supermode.dk reviews

supermode.dk reviews

7.4

super dejlig butik

Super har alt hvad hjertet begærer.... sødt og imødekommende personale, der ved hvad mode handler om, og står altid parate til at give en hånd...
Der er kun godt at sige om denne lille lokale butik i Valby....

Skøøøn butik

Skøn butik. Super sødt personale. De finder altid det, der klæder mig bedst og giver gode råd til, hvordan jeg kan sætte tingene sammen med det jeg allerede har...for de kan som regel huske, hvad jeg har købt før :-). Også rart, at de siger, hvis det jeg selv har fundet måske ikke lige gør noget godt for mig...på en pæn måde ;-)

Super mode.. ja det må man sige!

Super mode er en fantastisk side - og jeg forstår ikke hvorfor den er så ukendt.

Leveringen er hurtig, og jeg tjekker altid deres tilbud da de ofte har det nyeste varer til de fedeste priser.
Jeg takker og har aldrig haft problemer med dem
-jeg savner dog deres gamle hjemmeside.
Supermode

Reply from Supermode

Kære Laura
Tak for de rosene ord - vi er rigtig gladeforde kundersom netop har fundetfrem til os, og håber da der kommer flere med tiden.

Du må meget gerne skrive til os hvad du savner veds vores gamle side - frem for den nye.Det er altid rart for os at høre jeres feedbavk og dermed om vi kan tilrette det på den nye side.

Venlig hilsen & GOD DAG
Manja
SUPERMODE.DK

Opdater jeres lager

Jeg købte 2 ting hvoraf den ene var udsolgt. Det fik jeg dog ikke mail om, men en lille seddel ved pakken hvor der stod den ikke var på lager. Det kunne de godt have skrevet en mail om, da jeg så ville have annulleret ordren, da jeg ikke vil betale porto for bare en ting.
Dog var levering hurtig.
Supermode

Reply from Supermode

Hejsa

Vi beklager da meget at den ene vare var udsolgt.

Vi er en lille butik i Vlaby og sælger både på nettet og i sevle butikken fra det samme lager - derfor sker det desværre at vi nogle gange får solgt varen i butikken samtidigt med den bliver solgt på nettet. Det er vi også selv rigtig kede af når det sker - og vi kæmper for at kunne opdatere med det samme.
Vi gør hvad vi kan netop for at oplyse Jer om vi sender den resterende ordre - da kunder ofte hurtigt forventer en levering.

Men altid rart med feedback i hvad vi kan gøre bedre.

venlig hilsen og god dag
Manja
SUPERMODE.DK

Skal betale for deres fejl

Havde bestilt 2 jakker. Den ene var så udsolgt, hvilket er hvad der kan ske, pengene er givet retur...
Den anden jakke var så i stykker, og da det er julegave, står jeg nu den 21-12-11 og skal ud og finde en anden, så vil bare have pengene retur, og sende jakken retur. Dog skal jeg betale for at sende den retur, og får kun refunderet for den ene portovej, det syntes jeg ikke kan være rigtigt, når de sender en jakke der er i stykker, burde de betale for deres fejl!

Supermode Details

super young fashion