Superspeelgoed.nl reviews

Superspeelgoed.nl reviews

Excellent
9.3

Super!

Snelle levering, lage verzendkosten, prima klantendienst! Niet alle artikelen die ik besteld had waren voorradig, maar van zodra dat wel het geval was werd mijn bestelling meteen verzonden. Kreeg gisteren een mailtje dat mijn bestelling verzonden was, en had het deze morgen al in huis! De bestelling was goed verpakt en volledig. Vragen werden door de klantendienst zeer snel beantwoord en ook al begreep men mijn vragen niet zo goed, toch bleef men geduldig en vriendelijk. En de prijzen waren een stuk lager dan elders! Zeker voor herhaling vatbaar!

Goedkope Lego, wel lange levertijd

Mooie webshop met heel veel speelgoed. Vooral veel Lego. En daar was ik net naar op zoek voor 5 december.
Bestelling op vrijdag (ochtend) geplaatst, woensdag ontvangen. Op zich best een lange levertijd voor artikelen die op voorraad zijn.
Speelgoed is goed verpakt, maar zoals hier onder al beoordeeld is: staat er LEGO op de doos!
Ik heb moeten 'lullen' als brugman voor wie dat pakket was en wat er zogenaamd in zit aangezien mijn zoon kan lezen. Dat is in deze tijd van het jaar misschien wat onhandig om het in Lego dozen te verzenden.

Snelle levering maar wel een opmerking....

Super snelle levering én goedkoop. Let op! op onze doos stond het LEGO logo! toen de levering kwam stonden mijn kinderen bij de deur..... en het was nou net voor 5/12.... niet handig vind ik persoonlijk. Neutrale doos zou beter zijn geweest.

zeer snelle levering

Net uit, en al leverbaar. Bedankt

Prima!

Onze bestelling werd keurig en snel afgehandeld. Prima dus!

prima service voor een lage prijs

Prima. Lage prijs. Scheelde bijna 10 euro met duplo in de winkel. En geen verzendkosten. Super.

ultrasnelle levering van kwaliteitsspeelgoed!!!i

Ondanks de betaling via internationale overschrijving werd bijzonder snel geleverd. Bovendien word je uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je zending, die een dag later dan ook bij je afgeleverd wordt.

Een degelijke verpakking zorgt ervoor dat de goederen in optimale staat bij je aankomen. Het kwaliteitsspeelgoed zorgt er meteen voor dat je kinderen met handenvol plezier aan de slag kunnen...

een aanrader

Goedkoper dan bij ons (belgie) , duidelijke communicatie qua betaling en verzending, goede tracking service, supersnelle levering,

Snelle service

Overzichtelijke site en hele snelle service, alles was goed verpakt en het was tegen de laagste prijs - het prijsverschil was aanzienlijk.

Veel keuze voor leuke prijzen.

Superspeelgoed.nl is een webwinkel met veel keuze in allerlei soorten speelgoed, voor lagere prijzen dan in de winkel. Het enige nadeel was de (in dit geval) wat langere levertijd, het duurde meer dan een week voor ik de artikelen binnen had. Ik had graag zo snel mogelijk een bericht gehad over de (langere) levertijd. Nu duurde het bijna een week voor ik een mail kreeg dat de goederen verzonden waren.
Maar buiten dat, een goede en betrouwbare webwinkel, waar ik zeker nog eens wat zal bestellen!

alles is conform afspraak geleverd

Na vergelijking van de prijs en verzendkosten kwam ik uit bij superspeelgoed.nl.
Alles is conform afspraak verlopen. Prima dus.

Zeer goede service

Iets bestellen op de site is heel eenvoudig en de bestelling wordt supersnel geleverd!
We zijn zeer tevreden en bestellen hier in de toekomst zeker weer!

prima service

prima transactie,snelle verzending

Hele snelle bezorging! Top beste speelgoedwinkel in Nederland~!

Top! Ik ben tevreden 10/10!

Goed en snel!

Wij hebben lego besteld. Dit kregen wel heel snel in huis. Netjes ingepakt.

Perfect, scherpe prijs, snelle levering.

Superspeelgoed levert snel en tegen een scherpe prijs. Er zat een gratis poster bij die door mijn zoontje erg enthousiast is ontvangen. Geweldig!

De bestelling was op tijd en in orde. Er zat zelfs een geldterugbon van de legoactie bij.

Alles op tijd en volledig ontvangen. Site is overzichtelijk en de prijzen zijn volgens de vergelijking op beslist.nl heel netjes.

Prima afgehandeld.

Alles is in goede orde ontvangen en naar wens afgehandeld.

prima service

ik ben erg tevreden dat verzendingskosten niet te hoog waren

Super levering

Snelle en goeie levering echt aan te bevelen

Superspeelgoed Details

Superspeelgoed is al jaren het adres om goedkoop Lego te bestellen. Bij ons vindt u een assortiment Lego dat veel groter is dan bij de speelgoedwinkel bij u in de buurt, en dat voor lagere prijzen! Maar behalve Lego zijn er meer merken die het vertrouwen van de consument gewonnen hebben. Op onze site alleen die merken, zodat u weet wat u koopt!

Visit Superspeelgoed.nl

Contact information