SuperGolf reviews

SuperGolf reviews

4.1

Løber fra garanti

Købte en Bennington bag, hvor lynlås og div. efterfølgende er gået i stykker. De lover at tage kontakt til importøren, men nu har de ikke svaret på henvendelser siden efteråret. Hvor seriøs skal man tage det når cvr-nummer tilhører; Rigtig Hundemad Hørsholm ApS, Usserød Kongevej 105 Telefon 34102970
2970 Hørsholm cvr- 35527206

Service og forsendelse

Jeg bestilte en vare lørdag morgen, blev ringet op et par timer efter vedr. varen, varen blev afsendt mandag og ankom tirsdag (på Bornholm!)

Køb ikke , de snyder med deres garanti, som de ikke reagerer på.

Købte en back,som efter to gange revnede. Kontaktede SuperGolf og fik besked på at sende den retur. Det er over to måneder siden, hvor jeg via mail har rykket fem gange men intet hørt. Nu går jeg til forbrug.dk for at kører en sag, og i sidste ende evt. En stævning. Det er for dårligt at de intet gør, når loven siger garanti på 2 år.

Super Golf: Firmaet, der hverken leverer eller reagerer

Købte varer primo november 2013, og beløbet blev trukket omgående. Men varerne kom aldrig og firmaet reagerer ikke på mails ligesom telefonnummeret åbenbart ikke længere eksisterer.

Større fusker findes ikke

total utroværdig !!!!

hold jer langt væk.

Så ringe behandling har jeg aldrig været udsat for.

Skulle bruge mit gavekort fra Januar, bestiller for hele gavekortet 2000kr.
Modtager efter 14 dage tre ting, men kun efter at have sagt jeg ville komme forbi deres lager hvis de ikke tager sig sammen.
Bestiller noget andet for restbeløbet, men har intet hørt og siden er Pt lukket:-(
Supergolf.dk er bare en joke
OBS OBS OBS OBS OBS OBS.
SUPERGOLF ER GÅET KONKURS KØB IKKE NOGET
SIDEN BURDE VÆRE LUKKET....

ER SUPERGOLF GÅET KONKURS??

Den 4.09.13 købte jeg et regnsæt, som imidlertid var for småt, hvorefter jeg returnerede sættet indenfor 14 dage. Supergolf lover pengene retur indenfor 21 bankdage, og da tiden var udløbet rykkede jeg for beløbet. Efter ca. 10 henvendelser, blev jeg oplyst at pengene ville blive overført til min konto den 22.10.13 - men i dag den 3.11.er de er stadig ikke gået ind på min konto.
Jeg fraråder alle at handle med Supergolf.
Karen Thorslund
2670 Greve

Dårlig kundeservice

Købte en elektrisk golftrolley mens Supergolf havde forretning i Greve, kørte fint det første år men kan pludseligt ikke starte op. Ringer til Supergolfs nye nummer, og bliver henvist til at skrive en mail med info om vognen hvilket jeg gør.
Herefter får jeg besked om, at "den vil blive afhentet, ved en opsamling"??
Rykker efter 3 uger for hvad der skal gøres, intet svar
Rykker igen efter 14 dage , intet svar
Rykker igen efter en uge , stadig intet svar !!

Jeg må ærligt indrømme, at jeg aldrig i mit fremadrettede golf liv, kunne finde på at anbefale SuperGolf til nogen som helst, sjældent har jeg oplevet magen til arrogance, at man ikke engang kan replikere når man får en henvendelse omkring en garantireparation.
Jeg håber stadig, at få en reaktion, så min trolley kan blive klar til næste sæson, og gerne inden garantien udløber. (Men det er måske hensigten !)

Jeg tror, er bange for, at Supergolf har tænkt sig at snyde mig for de 1300 kr, jeg har til gode for sko, der er returneret og modtaget hos Supergolf den 26.8.13.

Har intet godt at sige om Supergolf'service. Har flere gange rykket for mit tilgodeha-vende. Den 11. Sept blev det lovet, at jeg ville få overført mine penge inden næstkommende week-end. Jeg venter stadig. Er firmaet mon gået konkurs?
Inge-Lise Knarreborg
Johanne Korchs vej 87
4700 Næstved

Ubehandlede order efter en uge!

Bestilte et jernsæt til levering, 1-3 hverdage. Det var for en uge siden. De har ikke responderede på mail og tager ikke telefonen, de har ikke engang behandlede min order kun modtaget den.

LEVERINGSTIDEN HOLDER IKKE.

De 1-3 arbejdsdage som leverings tid holder ikke. Lad nu være med, at love noget i ikke kan holde, når folk nu bestiller derefter. Pisse irriterende.

en pisse dårlig kunde service

efter jeg købte et jernsæt ved super golf som der ikke var noget galt med at få tilsendt efter 3 dage ankom det ....men til min skuffelse fandt jeg ud af at det var jern og ikke grafit .... så jeg sendte pakken tilbage dagen efter jeg havde modtaget pakken og endnu har jeg ikke hørt noget fra supergolf om de har modtaget pakken eller tilbage betaling af mit tilgode nu har jeg ringet og skrevet til dem i tide og utide uden noget svar retur ...... aldrig har jeg haft så dårlig en service

Vanvittig god og hurtig service via mail

Jeg fandt på supergolf.dk en "Sun Mountain H2NO Standbag med 14 rum" Hvilket virkede lidt underligt da sådan en bag, ikke eksistere på Sun mountains egen hjemmeside. Jeg sendte en mail for at informere dem om fejlen på deres hjemmeside.
Jeg fik kontakt med Jens Ph., igennem ca. 7 mails hvor hans svartid i snit ikke var længere end 1 time, også selvom jeg skrev udenfor normal arbejdstid. Fik han hurtigt og præcist forklaret mig hvorfor, det til min positive overraskelse, var mig der tog fejl.
Denne bag sælges i Danmark i 2013 men i andre lande ikke før 2014
Jeg modtager idag min bag 2 dage efter min bestilling.
Mange tak til Jens og supergolf.dk for denne oplevelse.
Perfekt!

Jeg fik mine varer leveret allerede næste hverdag efter bestilling.
Det kan ikke gøres bedre og jeg er super tilfreds
Bestemt ikke sidste gang, at jeg handler hos SuperGolf

SUPER OPLEVELSE

Bestilte onsdag eftermiddag i Super Golf's Webshop en GO Pac Mac Regncover - og fik den leveret med GLS fredag kl. 08,40.

100% tilfredshed og anbefaler gerne SuperGolf til ALLE

Jeg bestilte et par armbånd. Jeg blev ringet op dagen efter, hvor en venlig mand fortalte, at de kun havde 1 tilbage i størrelsen. Vi aftalte anden farve i telefonen og wupti dagen efter lå de i min postkasse.
Super service, selvom vi mangler jeres butik i Aalborg... :-)

Køb af putter

Blev på under 5 min. rettet til uden problemer.

Regnjakke Wilson Staff Fg tour

Købte denne regn jakke da jeg spiler golf i alt vejr. Brugte den for første gang igår. Dårlig oplevelse. Blev gemmenblødt på begge arme. Ringede til supergolf. Svaret var regn HVAD ER DET:::: Regnjakker er ikke vandtætte på trods af det er det den bliver solgt som, Øv

Jakke er ikke beregnet til dansk regn vejr.
Det er der ingen der har oplyst.

Hvad er regn efter Supergolf opfattelse : støv regn 1 mm eller ???

Ingen hjælp TOTAL DÅRLIGT.

Køber ikke funktionstøj hos denne forhandler igen

KVALITET OG GOD INFORMATION.

FIN OG HURTIG SERVICE /LEVERING !!!

DET PERFEKTE STED AT KØBE GOLF-TILBEHØR ...

super nemt og hurtig levering

gode priser - hurtig levering og gratis fragt - perfekt

SuperGolf Details