Superstar.dk reviews

Superstar.dk reviews

9.4

Let og elegant super

Uovertruffen

En fantastisk hurtig levering. Kan varmt anbefales. Måtte ringe og rådføre mig vedr. uret. Telefonen blev svaret med det samme, hvilket er meget sjældent i disse tider.
Superstar kan kun anbefales.

HURRA

JEG ER SÅ GLAD FOR DEN HURTIGE LEVERING AF MIT UR-TAK

Alt som det skal være

Glimrende hjemmeside med et udmærket overblik. Bestiller mit nye ur torsdag kl. 11. Det flinke postbud leverer dagen efter kl. 9.

Den bestilte vare til den aftalte pris. Og så oven i købet en lille pose vingummi med i pakken. Hvis bare resten af verden fungerede lige så velsmurt.

NB: Jeg kan bedre li' lakrids ;-)

Nemt

Bestilte mit ur. Det kom 2 dage efter. Fik en af de der 1kr, slik poser. Jeg kan ikke brokke mig.

Hurtig service og tilfredsstillende varer

Jeg er meget tilfreds med servicen og vil gerne handle med superstar.dk en anden gang. Med venlig hilsen Anne

Perfect

Ren nostalgi. Fede ure go pris hurtig levering.
Sjovt at få et ur der bringer minder frem fra ens ungdom.

Fandt reservedel - bestilte på nettet - afhentede samme dag på lageret! Perfekt.

Det er dejligt, at man udover at kunne finde stumper på hjemmesiden også rent faktisk kan kontakte firmaet, og lave en aftale om afhentning samme dag. Yes den var på lager; "du kommer bare og henter den" lød det fra firmaet. Perfekt for mig.

Ikke en finger at sætte.

Der var ikke nogen problemer overhovedet. Efter mine penge var blevet trukket fra min konto, kunne jeg dagen efter selv afhente mit ur hos superstar.dk, som jeg selv havde valgt.

Levering i løbet af 2 dage. Fin service

Bestilte varen onsdag eftermiddag og fik varen leveret fredag.
Kunne ikke gøres meget hurtigere.
Desværre var uret ikke så pænt som det så ud til på billedet, men det var jo min egen skyld. Havde ikke lagt mærke til højden af uret. (Var oplyst på hjemmesiden.

Perfekt. Kan anbefales

Alt fungerede fint. Hurtig levering og info undervejs.

Hurtigt levering!

Jeg er super godt tilfreds med min ordre på Superstar.dk
Jeg bestilte et ur om eftermiddagen, og det lå hjemme i min postkasse næste formiddag!
Man får det man bestiller og kvaliteten er i top.

hurtig levering

jeg har aldrig før oplevet så god service.

i forhold til denne anmeldelse der findes fornavne på mindre end 4 bogstaver!

Stor Fornøjelse !

Alt har bare fungeret! Omhu helt ned i detaljen! En stor fornøjelse!

vel tilfreds

det var nemt og hurtigt og fik hvad jeg regnede med

Ingen problemer

Bestilte et ur om søndagen, og det ankom om tirsdagen, så det var hurtig levering. Og så var der en lille gave med i pakken :) Eneste lille minus, som gør at de ikke får fem stjerner er, at man skal bestille to varer for at få gratis fragt - det kunne måske ændres til at en bestemt pris udløste en gratis fragt. Men jeg er godt tilfreds med behandlingen.

tiden optimal tæller kun lyse timer

tiden optimal tæller kun lyse timer

Fandt samme Casio ur, som jeg har haft i mere end 25 aar. Bestilte det nemt og modtog det til den lovede tid.

Rigtig god service

Jeg har kun positive ting at sige

Hurtig forsendelse men sendt som brev ikke så smart

Hurtig forsendelse men sendt som brev ikke så smart!

Information om Superstar.dk

365 dages fuld returret

Når du handler hos Superstar.dk, har du altid 365 dage til at bestemme dig for, om varen lever op til dine forventninger. Hvis du vil have pengene retur eller vil ombytte til en anden vare, kan dette gøres nemt og uden nogen former for skjulte gebyrer, så længe du returnerer varen i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den.

Dag til dag-levering

Hvis varen er på lager ved bestilling, har du den dagen efter, så længe din bestilling er lagt inden kl. 17.00, og den efterfølgende dag er en hverdag. Du kan se aktuel lagerstatus ved at klikke dig ind på den enkelte vare.

Gratis ombytning

Superstar.dk bytter med et smil, og vælger du at ombytte til en anden vare, er fragten på vores regning når den nye vare afsendes. Ombytningen klares nemt ved hjælp af vores retursystem. Det eneste du skal bruge for at oprette en retursag er dit kundenummer samt ordre- eller fakturanummer.

Minimum to års garanti

Superstar.dk tilbyder altid to års garanti på alle varer. Du kan se hvor lang tid garantien gælder for en specifik vare, ved at klikke dig ind på varen.

Gratis fragt ved køb af 2 varer

Hvis du køber to eller flere varer, betales fragten af Superstar.dk. Fragten fratrækkes automatisk, når du lægger vare nummer to i kurven.

Om virksomheden

Med mere end 6 år på bagen er Superstar.dk efterhånden en af de ældste online forhandlere med salg af ure på nettet. Butikken er kendetegnet for kvalitetsmærker og det brede udvalg. I dag forhandler virksomheden en lang række mærker, der spænder vidt over herreure, dameure og børneure til avancerede ure til dykning, sport og motion. Du finder bl.a. et af Danmarks største udvalg af Casio ure, samt de nye moderne ure fra Triwa og Daniel Wellington ure.

Visit Superstar.dk

We live here: Esromgade 15, opg. 3, st. – 3001