Supershoppen reviews

Supershoppen reviews

4.4

Skuffende..

De sendte de forkerte ting, og et armbånd med forkert spillernavn..

Strømper der stadig havde alarm i. Sendte to forkerte varer..

Ringede derover hvor jeg fik afvide de ville sende så det passede med hvad jeg havde bestilt. Der kom to af tingene to dage efter..

vildt der kan være så lang leveringstid når andre virksomheder kan sende samme dag hvis man f.eks. bestiller inden kl 15..

Leveringstid pff..

Det tog 5 dage fra min bestilling til at varen blev sendt - så kommer den forhåbentlig i morgen

men hey ... FORZA FC!

Enormt langsom

Virkelig langsom webshop, ved ikke om de er underbemandede eller hvad...

Bestilte en trøje og ca 14 dage efter kom den...

Meget skuffende

Bestilte en gave på supershoppen og tilmeldte mig sms-service (betalte også gebyr).

Ingen info om forsinkelse på trods af der stod 2-5 dages leveringstid, ingen sms - som betalt for før pakken endelig ankom efter 9 arbejdsdage.

Skrev en email til dem, som jeg kunne se de slet ikke læste men blot slettede...

Meget skuffende oplevelse.

Danmarks bedste :-)

Kun ros, super produkter, go service

Super hvor?

Har fundet shoppen via Google. Købte varer og betalte med dankort. Derefter fik jeg en mail med at de havde modtaget min ordre og det ville blive leveret i løbet af 3-5 hverdage. Dagene gik..... ingenting kom, hvor er gaven som i øvrigt skulle ha være med til min nevøs 8 års fødselsdag?
Kontakter shoppen; og får følgende svar:

Hej gitte, du har bestilt dem på vores gamle hjemmeside som desværre ikke findes mere, så kan desværre ikke sende tingene.

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Bo Kjær Nielsen,
Webshop, F.C. København Merchandise

Øh???? hvad skete der lige det????
så må han da sørge for at jeg får det eller fortæller hvordan jeg ellers før, link evt. Og hvad med lige at slette den side. Jeg betalte endda med kort, som jeg nu må holde øje med og de trækker fra.
Hvordan kan dette lige lade sig gøre????

Er virkelig skuffet over denne non-service

Super Shoppen indbegrebet af Super

Købte et FCK-FCB halstørklæde og nogle strømper, der stod at der ville gå op til 14 dage pga. at der skulle laves halstørklæder.

Der gik ca. 10 dage og de var derhjemme, ingen klage!

Halv-tilfreds

Jeg har efterhånden fået købt nogle forskellige ting på Supershoppen.dk og har været utroligt glad for mine indkøb.. Når det så er sagt må jeg tilstå at kvaliteten i deres varer levering mangler en del da også jeg måtte vente urimelig længe på de fleste af mine varer.. f.eks måtte jeg vente 2 uger længere på min plakat hvilket jeg ikke syntes er diskutabelt, simpelthen for ringe.. Ellers er det gode varer man finder på siden hvis man støtter FCK

Fik aldrig min vare

Bestilte flag til min søn som blev leveret på min gamle adresse - det kan gå. Flaget blev sendt tilbage og jeg måtte så bestille en nu forsendelse som så aldrig dukkede op. Webshoppen påstår at den er leveret - men det må så i givet fald være til en helt anden!! Det er tre måneder siden nu. Jeg har rykket tre gange men kommunikationen er voldsom træg - de reagerer meget langsomt på mails. Men flaget er betalt men sønnike har intet set. Som han siger: "FCK har taget røven på mig far".

LORTE SHOOPEN!!!!

Bestillte den. 13. juni i dag er 20. juni har hverken modtaget varer eller ordrebekræftelse, når man ringer til kundeservice så siger de bare at varer er på vej de er bare LØGN!!!

Handlet sidste gang der ind.... ALDRIG MERE FØJ!!!

Flere gode oplevelser -men en enkelt dårlig.

Jeg har handlet hos Supershoppen en del gange efterhånden, og så sent som i sidste uge bestilte jeg derfra igen. Der stod i ordrebekræftelsen, at der kunne gå op til 7 dage, før jeg ville modtage pakken. Men allerede dagen efter modtog jeg den!

Men!
Oplevede sidste år, at min ordre ikke var pakket ordentlig hos Supershoppen, som Post Danmark foreskriver at de skal (udfyldes med plast osv.) Papkassen var helt ødelagt og der manglede en lille ting. Der blev lavet en reklamation, men mere skete der ikke.

Men altså har dette ikke skræmt mig fra at handle der... Jeg gør det nok igen ;)

FORZA FCK!!

Altid super søde i shoppen... God service...

Ok og hurtig service

Har købt sæsonkort. Kom ganske kort efter med posten. Eneste irritationsmoment var fejl på hjemmesiden.

helt i gennem i orden.

Der er intet at sætte en finger på her ;)

der er ingen broblemer

har handlet der et par gange og har ikke haft noget at klage over god info og hurtigt levering, så tommelfinger opad herfra

Is Supershoppen your company?

Super Shoppen A/S Details

Visit Supershoppen