Supershopping reviews

Supershopping reviews

Very low
0.5

SVINDEL AF RIGTIG GROV FORMAT BOYEKOT DEM, MINUS STJERNER HERFRA

De sender en velkomstpakke uden du har bestilt noget, der er 14 dage til at opsige medlemskabet og at sende pakken retur, når du ikke det, sender de en opkrævning på 49 kr. betaler du ikke sender de 2 rykkere hvor der hver gang er lagt 100 kr på i rykkergebyr så du når op på 249 kr. Så sender ALEKTUM INKASSOFIRMAET et brev hvor du så er nået op på 699,33 kr. Som har fået en repremente af FORBRUGEROMBUDSMANDEN i andre forbindelser, så med en stor undren at de bliver ved med at sende trusler . Det er ikke til at komme i kontakt med selve firmaet idet det ligger i Letland. Hvad der så videre sker vides ikke endnu.
Her er åbenbart en dækadresse på [personlig information] på Nordfyn
Sagen er nu overgået til Forbrugerombudsmanden, som er gået i gang med at behandle den, håber at det lykkedes at få lukket det "firma" denne gang.

I dag den 22-01-2014 har jeg fået en beskæftigelse fra INKASSOFIRMAET på at de har afsluttet sagen, men jeg føler at det er med udgangspunkt i går den så går den, men jeg lader nu sagen forsætte ved FORBRUGEROMBUDSMANDEN for andres skyld.

Svindelfirma

Har vært med på spørreundersøkelse på nettet.Men aldri noe med navnet supershopping.Plutselig dumper det pakker i postkassa.Tror det må være et slags slankeplaster.Slanke meg hvis det hadde trengtes klarer jeg meg utmerket uten hjelp av andre.Dette vil jeg kalle svindel.Har aldri gitt utrykk om at jeg ønsker svar fra et svindelfirma.Frekke nok til og sende med innbetaling er de også.Ikke er det såkalte angrerettskjema skrevet på rett norsk heller.Det de sendte var en verdiløs pakke de prøver og presse folk for penger

Min søn skal sørme ikke fanges i den slags ulovligheder

Har lige modtaget et "fint" brev fra Supershopping, med omega 3 piller / Natural Fish oil. Det er sendt til min søn på 11 år. og ingen af os i husstanden bruger den slags bras. Jeg vil sende en mail til dem og så får de lige en politianmeldelse på nakken. Vil ikke finde mig i at nogle prøver at snyde sig til penge ved at sende den slags til folk der ikke engang har bedt om varen, medlemsskab osv. og min søns liv skal de sku ikke i hans alder ødelægge med alt mulig betalingsskrav.

SPAM firma for fulde gardiner

Ja, modtog så en pakke fiskepiller idag. Aldrig bestilt det, aldrig hørt om det, og en virksomhed med returadresse i Estonia.

Jeg behøver vidst ikke uddybe mig selv mere, det gør alle de andre brugere herinde vældigt fint.

100 % spam firma.

Fupfirma

Jeg har modtaget en inkasso-skrivelse fra Gothia Inkasso, som vi have 948 kr for "et eller andet".

Udfra skrivelse fremgår SuperShopping, og intet andet. Intet om hvad jeg skulle have købt, hvornår, eller hvor!

Dette er selvfølgelig et fupnummer, og dette agter jeg ikke at betale. Jeg kan i øvrigt ikke forstå hvorfor diverse inkasso-firmaer vil arbejde sammen med sådan et fupfirma!

Anyway, jeg har skrevet til Gothia, at de skal fremsende dokumentation for at jeg skulle skylde de penge, og ellers skal de slette mig fra deres system. Undlader de at gøre nogle af delene, kan de imødese en politianmeldelse.

Mig får de i hvert fald ikke en krone af !

Svindel-Humbuk

Har motaget vare , fra dette firma som aldrig er bestilt ,er sendt retur på posthus som .vil ikke modtage denne vare.
har mailet til firma men intet hørt eller set mails fra dem .
men de har trukket penge fra konto.
Rystene hvor får de konto nr. fra og ardresse ?
SKAL MAN politianmelde dem.
returvarer skal sendes til estland ???????

Virksomhed, der ikke ønsker at holde på sine kunder

Når Aller ikke får sin indbetaling lige på den rigtige dato, lægger de bare beløber oveni, når de sender noget næste gang. Så der fortsætter man bare som kunde. Hos Supershopping ønsker man at flå flest mulige penge ud af sine kunder, som man selvfølgelig mister, så hurtigt det er muligt. Beklageligt at en virksomhed som Alektum (CVR 21143790) medvirker i dette cirkus.
Morale: Undgå enhver form for kommunikation med Supershopping. Og man risikerer endda at få en opkrævning, først fra Supershopping, og siden fra Alektum. Og beløbene vokser fra gang til gang.
Estland er ikke helt klar til at deltage i fællesskabet endnu, i hvert fald ikke Supershopping!

Hvad er nu det??

Jeg har idag modtaget et brev fra ALEKTUM inkasso fordi jeg har skulle bestille en velkomst pakke hos dem. Har aldrig modtaget en pakke, et brev, opkald eller mails fra dem. Jeg bestiller ALDRIG fra et firma uden telefonisk kontakt, men det har jeg så åbenbart nu, men det menes jeg ikke!!! Og jeg aner ikke engang hvad varen er, men det er så ikke deres problem. Så nu står jeg med en regning på 1000 kr, som kun skulle ha kostet mig 0,47 kr hvis bare jeg havde hørt et eller andet fra dem. ER RØSTET!!!!

Supershopping NUL stjerner

Fik pludselig tilsendt ryge stop plastrer. Efter at have læst flere anmeldelser her på hjemmesiden, er jeg nu også blevet i tvivl om det er noget jeg har bestilt. Men jeg tænkte jeg ville prøve det ved lejlighed, og da jeg gjorde dette, var det ikke til at få det papir af plastret der bekytter limen. Jeg returnedere det til Supershopping, sammen med den efterfølgende pakke jeg havde modtaget. Bliver nu bombarderet af deres inkasso selskab i Danmark, som hedder Advis. Jeg vil da ikke betale for et produkt som ikke duer. Men det er der da ingen forståelse for. Føj siger jeg bare. Men tager kampen med dem til enden.

Hold jer LANGT væk!

Hvis du overvejer at købe produkter fra SuperShopping, så anbefaler jeg dig at holde laaaaaang afstand!

Jeg har modtaget en pose Q10 piller, som jeg aldrig har bestilt!
Da jeg ikke betalte for forsendelsen kom der en rykker! Jeg valgte at betale rykkeren, da jeg ikke gad inkasso og hvad der kan følge med!

En uge senere kom der så brev fra inkasso firma alligevel! Nu skulle jeg pludselig betale 699 kr., fordi der var kommet en masse inkasso-gebyrer på! På faktura fra inkassofirmaet var der logoer fra både RKI og Debitor Registret, så nu fik jeg sved på panden - selvom jeg havde betalt regningen incl. rykkergebyr!

Det er umuligt at få fat i SuperShopping, så jeg ringede til inkasso-firmaet.
De anbefalede mig at sende en kvittering på min indbetaling og en skrivelse omkring min oplevelse.
Det har jeg nu gjort - og forventer at få af vide, at sagen er afsluttet.

At jeg så har brændt 149 kr. af og ligger inde med 3 poser Q10, det kan jeg leve med!
MEN HOLD JER LANGT, LANGT væk fra SuperShopping.

SVINERI...

Vil kun have dine penge... Lytter ikke . Og benægter selv hvad de har skrevet i købsaftaler. .... Har været inde på deres hjemmeside i Letland og i El Paso tror jeg det hed. ..Der står at , du gerne må sende produkterne tilbage på deres adr,.. på disse steder.... HVORFOR gør de det så ikke selv herfra DK. af ? ? ?

Ulækkert !

Jeg selv har modtaget velkomspakke med ginger piller men efter jeg har returneret pakke nr. 2 kræver supershopping 445 DK alligevel. I morgen kontakter jeg forbrugsstyrelse og hører om det kan har sin rigtighed.
I dag har jeg kontaktet forbrugsstyrelsen og sender del af artikel fra deres hjemmeside her ;

Når du bestiller en prøvepakke, kan du risikere, at firmaet senere påstår, at du har tegnet et abonnement, som du er bundet af i en længere periode. Men sådan en aftale behøver ikke at være bindende for dig.

For at en aftale om et abonnement er bindende, skal du selv vælge at tegne abonnementet. Hvis det foregår på nettet, skal du have oplysninger om blandt andet vilkår og bindetider. Du skal desuden have tilsendt oplysninger om fortrydelsesretten, fx i en mail.

Hvis det ikke er sket, er du ikke bundet af aftalen. Det er sælgeren, der skal bevise, at du har bestilt abonnementet, og her er det ikke nok, at et lille felt på skærmet er krydset af.

Det kan du gøre, hvis du modtager flere pakker
•Kontakt afsenderen, og meddel at der er sket en fejl
•Send ikke pakkerne retur, afsenderen skal hente dem hos dig
•Klag skriftligt, hvis pakkerne alligevel bliver ved med at komme
•Lad dig ikke lokke til at betale, når du ikke har bestilt pakkerne

Hold jer langt væk..De tar røven på folk..

Supershoping er kun interesserede i penge, Ikke kundepleje. Man får lov til at betale for noget man ikke har bestilt og det der er værre..De er ikke modtagelige for alm. forklaringer og beviser så som kvitteringer osv.
Hold jer langt væk. Desværre gjorde jeg det ikke, og hænger nu på gebyrer og breve fra Advis.. ;-( jeg kommer til at betale for noget jeg ikke har bestilt og for noget jeg har ikke har bestilt..

Pengemaskine!

Supershoping er kun interesserede i penge, Ikke kundepleje.
Hold jer langt væk. Desværre gjorde jeg det ikke, og hænger nu på gebyrer og andre trusler. ;-(

Bondefangeri!!!!!

Har modtaget en velkomstpakke ginger og betalt.Så sender de en pakke til,som jeg retunerer.Fluks kommer der en trusel om inkasso og de påstår de ikke har modtaget det retunerede.Nu har de sendt mig til inkasso.Jeg er måløs over der er nogen der er sådan nogle svindlere og sikkert truer en masse søde folk til at betale deres møg.Jeg har klaget til ombudsmanden og betaler sgu da ikke !!!

de er nogle snyder, de tar kun røven på folk

jeg fik en mærkelig pakke fra suppershopping hvor der lå nogle plastre der kunne gøre kvinder/piger liderlige og der ved lå der en regning på 49kr og jeg har skrevet til dem 10 gange uden noget svar, og fik regner på 100kr hver gang ja og nu er jeg så røget vider til en inkasso, som ikke kan oplyse mig deres cvr nr med en regning på 800,60kr, så kan ikke sige andet ind hold jer væk der fra.

og når de så ringer til dig så vil han have dig,
CPR NR.
KONTO NR.
REG NR.

kan kun anbefale LADVÆR MED AT UD FYLDE, Havet en ven der gjore det og pludselig manglet der 20000kr på han konto

Svindlerfirma skidt

Hold jer langt væk,og til jer der ligesom jeg kom til at klikke på knappen og troede at
når man havde betalt de to gange 49 kr så var det slut,Jeg sendte selvfølgelig også de to poser daily vitamin piller eller hvad f det nu er de mener det er plus en lille tube creme .Og jeg gentager de kan sgu da bare true folk,hvis de mener det er ok.men sender de deres skidt tilbage,hvis jeg sendte pengene fik de det med garanti tilbage
til estland igen ,og sådan kunne vi blive ved.Jeg ønsker ikke deres skidt,og ville sikkert kunne gå ned i en hvilken som helst anden butik og kunne købe et produkt der
har den samme virkning ,Hold jer langt væk .

SPAM-virksomhed!!!!

Har lige modtaget en Ultra Ligh Face Cream.Jeg har ALDRIG BESTILT det. Det er utroligt at de forsætter, når man læser alt det her på nette hvad det er for et FIRMA?

VH Margith Daring

Fupfirma

Hej

Jeg købte 1 pose Daily q10 og 1 pose Daily Ginger.

De kunne åbenbart ikke finde ud af, at sende dem samlet, så jeg blev debiteret for 2 x 49 kr. i fragt.

Jeg nægtede selvfølgelig at betale mere end 1 gang kr. 49.-

Så nu er jeg ved at drukne i rykkerskrivelser, på trods af, at jeg har forklaret firmaet, hvad det handler om.

Jeg arkiverer alle rykkere lodret. Og tager det helt afslappet, vel vidende, at den slags firmaer ikke slæber nogen i retten.

vh Danny Christensen

GODT ARBEJDE TRUSTPILOT

Hvor er det dejligt, at der er sider som denne, så man undgå alverdens svindler firmaer. En af mine venner fortalte mig at Supershopping er fyldt med svindel, og efter at have læst om det på nettet skal jeg nok holde mig væk fra dem.

Supershopping Details

Helse.