Supervin reviews

Supervin reviews

7.7

Super vin - super service

Helt igennem en positiv oplevelse. God information samt en hurtig og præcis levering.

God vejledning på chatten

Fik online hjælp på chatten til at vælge den helt rigtige vin til vores fest. God seriøs oplevelse. Kan helt sikkert anbefales.

Vinen ok, men leveringen er elendig

Jeg har begge gange, jeg har fået leveret vin, måttet klage over leveringen. Den ene gang blev vinen stillet frit tilgængelig et par meter fra et offentligt fortov på trods af tydelig beskrivelse af, hvor vinen skulle stilles. Og i dag blev vores havelåge brutalt og meget voldsomt ødelagt af budet. Jeg køber ikke mere vin fra Supervin, så længe de bruuger Logsite som udbringer. Ærgerligt, for jeg synes at deres Pi-vin er både god og sjov for en ingeniør ;-)
(Beklager hvis denne anmeldelse kommer 2 gange, men jeg aner ikke om den blev registreret første gang, så de to stjerner gælder også trustpilot.dk ;-)

Danmarks bedste internet vinhandel ?

Handler der ofte og har aldrig været mindre end 100% tilfreds. Sætter stor pris på gratis forsendelse ved køb af mere end kr 1.000 og at man ikke behøver at købe 12 flasker af hver vin for at få en fornuftig pris. Hurtig levering med fragtmand.

Fantastisk udvalg og gode priser

Fantastisk koncept med kvalitets vine og gode priser.
Udover kvalitet og pris, er der også gode forklaringer om den specifikke vin og hvad den kan bruges til at madvarer.
Så hjemmesiden kan både bruges af dem der ved knap så meget, og rigtige vin-kendere.

Perfekt!

Bestilte 2 kasser søndag aften og fik dem leveret tirsdag. Perfekt!

Is Supervin your company?

Supervin Details

Her kan du købe de bedste vine til de bedste priser, vine fra hele verden, i alle prisklasser, hele sortimentet fra Superbest og Gobi, egen import af nogle af de bedste italienske og spanske vine

Visit Supervin