ved dem) jo at gøre grin med os. Vi vil bare gerne have alle vores penge og en ordentlig kundeservice!!

Mvh. Anders og Tine

Ikke super bedst. Kundeservice svarer ikke

Bestilling og levering okay, bortset fra at deres chauffør ikke læser beskeden om hvor varerne skal stilles af når man ikke er hjemme. Tre gange har jeg handlet, og to af gangene har de overset beskeden. Tredje gang lod jeg være med at give besked. Frugt og grønt smides løst i uegnede poser der droppes i en for stor papkasse. De skramler rundt og bliver ødelagt under transporten. Måske er dem der pakker lidt ligeglade med de varer man som kunde betaler mere end fuld pris for. Superbest svarer konsekvent ikke på henvendelser til deres kundeservice e-mail. Dagligvarer pr. webshop er et stort ansvar. Det respekterer Superbest ikke.

Fik kun halvdelen af min online-ordre

Bestilte en flæskesteg og en and på Superbest online butik. Jeg havde skrevet på ordresiden, at jeg gerne ville modtage mine varer den 10. med aftenlevering. Om aftnen kom så en fragtmand, men kun med flæskestegen. Han sagde, at vi skulle ringe til kundeservice, hvis ikke resten af varen var kommet inden klokken 19. Det var den ikke, så jeg ringede. Det var en meget venlig kundeservice, der kontaktede fragtmændene og forsøgte at finde ud af, hvad der var gået galt. Hun fik mit telefonnummer og emailadresse og fortalte at fragtmændene ville kontakte med med henblik på, om jeg kunne forvente at få min and senere samme dag eller lave en ny plan. Jeg hørte dog intet. Næste dag ringede jeg til kundeservice igen. Igen var det en meget venlig kundeservice, dog noget langsommelig, som igen-igen ikke kunne forstå, hvad der var gået galt. Denne gang sagde han, at Superbest ville tilbageføre pengene for min and og så kunne jeg bestille en ny, som jeg selvf. ikke skulle betale fragt for. Dette er en meget fin gestus, men når man bestiller mad, skal det altså være mere pålideligt en det! Jeg bestilte jo min mad til den 10. af en årsag. Og når man regner med at have købt ind til en middag, har man jo ikke en reserve middag, bare i det tilfælde at ens online-supermarked klokker i det. Det må og skal være til at stole på!!
Så jeg venter nu på, jeg får mine penge retur og en anden gang går jeg ned i en butik i fysisk form. Og vil nok ikke købe noget online på Superbest side mere eller anbefale det til andre. Den tid jeg troede jeg sparede ved at købe online, har jeg nu skulle bruge dobbelt op af ved at ringe til kundeservice og gå i butikken alligevel, eftersom jeg pludselig stod og manglede mad til mine gæster... :(

Simpelthen for dårligt

Tænk at støtte dyremishandling? FØJ!

FÆRDIG MED SUPER BEST.BURDE HEDDE SUPER-SKOD.

Jeg vælger hermed at handle andre steder,da super best støtter tvangs fodring af fængslede dyr.Det er imod al moral og etik,og er direkte sygt,at folk er skideligeglade med denne form for syg mishandling.Ville de selv have deres børn behandlet sådan?Jeg vil opfordre ALLE til STRAKS at boycotte denne såkaldte forretning,der vil tjene penge på sådan noget forbandet SVINERI.FØJ FØJ FØJ.

meget skuffende

Har lige opdaget at Superbest støtter grov dyremishandling, de sælger foie gras til trods for de vanvittige fremstillings forhold ! Føj for den lede.....vil herefter anbefale alle at handle andetssteds !

STOP SALG AF FOIE GRAS!

Jeg kan desværre ikke give jer flere stjerner, da i er med til at sælge mishandlede dyr!

Sydvestjysk udbringning i orden.

Man kan sige meget om Superbest, alt efter regionsplacering.
Men det handler om forretningen som netbutik, når man ratebedømmer via TRUSTPILOT!
Hvad angår Superbest varebestilling og udbringning, for mig der bor i Esbjerg, så har det fungeret upåklageligt. Er glad for der er en kæde der udbringer fødevare med et forholdsvist bredt udbud.
Siden er let at finde rundt på, via div. fødevarekategorier. De kører præcis som andre supermarkeder med tilbudsvarer, og det fremgår tydeligt hvilke og hvornår tilbudet ophører. Bestiller jeg tilbudsvarer en uge, men vælger vareudbringning efterfølgende uge, så får jeg det til tilbudsprisen gældende i bestillingsugen. Også selv om regningen først hæves på kontoen på leveringsdagen. Derudover har de deres eget lavpris mærke "First Price" inden for stort set alle varer grupper.
Jeg vælger også selv om jeg ønsker en såkaldt erstatningsvarer, i mangel af den bestilte, eller ej, og det fremgår tydeligt af tilsendte faktura på min mail, hvilke mangler der evt. måtte være.
De har 2 faste ugentlige leveringsdage.
Alt kommer i kasser til en fast pris pr. kasse, der ikke overstiger prisen på en alm. indkøbspose. Kolonial i pap; kølevare og frost i flamingo kasser.
Der benyttes tøris til frostvarer og det er tydeligt markeret med advarsel oven i kassen. Frostgebyr på kr. 16,- uanset mængden.
Udbringningsprisen i orden, svarende nogenlunde til busbilletten til byen og retur, men letter mig for store slæb i mangel af bil.
Er bestemt heller ikke at kimse ad, at der kommer en smilende ung mand hver gang. ;-)

Ingen stjerner ! Varer leveres ikke og dårlig efterbehandling

2dage på en uge ikke leveret varer dårlig kundeservice ved henvendelser

Hjemme hos os er superbest = Superværst!

Jeg bestilte varer til levering den 14/10 til levering i mit sommerhus.
Jeg modtog en sms om at mine varer ville være fremme imellem 17-19. Da varerne ikke var kommet kl 19.30 ringede jeg til kundeservice for at sige at det var rigtig vigtigt at chaufføren bruger gps med det rette postnummer. Adressen kan erfaringsmæssigt være rigtig svært at finde i et mørkt sommerhus område. Der findes flere veje med det navn ned til Roskilde fjord. Derudover var jeg bekymret for om det var blevet overset at jeg havde bedt om at få varerne leveret på en anden adresse end min i København.

Den person jeg talte med i kundeservice affærdigede mig og sagde at jeg ikke skulle bekymre mig da varer nok ikke kom før efter kl 20.
Da varerne mod forventning ikke var kommet kl 21.30 ringede jeg igen og gjorde opmærksom på det samme. Denne person undersøgte dog med chaufføren at jeg var på hans liste, jeg fik den besked at jeg stod sidst på listen så jeg kunne forvente levering ca kl 22.
Da jeg gik i seng kl 22.30 var varerne endnu ikke kommet.
Næste formiddag ringede jeg til kundeservice og fortalte at mine varer ikke var kommet. Manden i kundeservice undersøgte sagen med chaufføren og jeg fik den besked at varerne var sat uden for døren og der var ringet på.
Men som jeg sagde: vi har ingen dørklokke i dette hus, jeg gik en runde og varerne var ingen steder at finde.
Jeg fornemmede at manden i kundeservice ikke troede på det jeg fortalte. Jeg spurgte hvad der så ville ske? Om jeg ville få mine 957 kr retur? Det mente han ikke umiddelbart da de jo havde leveret varen og han aldrig havde prøvet dette før så han ikke vidste hvad han skulle gøre og beløbet var så stort!
Jeg bad naturligvis om at tale med hans overordnede og fik at vide at det ikke var muligt.
Han lovede mig at vende tilbage inden for 24 timer. Han vendte aldrig tilbage.
Jeg fik en mail søndag den 20/10 med et spørgsmål om hvor den vej jeg havde bestilt varer til lå. Og ja det er der vi har sommerhus, men det var altså ikke der superbest leverede varerne.

Da jeg 15/10 blev klar over at jeg havde handlet for 957kr uden at få nogen varer og altså ikke kunne forvente nogen service fra kundeservice tog jeg selv affære.
Vi søgte på nettet efter veje med samme navn (eniro) og fandt ud af at den nærmeste var i en by 17 km væk.
Vi tog toget derop ( det kostede mere end 50 kr i tog billetter til mig og min datter) gik igennem byen og der stod der 4 papkasser og 2 kølekasser med mine varer efterladt foran et hus. Naboen fortalte at ejeren af huset var taget på arbejde tidligt om morgenen.
Det lykkedes os at slæbe varene igennem byen ned til stationen og hjem fra stationen.
Der manglende en pakke kærgården ud af de to jeg bestilt for men pyt med det!
Jeg havde fået resten af varerne og havde ærligt talt mistet tilliden til at kundeservice ville eller kunne hjælpe mig.
Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse med superbest.
Jeg har betalt 49 kr i levering samt over 50 kr i togbilleter for at få leveret mine varer mere end 17 km fra den adresse hvor jeg havde bestilt det.
Er det virkelig den service man skal forvente sig af superbedst?
Venligst Johanne

Dette sendte jeg til Superbests direktør og fik samme dag det svar fra kundeservice lederen at de undskyldte meget.
Jeg fik alle mine penge retur samt 200kr i gave bevis.
Dette gavebevis har jeg brugt til at købe varer for til levering på min hjemadresse. Det kom punktligt og fuldkommen uproblematisk.
Alligevel vil jeg aldrig igen købe varer hos superbest.
Problemet er med mine øjne deres kundeservice. Alle kan begå fejl og det er ok. Men når man påpeger at der er sket en fejl bør kundeservice lytte på kunden og afhjælpe fejlen.

Elendig og dyr

Det er bare mega dyre, har ikke meget økologisk og næsten alt deres frugt er gammel

Mega dårlig service hele vejen rundt.

Den dårlige service begyndte allerede ved indkøbskurven. De tilbyder selv en service der fortæller, hvor meget fragt vil koste. Der stod sort på hvidt "Pris: 29 kr.". Da jeg kom til betalingssiden stod der "Fragt: 49kr." Jeg skrev til kundeservice og spurgte hvad prisforhøjelsen skyldtes og fik et svar tilbage hvor der stod, at priserne var "fra". Jeg sendte et screendump af det dialogvindue, hvor der tydetligt står "Pris: 29kr" under fragt og skrev, at jeg forventede at få varerne (købte for 1400kr) bragt ud for 29kr.
Varerne ankom ti minutter efter aftalt tid (mellem 15-18, de ankom 18.10) og tænk, jeg fik kun udleveret 14 ud af 25 flasker!! Jeg havde bestilt 25 flasker vin til et arrangement på arbejde, men fik kun udleveret 14!! Jeg bestilte fra et digitalt varelager - bild mig ikke ind, at de ikke kan se, om varen er på lager!!
Jeg fik varerne bragt ud sidste torsdag og har STADIG (fire dage senere) ikke fået svar fra "kundeservice" om hvorfor jeg ikke fik hele leverancen.
Aldrig, ALDRIG mere skal jeg handle hos Superbest eller Superbest.dk, det er da den ringeste kundepleje, jeg nogensinde har oplevet. Hold jer langt væk.

Super Best på Borups Alle er alle tiders.

Alt er nice. Prisen er høj, men ellers kunne jeg jo gå i ALDI lige ved siden af hvis jeg ville have billigt møg.

De knive de har for tiden i deres mærkeræs er også virkelig gode.

Nå ja og så har de de billigste allergi venlige og svanemærkede bleer jeg har kunnet opdrive, og de er super.

Det er også fedt at de har en fiskebutik, slagter, Bodenhoff bager og posthus inden i butikken. Helt super!

Superbest Frederikssund - Ingen styr på tingene

At handle i Superbest i Frederikssund er en kedelig oplevelse. Udsolgte dagligvarer, kun én eller to kasser åbne, med deraf følgende lange kassekøer, to flaskeautomater, men kun den ene tager kasser, med andre ord, hvis automaten til både kasser og flasker er optaget kan man stå og vente med sin/sine kasser. "smart". Der er en Ris og Ros-kasse ved indgangen i butikken. Deri puttede jeg et brev i med flere kritikpunkter, men fik ikke svar, derfor sendte jeg et brev derekte til købmanden idet Superbest er en kæde, ejet af den enkelste købmand. Så kom der pludselig et brev fra ham. Brevet begyndte med "Kære (mit navn)" og derefter "Tusind tak for dine breve". Derefter blev tonen en anden, idet han skrev "at han ikke ønskede at kommunikere på dette niveau". Det er en gang selvmodsigende sludder, og at han ikke tåler kritik viser, at han ikke kender til begrebet kundepleje. Men købmanden er tydeligevis uden for pædagogisk rækkevidde. Det er mildt sagt en slap holdning at have, men gudskelov er der da andre sted at handle, og at undgå ærgelser som dem man får i Superbest Frederikssund Der har dog været en positiv undtagelse: slagterafdelingen - der har de nogle rigtig gode varer, f.eks. hjemmelavede frikadeller, svinekam og fiskefileter, men pr. 1. april 2014, hører slagterafdelingen med at have åbent om søndagen. Når der endelig er noget positivt af sige, ja så ødelægger de det for kunderne, og i sidste ende for sig selv. Det er ikke Superbest som sådan, men kun Superbest i Frederikssund. At man så tydeligvis på Trustpilot kan se adskillige negative anmeldelser af Superbest, kan jo så godt give stof til eftertanke. På Trustpilot får Superbest 4.8 ud af 10, og det er sgu ikke noget at stræbe efter.

Is Superbest your company?

Håndbæk Super A/S Details

Online Supermarked. Bestil dine varer inden kl 24, så leverer i morgen