Superevent reviews

Superevent reviews

7.5

Super-velforberedt og Super-brugbart oplæg

Jeg stiftede bekendtskab med SuperEvent under et seminar på min arbejdsplads, DTU Bibliotek. Her var der fokus på hvordan ansvarsfølelse, ejerskab og sammenhold kan medføre bedre kundeservice. Igennem hele oplægget var der lagt op til aktiv deltagelse fra vores side, det fungerede rigtig godt. Der var en god kombination af teori og praksis, hvori vores fællesskabsfølelse blev udfordret. Jeg vil især sætte fokus på de praktiske opgaver, de var "Super"-gode!
Underviseren var velforberedt og "Super"-oplagt, en energi der smitter af på deltagerne.

God energi!

Vi havde en fyr fra SuperEvent ude på min arbejdsplads, DTU Bibliotek og det var rigtig godt! God energi lige fra starten, sjove øvelser - og ALLE kom med noget. Klart et seminar der arbejdede rigtig meget med at få alle med. Kan bestemt anbefale dette! //David, Studentermedhjælper, DTU

Fængende foredrag om ansvar og samarbejde.

SuperEvent kom ud til min arbejdsplads som er DTU's bibliotek. Ham der kom, lagde ud med en rigtig god energi, og begyndte at tale om hvad ansvar er og hvordan en arbejdsplads samarbejder. Der var både teori og undervisning via et powerpoint, og øvelser hvor vi skulle samarbejde og bagefter evaluerer.
Alt i alt et rigtig godt foredrag.

SuperEvent lever op til SUPER !

Jeg havde fornyligt booket et arrangement ifm. en polterabend. Alt gik perfekt fra første kontakt via mail til det endelig arrangement.

Der er meget venlig kundeservice, samt venligt personale til eventsene.

Absolut et besøg værd til polterabend, julefrokost etc.

SuperEvent ApS Details

SuperEvent ApS er blandt Danmarks førende Event-virksomheder. Vi har 2000 m2 indendørs Fest- & EventCenter i Rødovre med masser af muligheder for firmafest, teambuilding, polterabend, julefrokost events o.m.a. Vi har desuden salg & udlejning af hoppeborge, Eventudstyr etc.

Visit Superevent

Write to: post@superevent.dk