SuperSellerS reviews

SuperSellerS reviews

7.2

Kanon service fra supersellers.Tak for det :)

Hej vil gerne anbefale supersellers. Kanon service.
Mvh Peter Olsen

God service i butik, hurtig levering, dog ikke uden fejl og to gange ud af to leveret til forkert adresse

God, sikker og hurtig handel!

Meget hurtig respons på mail og interesseret sælger, der hjælper, også selvom man bestiller en vare, der ikke er på lager. Venlig og interesseret sælger, der ønsker at vide om alt er som set skal være med den udsendte vare.

Rigtig god Kundeservice og hurtig vare levering !

Fremragende til prisen

Jeg har købt nogle fantastiske mannequiner til en virkelig favorabel pris, jeg under søgte markedet virkelig grundigt, men ingen andre steder var det så billigt.
Jeg har også købt nogle metalbøjler, som kunderne er helt vilde med, de giver tøjet et helt andet udtryk.

Til gengæld synes jeg at det er usædvanligt irriterende, at man efter at have handlet så mange år med supersellers altid skal betale på forskud.

Hurtig levering, alt var tip top ved varen

Hvor er de 6 stjerner til dem som fortjener det :o)))

Ringede ind da jeg manglede en del varer ret akut, Thomas bad mig sende en mail ang. de varer jeg skulle bruge. Der gik ikke længe inden jeg fik et tilbud tilbage på de dele jeg manglede, super hurtigt svar.

Det eneste problem jeg har er at jeg mangler den 6. stjerne herinde, Thomas har været super behagelig og behjælpelig med spørgsmål og lignende, lang tid siden jeg har købt noget og været så glad og haft det sjovt samtidig - præcis sådan en handel skal være!

Tak Thomas! :o)))

SUPER

Sød og hurtig betjening - varerne helt i orden.

God - dog en forkert vare -men en meget hurtig og positiv behandlig og fejlen var fixet.

Rigtig god betjening også over kundeservice.
De fik rettet fejlen uden at gøre det til et problem.
Der gik 2 dage og så stod det foran døren på hjemmeadresse.

Elendig service

Jeg vil aldrig anbefale SS. Elendig service og fremsender de forkerte ting gang på gang!

Meget dårlig service, ingen har tjek på noget, har måttet kontakte Supersellers tre gange for at få varen, og stadig efter en måned, har de ikke det bestilte, det kunne jeg have fået at vide den 2. ga

Forvirret sælger som betjente mig den dag jeg personligt var hos Supersellers, måtte ringe efter en måned og spurgte hvornår de bestilte varer kom, fik beskeden at de ville blive afsendt samme dag, har nu modtaget en del af det bestilte, hvorefter jeg henvender mig engang til, og får den besked at den sidste vare har de ikke endnu, og vil sende en mail, om hvornår de afsender den sidste del af ordren. Det kunne de jo have sagt ved den 2. henvendelse. Har ikke ret meget tjek på tingene, føler man.

Nemt og billigt

Fint butik som er nemt at navigere rundt i, billige priser og levering til tiden.

Billigt og hurtig levering

Bestilte onsdag aften, fredag formiddag modtog vi dem.
Super :)

rod i systemet

Afgav en ordre. Pengene blev trukket med det samme. Ordren kom ikke, så jeg kontaktere dem. Varen kommer først på lager om 10 uger, men de kunne sende et produkt der mindede om det. Dagen efter modtog jeg alligevel den vare jeg oprindeligt havde bestilt:-D :-S

Kære Conny

Tak for din kommentar.

Det der skete i dit tilfælde var at vi afsøgte vores søster og moderselskabers lagre. Vi kunne få en lille forsendelse der bl.a. kunne dække din ordre. Det var derfor for var vi at kunne levere din vare før de 10 uger og der var lidt forvirring omkring leveringsdatoen.

Hurtig og effektivt

Det eneste jeg vil brokke mig over, er Trustpilot, jeg har andet at lave.

Kvalitets varer til gode priser

Supergod service og priser er også gode. Desværre er transport firmaet virkeligt dårligt. Smider bare tingene foran døren og står på nakken af en for at få skrevet papir under. Ingen tid til at læse papirerne. Efterlod pallen som varerne lå på vi kunne bare smide den ud sagde de.

Vi skulle helt op på direktørniveau, før der skete noget.

Januar.Først havde vi forudbetalt varen, fordi der åbenbart tabes mange penge i branchen.
Dernæst kom dele af varerne. Dernæst kontakt til " Supersellers " - varerne var på vej, ingenting skete. Opringning en måned efter. Medarbejder ville undersøge sagen og vende tilbage, nothing happened. Tilsidst direktøren (flink mand iøvrig) så kom der skub i leveringen. Marts

Ustabile

Vi har været kunder hos SuperSellers i stk tid men deres levering svinger rigtig meget og nogle gangekommer varerne ikke frem før man kontakter dem adskillige gange. Det er lidt ærgerligt på ellers fin side.

Reply from SuperSellerS ApS

Tak for dit input, det sætter vi meget pris på.

Vi har været igennem en periode med for lavt antal medarbejdere på vores lager i forhold til antallet af ordre. Lagret er nu fuldtalligt og vi kan allerede nu se en væsentlig forbedring af vores leveringsservice.

Også tak for dine pæne kommentarer om vores web shop.

Dårlig ordre håndtering

Bestilte varerne torsdag pengene hævet samme dag varer lovet fremme dagen efter. Da der ingen varer kom fredag rykkede jeg for varerne mandag og spurgte om loven omkring internet handel ikke gjaldt dem angående reglen med at man ikke må hæve penge før varen er afsendt og svaret var at det var firmaets politik og at han desuden kun var ansat og ikke bestemte reglerne. Han lovede dog at varerne ville blive afsendt samme dag. Onsdag (en uge efter bestilling) ringede jeg så igen da jeg stadig ikke havde modtaget nogle varer og fik så fat i en rigtig sød kvinde som endelig tog det en smule seriøst og fik mine varer afsendt samme dag så vi modtog dem dagen efter.

Kære Per
Tak for din henvendelse, vi er kede af du har haft en dårlig oplevelse.

Vi har haft nogle udfordringer med at holde vores lager fyldt her på det sidste. Det er ikke nogen undskyldning for din oplevelse, blot en forklaring. Vi arbejder hårdt på at sikre vores kunder får korrekt besked om levering af både rest ordre og nye ordre. Man skal kunne stole på det vi siger.

Vi tager alle henvendelse seriøst, men måden man agerer på skal være den samme, professionelt.

Årsagen til vi har forudbetaling på vores varer er, at vi har haft en del uheldige oplevelser med kunder der alligevel ikke kunne betale for varen.

Grunden til vi kan hæve pengene ved modtagelse af ordren er, at vi handler mellem forretninger og ikke mellem forretning og forbruger. Der er 2 forskellige regelsæt for de 2 forskellige handelstyper.

Thomas, Marketing, SuperSellerS

Varer ankom hurtigere end forventet !

Det er altid fedt at få pakker ;) Især når de kommer før end forventet og alt bare er helt som man har håbet. Og det var tilfældet her...

Fragtmanden gad ikke levere varen, men sendte istedet et brev om, at jeg kunne afhente den på deres depot.

Fragtmanden gad ikke levere varen, men sendte et brev om at jeg kunne hente den på deres depot. Det var til stor gene. Det er umiddelbart ikke Supersellers skyld, men de burde vælge en bedre fragtmand til at levere varen

Hej Andreas
Tak for dit feedback.
Vi har været i dialog med vores fragtfirma. I dit tilfælde er der beklageligvis sket en fejl.

Chaufføren var på adressen klokken 10:22. Fejlen der er sket er, at pakken ikke må leveres til en pakkeshop. Det må transportøren kun ved private pakker. Chaufføren skal komme tilbage dagen efter og prøvet igen.

Chaufføren må også kun aflevere pakken til den specificerede modtager på pakken og ingen andre. Det kan betyde, at hvis der har været ”for lang ventetid ved døren/ringeklokken” at chaufføren kører igen. Chaufføren skal dog under alle omstændigheder komme tilbage igen dagen efter.

Thomas, Marketing

SuperSellerS tilbyder

Salg af butiksinventar og tilbehør til indretning af butikker, samt butiksbelysning. Hos SuperSellerS får du prisgaranti på alle varer i standardsortimentet, stort udvalg, hurtig levering og god service. SuperSellerS stræber efter at du får dine varer HURTIGT - LET - BILLIGT

Visit SuperSellerS

Kontakt os - vi hjælper dig gerne!

We live here: Vidtskue Vej 12
7100 Vejle