Superbrugsen reviews

Superbrugsen reviews

4.9

Fejl på bon igen og igen!!

Jeg handler ofte i Super Brugsen City i Odense og er generelt en meget tilfreds kunde. Jeg er dog efterhånden så træt af prisfejl på bonnen, at jeg er begyndt at handle oftere andetsteds. Det er pinligt at skulle tilbage til kassen gang på gang for at få penge tilbage for forkert registrerede varer. Sidst var det kød der var gået ind til 50kr selvom der var er stort prismærke med 35kr på varen. Forrige gang var der renseservietter på tilbud og hele køen måtte vente mens ekspedienten ringede til en kollega der blot kunne bekræfte at den var god nok. Det er så pinligt at blive mistænkelig gjort på den måde. Ofte siger jeg ikke noget og går bare bitter hjem. Det burde være en selvfølge at få varen til den pris der står på skiltet. Ofte går grøntvarer ind til 1-2 kr mere end prisen der er skiltet, og det irritere en tilbudshaj som jeg, da jeg som oftest vælger mine varer ud fra prisen.
Iblandt bliver jeg bedt om at skrive under på at jeg får pris differencen på varen udbetalt. Dårlig stil da det er jeres fejl og ikke mig som returnere noget.
Håber at der i fremtiden vil være mere fokus på at varerne registreres korrekt, både fra dem der har ansvar for de pågældende afdelinger hvor fejlene ofte er (kød, grønt, personlig pleje), samt ekspedienterne ved kassen (de prismærkede datovarer)
Et surt opstød fra en ellers trofast kunde.

Hej Majken

Tak for henvendelsen. vi ændre arbejdsrutinen med hensyn til de nedsatte varer. De bliver fremadrettet prismærket 2 steder både ved stregkoden og foran.
Med hensyn til frugt og grønt der løber vi lige rutinerne gennem en ekstra gang.
Samtidig kan jeg fortælle at SuperBrugsen City nu har fået elektroniske hyldeforkanter. Dette skulle jo gerne næsten fjerne diverse prisfejl

Uddeler
Lone Christensen

Dårlige vare, tilbud som er "udsolgt" den først dag tilbudene gælder, bliver tilmed ofte snydt for penge i brugsen i Rødding (6630)

I Rødding superbrugs (6630) bliver rabat bliver ikke trukket fra, eller du får for lidt penge tilbage, er aldrig blevet snydt så meget i en enkelt forretning som i den.

Manglende tilbudsvarer

Jeg har generelt stor glæde af Superbrugsen på Njalsgade, Islandsbrygge, men oplever ugentligt at tilbudsvarerne mangler.
Forsøgte mig derfor med Superbrugsen på Christianshavn. Desværre samme oplevelse.

Hej Helle

Det er vi rigtigt kede af at høre.
Jeg vil undersøge sagen nærmere og vil vende tilbage til dig.

Ubrugeligt produkt

En lille ting, men dog så grotesk at den bør deles med andre: Jeg købte en limstift af mærket "Homework" - fremstillet i Danmark for Coop Danmark. Det viser sig efterfølgende at denne limstift ingen klæbeevne har - jeg gentager: Ingen klæbeevne overhovedet. Produktet er derfor totalt ubrugeligt.

Normalt ville jeg så blot gå tilbage til forretningen for at få pengene igen, men da jeg tidligere klagede over kvaliteten af et produkt i "Änglamark" serien, fik jeg fra Coop Danmark den besked at jeg selv skulle sende varen til fabrikanten af varen, og altså ikke som købeloven foreskrive, henvende mig til den SuperBrugs hvor jeg havde købt varen. Det gider jeg trods alt ikke for en limstift. Til gengæld tror jeg at jeg helt og holdent fremover vil fravælge Coop Danmarks "egne" produkter.

Hej Ivan

Tak for din henvendelse.
Vi beklager meget din uheldige oplevelse med vores limstift.

Vores limstift bliver produceret i Danmark og er af en høj kvalitet, hvilket vi beklager ikke gøre sig gældende i dette tilfælde.

Vi ombytter naturligvis den, hvis/når du kommer i SuperBrugsen igen.

Vi beklager endnu engang.

Forskellige priser

Jeg synes det er underligt at der kan være så forskellige priser alt efter hvilken kommune man bor i. Blandt andet har Super Brugsen nogle flæskestege der køres tilbud på fortiden, i den kommune jeg bor i koster de 199kr uanset førpris, i den kommune mine voksne børn bor i koster præcis den samme vare 149kr jeg mener ikke det kan være rimeligt at der er og skal være forskel på superbrugsens varer alt efter hvilken kommune man bor i. Det burde være ens ...
Og en ting mere førhen har ekspedienten altid spurgt om man var medlem nu føler jeg det udnyttes hvis man selv glemmer man skal have både Dankort og medlemskort op af pungen.. Jeg har derved mistet meget og betalt fuld pris for varer der var på medlemstilbud, men I går åbenbart ikke mere op i medlemmer end at det går jo nok

Fik ny bluse, selvom jeg manglede en kvittering.

Jeg havde købt en bluse, som manglede en knap. Det så jeg først derhjemme. Fik byttet den et par dage senere selvom jeg ikke længere kunne finde kviteringen på blusen. Det var flot af dem.

Selvbestaltet politimand

Jeg ville meget gerne have givet 5 stjerner, for jeg har været kunde i Højby SuperBrugs på Fyn i 12 år og er altid blevet mødt af smil og hjælpsomhed. Dette sluttede så idag, da jeg som så mange gange før, besluttede at aflevere mine tomme flasker. Jeg er der altid tidligt, så er der aldrig nogen ved automaten og det gjorde sig også gældende idag. Så kan jeg parkere bilen lige udenfor automaten og hurtigt få afleveret flaskerne. Automaten lavede desværre en fejl allerede efter et par flasker og jeg bevæger mig ind for at kontakte personalet, men møder på min vej, en umiddelbart venligt udseende ældre mand med en trillebør, det skulle hurtigt ændre sig. Han spurgte om jeg ikke kunne se alle de tomme parkerings pladser. Det kunne jeg jo ikke benægte da jeg stort set var den eneste på området. Selv om jeg forklarede ham situationen, var der ikke noget at gøre jeg måtte pænt pakke bilen igen og køre over i en bås og så bære flaskerne over til automaten, sådan var reglerne! - jeg kunne henvende mig til chefen hvis jeg var utilfreds. Da jeg forlod butikken kiggede jeg ned til flaskeautomaten hvor der nu holdt en anden bil på samme sted hvor jeg holdt, og læssede flasker af, venligt hjulpet af Brugsuddeleren (chefen) no problemo. Surt at få ødelagt sit weekend humør af en lille magtsyg personage.

Hej Freddy

Jeg er ked af du har haft en dårlig oplevelse i din SuperBrugs. Jeg har kontaktet uddeleren i Højby SuperBrugs, og han vil meget gerne have du kommer ned og kontakter ham så i kan få en snak om hvad der er sket. Har du flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.

Mathias

Deltog i SB kampagne og blir nu komet ned at telefonsælgere

Hej superbrugsen.

Jeg deltog for et par uger siden i en kampagne hvor jeg blev lovet et gavekort på 1000kr hvis jeg gave mine kontaktoplysninger og kommenterede superbrugsen positivt på facebook. Det gjorde jeg, da jeg godt kan lide både superbrugsen og gavekort. Jeg form dog aldrig noget gavekort, til gengæld blir jeg nu kontaktet flere gange dagligt at telefonsælgere der vil have mig til at købe alverdens ligegyldige produkter.. Ikke lige det jeg havde forventet i ville bruge mine kontaktoplysninger til.

Hvordan stopper men det?!

Mvh Rune

Hej Rune

Jeg må desværre infomere dig om at det ikke er os der har sat sådan en kampagne igang. Vi kunne aldrig finde på at bede om dine kontaktoplysninger på den måde. Der har for ca. en måneds tid siden floret en lignende fake kampange rundt, måske er det denne du er blevet udsat for. Har du andre informationer eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.

Lækkert brød

Rigtig lækkert brød de har i bageren!

Rigtig gode medarbejdere

Jeg var i den lokale Superbrugs mandag og skulle have ting og sager til kage bagening. Jeg havde så taget noget mel og kom i snak med en af kassepigerne. Jeg fortalte hende om mit kommende kageprojekt.Hun kiggede i min kurv og opdagede, at jeg var kommet til at tage rugmel. Vi fik fundet det rigtige mel og tusinde tak for det. Kagerne blev super gode, med det rigtige mel:)

Dårlig service

Jeg fik en dårlig service hos dem, De har uerfarne unge medarbejdere.

Reply from SuperBrugsen

Hej Hakan. Hvilken butik henviser du til? Vi har behov for denne viden, således at vi fremadrettet kan give dig og alle andre kunder en endnu bedre oplevelse. Vi hører om meget gerne noget mere konkret om din oplevelse. Lad høre fra dig. Hilsen Heidi

Højby: Arrogant og ligegyldig

Jeg har købt en cykel til min søn i julegave, den går meget træg i pedalerne.
Cyklen er købt på nettet, men leveret gennem Højby SuperBrugsen, jeg henvender mig i Brugsen og de siger at det har de ikke noget med at gøre. De kan godt sende den til reparation men det bliver for min regning.

Uddeler udtaler at de er en selvejet Brugs og derfor tjener de ikke noget på nethandel og vil derfor heller ikke stå for udbedring af mangler.

Arrogant og ligegyldig holdning fra chefen - så forstår man bedre at medarbejderne opfører sig som så...

Super godt brød købt hos Brugsen på Brønshøj Torv

Jeg købte spandauer og et Slotsbrød, begge var sprøde, velbagte, og velsmagende.

Ville købe en plastikkurv som skulle bruges til en julekurv.

Vi var fredag formiddag i superbrugsen Marstal for at købe en plastikkurv som kunne bruges til en julekurv, vi spurgte en ansat om de havde sådan en kurv, hvilket hun svarede nej til , men vi kunne købe en papkasse som de selv plejer at bruge til 10kr, det lyder jo som en god ide , som vi siger ja tak til , den ansatte går ud bagved i butikken for at finde kassen , en anden ansat aflevere den til os , samtidigt med at vi får noget af en overfusning. Vi får af vide at kassen kun kan købes hvis vi køber alle varerne til julekurven i superbrugsen Marstal . Og at kassen er gratis hvis vi lægger alt handlet hos dem. Vi ville jo bare købe en plastik kurv. Det ender med at vi tager befippet imod kassen mod at lægge handlen hos dem. Enden på det er at vi alligevel sidst på aftenen, lige før lukketid, går ned til Brugsen, afleverede papkassen til uddeleren og forklarede ham at vi følte os så stødte over behandlingen at Brugsen kunne få sin papkasse, med handelskrav, tilbage og at vi ville købe en kurv et andet sted. Vi fik en undskyldning og et tilbud om en gratis papkasse som vi frabad os.

God service og godt udvalg

Jeg bliver altid behandlet godt og med et smil i Lystrup, og det selv om jeg er en af dem der altid gør opmærksom på hvis der er noget jeg er utilfreds med. Vi ender altid med en løsning jeg er glad for, og det er ikke noget der bliver diskuteret. Jeg ved godt at priserne måske er en smule højere end den nærliggende netto, aldi eller kiwi, men til gengæld ved jeg at jeg kommer ind i en ren og pæn butik med velasorteret udvalg og sødt personale.
(Det skal dog siges at den stigende andel af ungarbejdere ikke ligefrem har højnet serviceniveauet, tvært imod, men det kommer jo af de forlængede åbningstider).

Manglende tilbudsvare

Jeg handler ofte eller mest i Superbrugsen på Sj.Odde. Men til stor irritation, er der meget ofte mangel på de tilbudsvare jeg får sendt på mail som personlige tilbud. Der er ofte mangel på flere brødtyper, og det undre mig at brødet ofte kun har 3-4 dages levetid.
Slagteren Tja! Ikke altid heldigt.
Jeg har en gang henvendt mig til Slagteren, og fik et meget ubehøvlet svar.
En dag så jeg et stykke kød der var nærmest grønt, men gad ikke at brokke mig, jeg tog et billede af det og satte det ind på Facebook. Dagen efter blev jeg passet op af brugsuddeleren, med den besked at han syntes jeg skulle handle et andet sted.
Der er godt nok kommet en ny uddeler! Men det er skam ikke blevet meget bedre.
Ser frem til hvad denne besked kan afstedkomme ;-)

Reply from SuperBrugsen

Hej Ziggy. Tak for din henvendelse. Jeg har sendt din besked videre til den ansvarlige og vender tilbage til dig snarest muligt. Hilsen Heidi

Super sted - SuperBrugsen Skovlunde

Efter i mange år at have handlet i Føtex, er jeg nu skiftet til SuperBrugsen.
SuperBrugsen i Skovlunde er altid pæn og ren. Der mangler aldrig varer, og de står ved deres tilbud/priser. Er der problemer med bonnen, har vi aldrig oplevet problemer med at få det rettet i kiosken :)

Eneste lille minus ved SuperBrugsen i Skovlunde er, at deres personale er uendeligt langsomme ;)

krystalliseret smørrebrød

Kæresten kommer hjem med lækkert smørrebrød - troede jeg.. det er totalt uspiseligt hvis man ikke er hund.. det er frossent..

Reply from SuperBrugsen

Kære Simone. Tak for din henvendelse. Smørrebrød købt i SuperBrugsen skal selvfølgelig ikke være frossen. Og det beklager vi rigtig mange gange. Hvad årsagen er til at netop jeres smørrebrød har været frossen vil vi gerne undersøge nærmere og vende tilbage, men vi har behov for at vide hvilken butik du har købt det i. Kan du hjælpe med det? Hilsen Heidi

Gammelt kød, Rønne Syd.

Jeg skulle handle kød i Superbrugsen i Rønne syd. Og hvad oplever jeg?
Kød med sidste salgsdag den 1/9-13 og mange pakker med sidste salgsdag den 3/9-13 ingen pakker af friskere dato end disse med hakket kalv/gris. Fik fat i slagterpigen som næsten kikkede på mig som om det ikke kom hende ved. Gav hende to pakker der var overskredet datoen og gjorde opmærksom på de andre som udløber i morgen. Min oplevelse var ligegyldighed.
Måske de skulle være med på nedsat pris, køb i dag og spis i dag.

Reply from SuperBrugsen

Kære Lene. Tak for din henvendelse. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt at SuperBrugsen Rønne har varer liggende som er gået på datoen, samt at vi har medarbejdere, som ikke tager kundehenvendelser vedr. datokritiske varer mere alvorligt. Det beklager vi rigtig mange gange og søger for at få rettet op dette, så du fremover får oplevelsen af at SuperBrugsen arbejder for kunderne. Hilsen Heidi

Bevidst vildledende prisskiltning

De har f.eks. 6-pack Pepsi i denne uge, hvor prisskiltet tydeligt viser at den koster 19 kroner. Det ligner et helt almindelig tilbud, og man skal kigge tæt på prisskiltet, for at se at der med småt står, at det er en pris for medlemmer, og det for ikke-medlemmer koster 42 kroner.

Det vil ingen mennesker opdage, og finder dermed først ud af det når de står ved kassen. Køber man flere varer, er det slet ikke sikkert at man opdager, at man betaler 42 kroner, isteddet for 19 for Pepsierne.

Jeg har selv dagen efter opdaget at jeg har betalt 42 kroner for en pakke Pepsi, isteddet for 19 kroner som jeg troede. Jeg idag set en anden kunde opdage det, da de stod ved kassen.

Det er et faktum at skiltningen er vildledende, men selvom superbrugsen er blevet gjort opmærksom på det, vælger det at forsætte denne skiltning, med beskeden om at det jo altså står på prisskiltet at det er for medlemmer. Det er åbenlyst ikke godt nok, ingen vil lægge mærke til det, og man kan fristet til at tro at det er deres intention at vildlede.

Desværre har de flere gange før haft vildledende prisskiltning på sodavand i forbindelse med tilbud. Blandt andet hvor der er tilbud på alle sodavand på en række, undtagen Pepsi, men der er intet prisskilt for Pepsi. Så samtlige prisskilte viser tilbud, og så går man ud fra at Pepsi også er på tilbud, men det er de ikke.

Derudover: Frisk morgenbrød er af meget ringe kvalitet. Morgenbrød pakket i poser er alt for dyrt, og bliver ikke sat ned på trods af at have ligget i flere dage. Frugt og grønt er ofte i forfærdelig tilstand, og det ligger for længe, og er slet ikke salgbart.

Jeg har intet dårligt at sige om medarbejderne. De er flinke og gør deres job fint. Disse problemer må være et ledelsesproblem, og jeg kan kun give 2 stjerner.

SuperBrugsen Details

Visit Superbrugsen